29 mar 2022

Faceboom Seboom do pielęgnacji skóry tłustej i mieszanej.

Witam,



Markę Bodyboom znałam już wcześniej, chociażby z kawowych świetnych peelingów do ciała, ale nie miałam okazji poznać serii Faceboom Seboom do pielęgnacji skóry tłustej i mieszanej.

Poznałam m.in. dwa wybrane produkty z tej serii i były to:
Mikrozłuszczający krem na noc, wieczorny magik z 2%-towym kompleksem kwasów AHA, LHA, PHA z 97 % składników pochodzenia naturalnego, oraz punktowy lotion na niedoskonałości do cery tłustej i mieszanej, na wypryski, niedoskonałości i zanieczyszczenia. Kosmetyki te miałam indywidualnie dobrane dzięki uprzejmości marki, gdyż te produkty, były upominkami na jesiennym spotkaniu blogerek. Ich opakowania i grafika ładnie się mienią, bardzo zatem są piękne i już na początku bardzo przyciągają swoim wyglądem do siebie. Jak się sprawdziły na mojej tłustej skórze?

 Zapraszam Was kochani na krótką moją opinię.


Bardzo pomysłowe są też opisy od producenta, które poniżej Wam przytoczę:

Mikrozłuszczający krem na noc
Jestem naturalnym (97% składników pochodzenia naturalnego wg normy ISO 16128), mikrozłuszczającym kremem z 2%-owym kompleksem kwasów stworzonym z myślą o cerze tłustej, mieszanej i problematycznej, która wymaga pielęgnacji dopasowanej do jej humorów i zachcianek.

P.S. Tak samo jak Ty, nie lubię SLS, PEG-ów, parabenów i olei mineralnych. Kocham za to zwierzęta, naturalne składy, dbam o środowisko, a do tego pochodzę z Polski!

JAK MNIE STOSOWAĆ?
Używaj mnie wieczorem na skórę twarzy, szyi i dekoltu. Przed użyciem oczyść skórę kosmetykiem z linii FaceBoom Seboom. Pamiętaj, aby w ciągu dnia używać produktów z wysoką ochroną przeciwsłoneczną – dzięki nim Twoja skóra będzie bezpieczna i zachowa młody wygląd na dłuuugo!

93% osób deklaruje, że poprawiam nawilżenie skóry**
81% osób deklaruje, że zmniejszam świecenie skóry**
74% osób deklaruje, że zmniejszam ilość widocznych porów**
83% osób deklaruje, że złuszczam martwy naskórek.
89% osób deklaruje, że pomagam oczyścić skórę z zaskórników.
*Badania przeprowadzono na grupie 100 osób.
**Skuteczność potwierdzona także w badaniach aparaturowych.

Aqua (Water), Isoamyl Laurate, Propanediol, Sodium Lactate, Coco Caprylate/Caprate, Glyceryl Stearate, Polyglyceryl-6 Stearate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Squalane, C10-18 Triglycerides, Mandelic Acid, Lactobionic Acid, Shikimic Acid, Capryloyl Salicylic Acid, Polyglyceryl-6 Behenate, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Ascorbyl Palmitate, Glycine Soja (Soybean) Oil, Sodium Stearoyl Glutamate, Xanthan Gum, Raspberry Ketone, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citronellol.

Mikrozłuszczający krem na noc, wieczorny magik z 2%-towym kompleksem kwasów AHA, LHA, PHA oraz z 97 % składników pochodzenia naturalnego, to kremik bardzo delikatny w swojej konsystencji, szybko się wchłaniał, nie pozostawiał tłustej warstewki, ładnie i przyjemnie pachniał. Ten zapach już gdzieś kojarzę, z jakiegoś kosmetyku, jest taki cukierkowy, trochę słodki, tak go odbieram. Sprawiał, przede wszystkim, bo taka była jego rola, że stopniowo skóra rozjaśniała się, była ujednolica i ładnie oczyszczona np. z zaskórników. Krem też oprócz złuszczania, dobrze nawilżał i nie podrażniał skóry. Ze względu, że nie należy go używać codziennie, okazał się być bardzo wydajnym kremem, pomimo że ma tylko 50 ml pojemności. Dla cery tłustej i mieszanej bardzo polecam systematyczne używanie kilku procentowych kwasów.


Punktowy lotion na niedoskonałości
Jestem naturalnym (94% składników pochodzenia naturalnego wg normy ISO 16128), punktowym lotionem na niedoskonałości stworzonym z myślą o cerze tłustej, mieszanej i problematycznej, która wymaga pielęgnacji dopasowanej do jej humorów i zachcianek.

P.S. Tak samo jak Ty, nie lubię SLS, PEG-ów, parabenów i olei mineralnych. Kocham za to zwierzęta, naturalne składy, dbam o środowisko, a do tego pochodzę z Polski!

Proszę, nie wstrząsaj mną, bardzo tego nie lubię. Zanurz patyczek kosmetyczny w mojej butelce, aby pokrył się zieloną masą. Następnie nałóż mnie punktowo na niedoskonałości. Pozostaw na noc do wyschnięcia i połóż się spać. Rano spłucz mnie wodą i ciesz się piękną, oczyszczona skórą!

93% osób deklaruje, że wyciszam zmiany trądzikowe.
95% osób deklaruje, że przyspieszam proces regeneracji niedoskonałości.
99% osób deklaruje, że oczyszczam skórę.
* Badania przeprowadzone na grupie 100 osób.

Aqua (Water), Propanediol, Zinc Oxide, Isopropyl Alcohol, Salicylic Acid, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, CI 77288.

Punktowy lotion na niedoskonałości do cery tłustej i mieszanej, na wypryski, niedoskonałości i zanieczyszczenia, także posiadał 94% składników pochodzenia naturalnego - to ciekawy produkt o ciekawej aplikacji, gdyż nie wolno nim wstrząsnąć, tylko zanurzyć patyczek kosmetyczny w butelce, aby pokrył się zieloną masą, a następnie nałożyć tą konsystencję na wybrane niedoskonałości na noc. Rano spłukać wodą. U mnie niewielkie niedoskonałości (nie mam trądziku), znikały po dwóch, trzech dniach, więc naprawdę byłam zadowolona.


Produkty świetnie się u mnie sprawdziły. Mam właśnie skórę tłustą, która wymaga systematycznego złuszczania, oczyszczania kwasami. Dopóki nie ma jeszcze zbyt słonecznej pogody, przez okres wiosenny 2% kwasy są dobrze tolerowane przez moją skórę. Polecam Wam kochane jeśli tylko posiadacie skórę tłustą lub mieszaną, same wiecie, że ten rodzaj skóry jest dość specyficzny przy pielęgnacji. Złuszczanie, matowienie, nawilżenie to cały proces, aby skóra wyglądała świeżo i była zadbana. To właśnie, wtedy kiedy skupimy się dobrze na tych krokach pielęgnacyjnych, nasz codzienny makijaż będzie wyglądał ładnie i trzymał się przez dłuższy czas. U mnie przy tłustej skórze, bardzo niekomfortowo czuję się, kiedy w ciągu dnia odczuwam zbyt mocne błyszczenie się, zwłaszcza w okolicach czoła, dlatego zarówno krem na noc jak i lotion fajnie oczyszczają jak i minimalizują wydzielanie sebum. 


Znacie serię Faceboom Seboom?
Ja mam jeszcze ochotę poznać pozostałe produkty z tej serii, ale chyba najbardziej kusi mnie maseczka.



pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...