6 mar 2022

Urodziny bloga, to już 10 lat :)

Witam,



Dziś moje małe blogowe święto.

Mój blog:
pasje.. zainteresowania.. czas wolny..

Obchodzi dziś 10 lat
Jestem z siebie dumna!

Pamiętam jak dziś początki blogowania, był rok 2012... to była całkiem inna blogosfera niż ta, która jest dziś. Przyznam się, że trochę mi brakuje tamtych czasów...

Czas tak szybko mija, 10 lat!

Przez ten czas poznałam setki kosmetyków, setki wspaniałych firm, nawiązałam dziesiątki współprac, z których zawsze byłam i jestem zadowolona (pomijając może tylko kilka, kiedy byłam oszukana, bo i takie firmy się pojawiły). Nie mniej jednak i przede wszystkim poznałam fantastyczne osoby ze świata beauty z całej Polski, które łaczy ta sama pasja co moja, czyli blogowanie i kosmetyki. Nasze znajomości są nie tylko wirtualne, ale też znamy się na żywo!!! Do dziś z niektórymi blogerkami spotykam się na spotkaniach kilka razy do roku. Przez ostatni czas może rzadziej, ze względu na pandemię, ale kontakt cały czas jest i to jest piękne!


Życzę Wam kochani rozwijajcie swoje pasje, blogowe, instagramowe, youtubowe itd.

Ps. Torcik z moich urodzin, które były kilka miesięcy temu, chyba go nie pokazywałam, więc dziś na 10lecie wjechał tu.

A Wy kochani jaki maci staż w blogosferze lub na instagramie?



pozdrawiam,
Donna

3 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...