31 maj 2019

Notino kocha Polskę i zaprasza na Eventy - Wrocław, Kraków, Katowice.

Witam,


Kochani jakie macie humory? Ja wspaniale się już czuję. Po ostatnich moich niedomaganiach związanych z infekcją gardła i zmianie głosu odzyskałam sprawną formę. Głos wrócił, nie mniej jednak dalej towarzyszy mi miód, witamina C i inne ziółka, które i tak piję cały rok. Zdecydowanie wolę coś naturalnego niż aptecznego. Da się wyleczyć? da, niż iść na łatwiznę z antybiotykiem. 


By nie przedłużać wstępu od razu przejdę do kilku istotnych wspaniałych informacji. Jak sobie przypominacie perfumeria iperfumy.pl zmieniła w maju nazwę na Notino. Ta internetowa i największa perfumeria w Europie działa już na rynku od 15 lat. Ja od roku zamawiam tam damskie perfumy, wody perfumowane, czy toaletowe. Fajnie też, że w owej perfumerii, mogę również zamawiać kosmetyki online i to takich marek, których u mnie w mieście nigdzie nie spotkam, bo nie są dostępne. Cieszę się, bo osobiście już zamawiałam kilkakrotnie coś z Bath & Body Works (ulubione mydełka w piance, mgiełki do ciała, czy pachnące mleczka). Spotkałam też markę z minerałami z Morza Martwego Sea of Spa, którą bardzo chciałam poznać, jak też francuskie kosmetyki Nuxe. Jest tego tam naprawdę bardzo, bardzo sporo... No dobra będziecie w szoku! 

W magazynie NOTINO jest powyżej 55 000 różnych produktów ponad 1 500 marek.

A oprócz zamówień przez internet, teraz można odwiedzić także sklepy stacjonarne, które działają w większych miastach. Jest ich w Polsce 6, a razem z punktami odbioru to 8 lub 9 już się gubię jak liczę. Mi najbliżej do perfumeria Kraków, która mieści się w Bonarce. Jeszcze tam nie byłam (tzn. w galerii tak, ale w sklepie stacjonarnym Notino nie), ale wkrótce zrobię sobie wyprawę do Krakowa, więc jak za dawnych dobrych czasów dzień spędzę w galerii.


A na koniec napiszę Wam o punkcie kulminacyjnym dzisiejszego wpisu i co ciekawego będzie słychać w najbliższych dniach w perfumerii.

Gratisów, promocji, darmowych dostaw i innych przyjemności cała załoga perfumerii przygotowuje dla Nas każdego dnia. To co szykuje już niedługo dla wszystkich to zorganizowanie Eventów na południu Polski. 

↬ najbliższy odbędzie się we Wrocławiu 6 czerwca w godzinach 17:00 – 20:00 
 7 czerwiec to czas na Kraków w godzinach 16:00 – 19:00
 a 8 czerwca Notino odwiedzi Katowice w godzinach 13:00 – 16:00

Najlepiej jak na bieżąco zajrzycie na to wydarzenie w Krakowie udostępnione pod linkiem https://www.facebook.com/events/672324926542604/ i zapiszecie się, by nic nie przegapić.

A ja już zdradzę, że czeka na Nas moc wspaniałości!
- dla pierwszych 300 klientów prezent przy każdym zakupie o wartości 60 zł wow :) notino Suprise box
- a ten kto zrobi zdjęcie sklepu i udostępni je otrzyma Notino Suprise box :) jest to zabawa dla 100 pierwszych osób, jak też 
Make-up z marką Lancome GRATIS!


Super, zapowiada się być ciekawie. A do tego, na eventach spotkać będzie można Panią Anetę, która koresponduje z klientami przy składaniu zamówień :)

Wybierzecie się na event do któregoś z miast?



pozdrawiam,

Donna

43 komentarze:

  1. Fajne są takie eventy, niestety wszędzie mam daleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam daleko, ale nie aż tak daleko do Krakowa 120 km :)

      Usuń
  2. Widzę, że Notino mocno się rozrasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to cieszy :) nie tylko on line, ale i stacjonarnie :)

      Usuń
  3. Fajne eventy :) Dzięki nim można pozytywnie kojarzyć markę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie eventy to świetna sprawa! Niestety mam bardzo daleko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, może w innych regionach Polski też Notino zawita :)

      Usuń
    2. Oby dotarło bliżej - chętnie bym skorzystała będąc w PL

      Usuń
  5. Właśnie ostatnio widziałam reklamę w tv że zmienia się nazwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam już reklamy w Tv :) fajnie, że Notino dociera do większości :)

      Usuń
  6. Do wszystkich tych miast mam za daleko, szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat do Wrocławia mam niedaleko - więc kto wie, może się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fajnie, ja do Wrocławia mam akurat najdalej :D

      Usuń
  8. Kocham Polskę zdecydowanie <3 Najbliżej mam do Katowic :) Ale do Krakowa czy Wrocławia również daleko nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszędzie mi daleko ale pewnie odwiedziłabym takie fajne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. może Notino zrobi takie akcje w innych regionach Polski :)

      Usuń
  11. Nie, nie wybieram się bo dzieje się to w całkiem innym miejscu niż mieszkam. Zresztą standardowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nieraz ubolewam, że wiele imprez dot. blogowania jest np. w stolicy, co też jest daleko ode mnie.

      Usuń
  12. Gdyby nie odległość chętnie bym się wybrała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, czasem fajne imprezy a tak daleko od Nas ;)

      Usuń
  13. Witam serdecznie, event to piękny pomysł, dzięki temu poznajemy ludzi sie się rozwijamy. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Tak to prawda, poznajemy nowe osoby, nowe firmy, takie Eventy to wspaniała rzecz :)

      Usuń
  14. Szkoda, że wszystkie trzy eventy są tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe eventy, aczkolwiek nie wezmę udziału. :D Fajnie, że leczysz się naturalnie, a nie produktami z apteki - na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wyleczyłam się bez lekarzy, którzy teraz idą na łatwizne i wypisują na wszystko antybiotyk

      Usuń
  16. Ja też mam najbliżej do Krakowa lubię takie eventy.

    OdpowiedzUsuń
  17. przyznam że jakoś ta nazwa jeszcze do mnie nie dociera ale przyzwyczaję się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś nowego to chwile musi potrwać, aby się przyzwyczaić, ja też początki miałam takie, że myliłam nazwy :D

      Usuń
  18. Szkoda, że nie mieszkam w dużym mieście, bo chętnie chodziłabym tam na zakupy :) Póki co zamawiam online ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam Katowice pod nosem, ale akurat data mi nie pasuje :) zajrzę tam innym razem przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że mają miejsce takie eventy. Nigdy na takim nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Od 15 lat a ja pierwsze słyszę muszę się chyba wybrać do Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam bardzo blisko! Może zaglądnę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet nie wiedziałam, że iperfumy zmieniły nazwę. A wydarzenie super, szkoda że mam daleko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety ostatnio brakuje mi na wszystko czasu :o

    OdpowiedzUsuń
  25. Notino to chyba najpopularniejsza drogeria, ja zamawiam tam głównie perfumy

    OdpowiedzUsuń
  26. Liczę na spotkanie z p. Anetą bo wybieram się do Bonarki w Krakowie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...