24 mar 2022

ZIP TOP na żywność i nie tylko. Pojemniki dostępne już w sklepie Bazylia.pl

Witam,




Kiedy chodziłam do szkoły podstawowej (a było to już bardzo dawno temu, lata '90te), moja mama zawsze przygotowywała mi i mojej siostrze drugie śniadanie, abyśmy na przerwie je zjadły. Zawsze pakowała nam je w biały papier śniadaniowy, a czasami też dodatkowo w woreczek foliowy. Potem w liceum i na studiach już sama robiłam sobie kanapki i też cały czas zawijałam je w papier lub w folię aluminiową. Z perspektywy czasu kiedy sobie o tym pomyślę, naprawdę całkiem sporo tego papieru śniadaniowego, woreczków się zużywało. O ile papier śniadaniowy był codziennie nowy, tak woreczek można było użyć ponownie, o ile się go nie wyrzuciło. Obecnie na rynku co mnie bardzo cieszy kupić możemy różne boxy śniadaniowe, dzięki którym oszczędza się przede wszystkim papier do zawijania i co najważniejsze woreczki, reklamówki foliowe, których i tak wszędzie jest pełno. U mnie w domu np. korzystam z wielofunkcyjnych i wielorazowych w użyciu specjalnych silikonowych pojemników marki Zip Top, które dostępne są w sklepie bazylia.pl Cieszę się, że choć w ten sposób nie produkuje codziennie nadmiaru śmieci po kanapkach, posiłkach, przekąskach co ma wpływ m.in na ochronę środowiska.


Same pojemniki Zip Top projektowane oraz produkowane są za oceanem, czyli w Stanach Zjednoczonych. A marka powstała w 2017 r. Są one wykonane w 100% z czystego silikonu platynowego, a plusem ich jest to, że nie zawierają żadnych szkodliwych wypełniaczy, plastiku ani lateksu. Pojemniki te są wolne od BPA, a przede wszystkim odpowiednie dla osób mające alergie.

Moje silikonowe uniwersalne pojemniki Zip Top są w odcieniu subtelnej lawendy i mam je w dwóch rozmiarach, dwa z nich mają po 2x 710 ml, a jeden 1x 118 ml. 

Ich wymiary to:
torebka na kanapki: 3,8 x 19 x 17,8 cm; 
torebka na przekąski: 2,5 x 7,6 x 15,2 cm.


Jest to zestaw idealny do pracy, do szkoły, na zajęcie dodatkowe, na wycieczki gdzie pomieścimy kanapki, przekąski, owoce, czy słodkości, bez żadnych dodatkowych papierków, woreczków i innych torebek, które po chwili i tak wyrzucimy do kosza. Pojemniki są wielorazowego użytku i starczają na bardzo długi czas. 

1 Zip Top zastępuje ponad 5000 torebek

Pojemniki Zip Top są tak wykonane, że można je przechowywać zarówno w zamrażarce, czyli nadają się do mrożenia np. warzyw, a także są dostosowane do gorących temperatur jak np. korzystanie z mikrofalówki. Można je przechowywać w szafkach kuchennych, spiżarni, w miejscu gdzie mamy swoją organizację kuchenną itp.
Dodatkową opcją jest ich mycie, bo można bez problemu umieszczać w zmywarce. Pod wodą bieżącą kiedy się je myje to mycie jest bardzo łatwe i szybkie. Czasami jak schowamy do pojemniczka jakiś owoc jak nieobrane kiwi to te włoski małe lubią się bardziej przyczepiać do powierzchni silikonu i zostawiać ślady, dlatego tutaj przy myciu proponuję użyć płyn do naczyń, bo sama woda to będzie za mało.


Jaką żywność można przechowywać w pojemnikach i czy tylko żywność można przechowywać w tych pojemnikach?

Każdą żywność! Pojemniki są dostosowane zarówno do produktów sypkich, jak i płynnych (można w nich miksować np. ciasto na naleśniki). Płynne najlepiej trzymać w domu na stojąco, a wszystkie inne mogą na leżąco. Ciekawostką jest to, że każdy pojemnik jest tak zaprojektowany, że nie przewraca się, gdyż jego dno jest okrągłe lub owalne. Oprócz żywności - pojemniki świetnie sprawdzają się w podróży, do których możemy schować np. ładowarkę, mniejsze kosmetyki, może nam posłużyć jako podręczna apteczka - tutaj możliwości jest wiele, ale jakie mają też inne zastosowania - zerknijcie np. tutaj


Zestaw torebek Lavender Zip Top świetnie sprawdzi się w każdym domu. Każdy pojemnik posiada łatwe w użyciu strunowe zamknięcie, przez co nawet dzieci świetnie sobie poradzą w zamykaniu i otwieraniu takiego pojemnika. Ich zaletą jest także to, że są elastyczne i dopasowują się do kształtu kanapek, czy przekąsek. Dla mnie idealne!


Co myślicie o takich pojemnikach?
Przekonałam Was do nie używania woreczków foliowych?



pozdrawiam,
Donna

3 komentarze:

  1. Według mnie bardzo ciekawy koncept z tymi woreczkami Zip Top. Faktycznie papieru, woreczków czy folii aluminiowej przy takim codziennym użytku schodzi bardzo dużo, plastikowe czy szklane pudełka zajmują z kolei sporo miejsca w torebce, czy plecaku, przekonałam się o tym, chodząc do szkoły, a także przez kilka miesięcy pracy w wakacje, kiedy sama robiłam sobie drugie śniadania. Te woreczki Zip Top wydają się być bardziej poręczne od takich tradycyjnych pojemników.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...