26 mar 2022

Płyn micelarny z witaminą C, niacynamidem i żurawiną, Energy 3x antyoksydanty od Nivea.

Witam,



Czasem mam okazję poznać coś z kosmetyków, dzięki portalowi wizaz.pl - jeśli ktoś jeszcze nie zna tego miejsca, zapraszam do klubu recenzentki, bo czasami można dostać się do fajnych testów. Niedawno np. zagościł u mnie duży płyn micelarny Energy 3x antyoksydanty od Nivea. Markę lubię, aczkolwiek produkty do włosów u mnie się w ogóle nie sprawdzają, a wybrane kosmetyki do ciała, czy twarzy są spoko, ale nie wszystkie. Ostatnio też rzadko kiedy mam coś z tej marki, dlatego, że uważam, że są o wiele lepsze kosmetyki od Nivea, a tutaj zaciekawiła mnie ta linia z witaminą C, z której wcześniej miałam już kremy, ale płynu micelarnego nie.


Płyn micelarny NIVEA Energy to wyjątkowa, wegańska formuła* wzbogacona o 3 antyoksydanty:
1. Witaminę C, czyli znany poskramiacz wolnych rodników
2. Niacynamid, który utrzymuje optymalne nawilżenie skóry
3. Żurawinę, która odżywia i pomaga w regeneracji skóry, a także sprawia, że cera wygląda bardziej promiennie.

Płyn micelarny Energy łagodnie i jedocześnie dokładnie oczyszcza skórę, skutecznie usuwając makijaż - bez konieczności pocierania i bez spłukiwania. Zapewnia uczucie naprawdę oczyszczonej cery, bez pozostałości po makijażu i tłustego filmu. Dzięki swojej wyjątkowej formule dodaje energii i rewitalizuje skórę, aby wyglądała zdrowo i promiennie.

Płyn micelarny jest odpowiedni dla wszystkich typów cery, również wrażliwej. Butelka wykonana w 96% z plastiku z recyklingu – z wył. etykiety i nakrętki.

TOLERANCJA DLA SKÓRY I OCZU POTWIERDZONA DERMATOLOGICZNIE I OKULISTYCZNIE

*Wegańska formuła - bez składników pochodzenia zwierzęcego.

Aqua, Poloxamer 124, Sodium Ascorbyl Phosphate, Niacinamide, Vaccinium Macrocarpon Fruit Juice, Citrus Limon Juice, Ascorbic Acid, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Decyl Glucoside, Sodium Cocoamphoacetate, Sodium Chloride, Citric Acid, Maltodextrin, 1,2-Hexanediol, Trisodium EDTA, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, BHT


Płyn micelarny dobrze usuwa makijaż i oczyszcza skórę. Świetnie radzi sobie z czarną kredką. Dokładnie domywa i nie rozmazuje kolorówki. Nie trzeba też mocno pocierać. Jego konsystencja jest łagodna i bardzo przyjemna przy używaniu. Nie podrażnia i nie uczula. Na samym początku skóra mnie trochę piekła, ale to ze względu, że wcześniej wykonałam sobie mocniejszy peeling całej twarzy i może to była taka reakcja, bo później przy oczyszczaniu wacikiem kosmetycznym już żadnego pieczenia nie czułam.

Przy mojej tłustej skórze płyn ten idealnie się sprawdza, nie ma takiej lepkości na skórze, której raczej nie lubię, natomiast lubię go za to, że dodaje energii i blasku na skórze. Po przemyciu skóra staje się być promienna i świeża, to zasługa witaminy C. Płyn nie pachnie, choć zanim go poznałam, spodziewałam się, że będzie pachniał jakoś cytrusowo, ale jednak nie. Za to zapewnia super świeżość i orzeźwienie na skórze. Buteleczka o pojemności 400 ml starcza na dłuższy czas, to ekonomiczne opakowanie, warto go mieć w domu, lub przelać sobie do mniejszego pojemnika np. kiedy gdzieś wyjeżdżamy i chcemy sprawdzony zaufany płyn do demakijażu. 


Jeśli ogólnie chodzi o płyny micelarne do demakijażu mam kilka swoich ulubieńców jak Biodermę, Pharmaceris, Saffee i jeszcze kilka innych, ale zawsze jestem otwarta na nowości i chętnie cały czas poznaje coś nowego. Jeśli mi dany produkt przypasuje, to zużywam go do końca buteleczki, jeśli natomiast nie, bo i tak się zdarzało, to taki płyn wykorzystuje do mycia gąbeczek do makijażu :)



pozdrawiam,
Donna

3 komentarze:

  1. nie stosuję płynów micelarnych. Fajnie, że wykorzystujesz kosmetyki do mycia akcesoriów a nie wyrzucasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nic od nich nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...