7 mar 2022

Konopne kosmetyki do ciała Satiwell.

Witam,



Znacie kosmetyki konopne? Myślę, że tak, a jeśli nie, to przedstawiam Wam mój duet na wieczorne spa. To konopny peeling CBD + czerwone owoce i konopne masło do ciała CBD + wanilia marki Satiwell. Są to wspaniałe kosmetyki z CBD. Bardzo lubię poznawać takie nowości i chętnie po nie sięgam, gdyż produkty konopne stają się ostatnio też dość popularne ze względu na swoje dobroczynne właściwości, dlatego cieszę się, że wśród firm naturalnych częściej można je spotkać. Ja jak wiecie kocham wszelkiego rodzaju peelingi do ciała i masła w sumie też. Zwłaszcza teraz kiedy jest jeszcze zimniej na zewnątrz i niska temperatura, to masła nawilżające najczęściej u mnie znikają nie mówiąc już o peelingach, które kocham i nie wyobrażam ich nie stosować regularnie. Efekt gładkiej, wygładzonej skóry po peelingu zapewnia jej zdrowy wygląd, co wiąże się na pewno z lepszym samopoczuciem i wypielęgnowanym ciałem na co dzień.

Zapraszam Was kochani na dzisiejszy wpis i przedstawienie Wam dwóch naturalnych konopnych produktów, w których się zakochałam. W sumie mam je od niedawna, ale tak bardzo chciałam Wam o nich napisać, że nie mogłam się doczekać kiedy to zrobię. Na końcu wpisu mam także dla Was niespodziankę, czyli specjalny rabat na zakupy w sklepie Satiwell, więc koniecznie przeczytajcie do końca. 


Konopny peeling CBD do ciała jest doskonały żeby zachować Twoją skórę czystą i zdrową. Dzięki specjalnej formule bogatej w naturalne składniki, które nawilżają wygładzają i ujędrniają skórę. Peeling wzmacnia mikrokrążenie przez co pomaga walczyć z cellulitem.

Sposób użycia: Porcję produktu rozprowadzić kolistymi ruchami po zwilżonej skórze, następnie spłukać obficie wodą.

Skład: Cukier, konopne mydło potasowe, macerat CBD, biała Glinka, witamina E, zapach.

Inci: sucrose, potassium cannabis sativa hemp seed oil, cannabis sativa hemp seed oil; cannabis sativa hemp flower/stem/leaf extract, kaolin, tocopheryl acetate, fragrance.


Konopny peeling CBD + czerwone owoce - to cukrowy peeling o zapachu soczystych słodko-kwaśnych owoców. W słoiczku po odkręceniu jego pojemność skrywa się po same brzegi. W składzie zawiera wyczuwalny cukier, konopne mydło potasowe, macerat CBD, białą glinkę, witaminę E i zapach. Peeling świetnie usuwa martwy naskórek i wygładza skórę. Wzmacnia też mikrokrążenie i pomaga w walce z cellulitem zwłaszcza na udach. Ja dodatkowo stosuję też tutaj specjalną rękawicę do masażu. Skóra czasem piecze i staje się być czerwona, ale ja to lubię, bo wiem, ze w ten sposób likwiduję wodny cellulit. Po spłukaniu peelingu wodą, peeling pozostawia też ochronny film, ale nie tłuści. Ja np. w peelingach nie lubię parafiny, jej oblepienie przy spłukiwaniu dla mnie jest nieprzyjemne - tutaj natomiast peeling zawiera cenne składniki aktywne, więc nie ma tego uczucia lepkości a natłuszczenia, które akurat toleruje. Po tym peelingu nie potrzeba już dodatkowo nawilżać skóry, jednak kto lubi masła do ciała, to jak najbardziej może go jeszcze użyć, jednak w moim odczuciu jest ono już nie potrzebne. Kiedy jednak nie robię peelingu danego dnia, to oczywiście sięgam wieczorem po coś nawilżającego, tym mazidełkiem jest właśnie konopne masło wanilia.


Konopne masło do ciała z CBD do codziennej pielęgnacji, zadba o skórę pozostawiając ją gładką i aksamitną. Zawarty w nim macerat CBD regeneruje skórę, zwalcza starzenie oraz odpowiada za hamowanie procesu starzenia się skóry.

Sposób użycia: Wmasuj okrężnymi ruchami w czystą skórę całego ciała.

Skład: Masło shea, macerat CBD, olej kokosowy, witamina E, zapach.

INCI: shea butter, cannabis sativa hemp seed oil; cannabis sativa hemp flower/stem/leaf extract, coconut oil, tocopheryl acetate, fragrance.

Konopne masło CBD + wanilia ma także przepiękny otulający waniliowy słodki zapach. W składzie zawiera masło shea, macerat CBD, olej kokosowy, witaminę E i zapach. Masełko to posiada tak aksamitną konsystencję musu, który pod wpływem ciepłych dłoni sunie po skórze i idealnie się rozprowadza, potrafi też mocno uzależniać, bo używam go teraz codziennie. Jest bardzo wydajne i nie trzeba dużo go aplikować, bo już niewielka ilość potrafi cudownie nawilżyć suchą skórę, zwłaszcza na kolanach, czy łokciach. Masło to ze względu na masło shea, czy olej kokosowy natłuszcza skórę i pozostawia ją miękką w dotyku. Nie wchłania się szybko, tylko pozostawia na skórze świecącą warstewkę, którą tak jak w przypadku peelingu akceptuje. 


Kosmetyki oceniam na plus. Doskonale nawilżają i natłuszczają suchą skórę, zapewniając ochronny film. Są naturalne posiadają w swoim składzie dobroczynne składniki aktywne, które pielęgnują skórę i zapewniają jej zdrowy wygląd. Peeling fantastycznie usuwa martwy naskórek, pozostawia skórę wygładzoną, miękką i gładką w dotyku. Już po pierwszym jego użyciu widać jak skóra staje się być odżywiona i zdrowsza. Masło natomiast to solidna dawka nawilżająca, przy której sucha skóra wpija jej konsystencję i staje się być w lepszej kondycji.

Jeśli kochani chcecie rozpieścić się tak jak i ja za niewielką cenę, to na hasło: "Aldona15" łapcie w sklepie Satiwell -15% rabatu na kosmetyki konopne, olejki CBD i cały asortyment. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z kosmetyków tak jak i ja :)



pozdrawiam,
Donna

6 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji ich stosować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie dawno dopiero poznałam te kosmetyki, tez ich wczesniej nie znałam :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tych kosmetykach, mam co nadrabiać. Dodatkowej wiedzy nigdy dość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ofercie są też inne kosmetyki jak szampony w kostce czy mydełko :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...