17 mar 2022

Satiwell poprawił mój komfort życia - znalazłam doskonały olejek CBD na sen i regenerację.

Witam,



Dobroczynne właściwości olejków CBD są coraz bardziej popularne i znane. Niektórzy twierdzą, że są one dobre na wszystko, ze względu na swoje lecznicze i terapeutyczne działanie. Należy jednak je wybierać ze sprawdzonych źródeł, by mieć pewność, że ich jakość jest na najwyższym poziome. Ja z takimi olejkami miałam tylko raz do czynienia, ale krótko i dawno temu, dlatego teraz postanowiłam, że bliżej im się przyjrzę i sprawdzę je dokładnie. Szukałam różnych informacji na temat jak radzić sobie ze stresem, jak odzyskać równowagę i mieć więcej energii. Z różnych artykułów zdrowotnych i porad właśnie o olejkach CBD było najwięcej mówione. Tym sposobem trafiłem na sprawdzony sklep Satiwell, który ma w swoim asortymencie produkty konopne, jak: olejki CBD i kosmetyki. O wybranych dwóch produktach (peeling i masło do ciała), już pisałam kilka wpisów wstecz, więc zapraszam, a dziś krótko o olejku CBD 15+2%CBDA. Swoją drogą kosmetyki konopne coraz częściej można spotkać na sklepowych półkach w różnych drogeriach, co mnie akurat bardzo cieszy, bo moja skóra dobrze toleruje te składniki aktywne w kosmetykach.


Kilka słów od producenta o olejku CBD 15+2, dla kogo jest przeznaczony, jak powstaje, jego skład i sposób dawkowania:

Rest 15+2 - Olej konopny z ekstraktem z konopi włóknistej, standaryzowany dedykowany osobom o zwiększonej aktywności fizycznej, uprawiających sport amatorsko. Rest 15+2 jest dla osób, które pragną wydajniej wypocząć i poczuć regeneracyjną moc konopii. Produkt powstaje wyłącznie z naturalnych składników przy użyciu techniki ekstrakcji CO2 w stanie nadkrytycznym, zawiera pełne spektrum fitokannabinoidów, flawonoidów i terpenów.

Skład: olej z nasion konopi włóknistej, ekstrakt nadkrytyczny CO2 z konopi włóknistych.

Full spectrum

1 kropla 3 razy dziennie, odpowiada 12mg fitokannabinoidów.


Olejek zapakowany jest w kartonik, który jest z każdej strony opisany z istotnymi informacjami. Nawet w środku od wewnętrznej strony możemy przeczytać ciekawostki. To mała buteleczka jest o pojemności 10g, ale uwierzcie, że jest mega wydajna. Ja używając olejku codziennie przez ponad 3 tygodnie dopiero nie zauważyłam, aby dużo ubyło ze środka. Także inwestując raz w olejek (a jest dość drogi, moja wersja to koszt ok. 250zł, a są też i droższe), mamy gwarancję tego, że olejek posłuży nawet na kilka miesięcy codziennego stosowania. Przy jednorazowym użyciu to tylko 2 krople na wieczór, lub 1 kropla trzy razy dziennie.


W asortymencie sklepu olejki CBD są o różnych stężeniach procentowych, jeśli ktoś nie wie jaki wybrać na początek, miła ekipa sklepu zawsze służy swoją pomocą. Mi właśnie doradzono, że 15+2 to super extra produkt w sklepie. Zgodziłam się i jestem miło zaskoczona działaniem, efektami i to był dobry wybór.

Jak olejek sprawdza się u mnie, jednym słowem?
R E W E L A C Y J N I E

- poprawiła się jakość snu, sen jest głęboki i taki, że czuję że naprawdę w nocy wypoczywam, odczuwam też spokój wewnętrzny. Wcześniej niestety cały czas miałam różne myśli, nie mogłam spać ze stresu, napięta sytuacja w domu, napięta relacja z rodziną, jeszcze te wiadomości ostatnie w tv sprawiało, że - wszystko to kumulowało się we mnie, gdzie byłam tylko kłębkiem nerwów, dlatego po pierwszym tygodniu kiedy sen zaczął stawać się normalnym spokojnym snem, zaczęłam zauważać różnicę i skojarzyłam, że to właśnie zasługa tego olejku. Potem przy kolejnych tygodniach było już tylko lepiej i jest nadal, bo cały czas przyjmuje ten olejek. Jeśli więc miałabym doradzić, to lepiej aplikować olejek na noc dla regeneracji, niż w ciągu dnia.

- lepsza energia i siły w ciągu dnia - tu również sobie myślę, że to zasługa tego olejku. Jako osoba co wiecznie ma niskie ciśnienie i piję non stop kawę, tak obecnie piję tylko jedną rano. Czasem tylko jak mam smaka, to zaparzę sobie słabą popołudniu, ale nie, że jestem wtedy słaba tylko tak dla aromatu, bo tu nie da się ukryć kocham wszystko co ma zapach kawy. I tutaj, że olejek w nocy mnie mega relaksuje, bo śpię jak dziecko, tak w dzień po nocnej regeneracji olejek dodaje mi lekkiego poweru.


Podsumowując: O samopoczuciu mogłam wiele pisać, jednak uważam, że każdy indywidualnie powinien poczuć różnicę stosując dany olejek o odpowiednim stężeniu dla siebie. Od siebie napiszę tak, że olejek sprawia, że ma się chęci, motywację do działania. Organizm lepiej funkcjonuje. Odnawia się. Stajemy się zrelaksowani, z jednej strony wyciszeni, ale też zadowoleni. Olejek doskonale wpływa na ogólny stan zdrowia, na zdrowy sen, wpływa na każdy ból, jaki nam doskwiera (tu potrzeba systematyczności i czasu w jego aplikacji). Olejek wpływa bardzo dobrze na koncentracje, powoduje też, że lepiej stajemy się skupieni na zadaniach w ciągu dnia. Mi przede wszystkim podoba się jak olejek zadziałał na mój sen i regenerację. Codziennie na wieczór zaraz przed pójściem spać obowiązkowo kilka kropel pod język. Smak myślę, że każdy zaakceptuje, trochę taki trawiasty taki ziołowy, ale w porządku. Jedynie co to chce mi się po nim tylko pić i wypijam całą szklankę czystej wody. 


Na koniec mam także dla Was kochani niespodziankę, na hasło: "Aldona15" łapcie w sklepie Satiwell -15% rabatu na kosmetyki konopne, olejki CBD i cały asortyment. 
Zadbajcie o swoje zdrowie, sen i spokój psychiczny, którego tak każdemu z Nas brakuje ;)



pozdrawiam,
Donna 

12 komentarzy:

  1. Ja na razie próbowałam tylko herbatkę z CBD i nie pomogłam mi ze snem, muszę wypróbować olejek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że sam olejek jest mocniejszy, niż herbatka :) a ja herbaty z CBD hmm chyba jeszcze nie piłam

      Usuń
  2. Ten olejek mnie zainteresował, skorzystam z kodu dzieki. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek bardzo polecam, są też inne stężenia, proszę :)

      Usuń
  3. Też słyszałam, że olejki cbd wpływają na sen i regeneracje, mnie kiedyś wyleczyły z bezsenności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie jestem miło zaskoczona, że tak działają na sen, czuję się bardzo wypoczęta i zrelaksowana :) to jest to!

      Usuń
  4. Przyznam, że pierwszy raz usłyszałam o tych olejkach od koleżanki, która stosowała je u...swojego kota 😀 Nie wiedziałam wtedy, że ludzie też mogą go używać 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tym olejku i widzę, że warto nadrobić zaległości i poznać ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, brzmi ciekawie. Mój mąż ma problemy ze snem, może dla niego coś takiego ? Nie wiesz jak wygląda kwestia prowadzenia pojazdu np na dzień następny po zażyciu olejku ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie nigdy o nim nie słyszalam zastanowię się nad nim może dam mu szanse 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie póki co nie muszę stosować podobnych wspomagaczy i obym jeszcze długo nie musiał ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...