11 mar 2022

Dzień dobry! Dotarliśmy do Ciebie! To już wiesz jakie masz plany na dziś? :) - Swigo!

Witam,



Dzień dobry! Dotarliśmy do Ciebie! To już wiesz jakie masz plany na dziś? :) - Swigo!

Tak właśnie przywitała mnie przesyłka od Swigo i tak właśnie postanowiłam zatytułować dzisiejszy wpis.

Zawsze wierzyłam w moc zdrowych soków/smoothie. Od dawna je piję w domu tworząc różne kombinacje smakowe. Soki zawsze mają dobry wpływ na zdrowie, urodę, czy sylwetkę. Myślę też o zakupie dobro jakościowej wyciskarce, bo blender jaki mam to robię w nim tylko sycące smoothie, a zależy mi też na wyciskanych świeżych sokach. Kiedy jednak nie mam czasu na kupienie owoców i warzyw tych sprawdzonych na lokalnych ryneczkach - bo nie chce tych sztucznych z hipermarketów, sięgam po gotowe zdrowe soki i smoothie. Moimi ulubionymi w ostatnim czasie stały się soki Swigo, które wybrałam ze względu na ich różnorodność i bogatą ofertę jaką mają w swojej produkcji. Zamówienie jakie do mnie dotarło, było doskonale zapakowane, w odpowiednie torby termiczne z wkładami chłodzącymi, więc wszystko bezpiecznie i szybko było do mnie dostarczone. Jeśli ktoś chce może wybrać swój wybrany box soków, lub wybrać gotowy plan Swigo o którym zaraz Wam wszystko opowiem.


Wszystkie soki SWIGO są poddawane metodzie HPP, dzięki której mają wydłużony termin przydatności do spożycia, przy zachowaniu większości witamin i składników odżywczych. Nie zawierają cukru, są bez konserwantów i są tłoczone na zimno. To doskonały sposób przemycania warzyw i owoców w ciągu dnia dla dzieciaków i dorosłych też. Ja uwielbiam każdy rodzaj soku, niezależnie co kryje on w środku, czy jest to kwaśna cytryna, czy słodka pomarańcza, marchewka, czy też zielony szpinak. W smoothie w tym domowym nauczyłam się pić niektóre warzywa jak np. seler naciowy, gdzie taki świeży do zjedzenia bym nie zjadła, a w napoju chętnie wypiję. Smak ma naprawdę pyszny więc, każdemu polecam.


Wracając do soków i smoothie Swigo - ile szklanek soku, czy smoothie pijecie na co dzień?

U mnie to dwie duże szklanki, czyli jedna butelka o pojemności 500 ml zdrowego soku lub smoothie tłoczonego na zimno, który zapewnia mi maksimum witamin i zdrowia. 

Opcja ZDROWA SKÓRA, jaką wybrałam na początek, posiada w sobie same dobrocie m.in: sok z jabłka, liści szpinaku, ogórka, liści jarmużu, cytryny, imbiru, kurkumy. Jest to idealne połączenie, by sok nie był kwaśny, nie był z goryczką, a naprawdę sprawia, że kubki smakowe od razu polubią ten owocowo-warzywny smak. Może wygląd nie jest najpiękniejszy, ale tu nie o wygląd koloru przecież chodzi ;)

Sok DETOX, także ma w sobie bombę witaminową i oczyszczającą - sok z jabłka, pomarańczy, liści szpinaku, natki pietruszki, liści pokrzywy i imbiru. Im bardziej zielono, tym bardziej ja lubię takie połączenia. Uważam, że na wiosnę warto sobie zrobić taki zielony detox, gdyż po zimie mogło nam się przytyć tu i ówdzie, a takie witaminy dobrze wpłyną nie tylko na samopoczucie, zdrowie, ale przede wszystkim na sylwetkę.

Sok MŁODOŚĆ, to kolejna zdrowa propozycja z soku z jabłka, soki z marchwi, z pomarańczy, z cytryny, z imbiru i soku z jarząbu pospolitego. Marchewka to królowa witamin jeśli chodzi o piękną zdrową skórę, zawiera beta karoten, witaminę A, która poprawia koloryt skóry i jest nazywana witaminą młodości. Marchewkę lubię pod każdą postacią, czy to na surowo, czy w sokach, duszoną, czy gotowaną. 


Na łamach bloga, też często piszę o suplementach - ktoś może pomyśleć, że tylko z nich czerpię witaminy - ale nie, bo przede wszystkim z owoców i warzyw, a suplementy jak sama nazwa wskazuje jest to dodatek (suplement) do diety. Zawsze stawiałam na pierwszym miejscu owoce i warzywa, dlatego cieszę się, że wraz z sokami Swigo przywitam wiosnę z moją lepszą witalnością. Kiedyś usłyszałam, że soki - detox wcale nie są detox - oczywiście powiedziała to osoba, która soków nie pije! Ja jednak mam inne zdanie, bo sama wiem po sobie jak się czuję po wypiciu zdrowego soku, niż zjedzeniu mięsa - za którym nie przepadam. Regularne picie soków/smoothie z samych zielonych składników świetnie oczyszcza organizm, usuwane są toksyny, skóra staje się być świeża, odzyskuje swój naturalny blask. Jeśli początkowo zauważymy gorszy stan cery i np. wypryski zamiast gładkiej skóry, to znak, że skóra właśnie przechodzi etap oczyszczający. Chwilę będzie źle, by potem nastąpił szybki efekt poprawy. U mnie stan cery nie pogarszał się, jednak miałam inny efekt uboczny - krótko mówiąc pociłam się. To był właśnie znak, że wraz z potem usuwane są toksyny. To wszystko nie nastąpi po kilku butelkach soku - kuracja powinna trwać kilka miesięcy i być systematyczna. Najlepszym okresem jest właśnie wiosna, lato i złota jesień.



Wspomniałam też na początku o gotowym planie Swigo - co to takiego za plan i dla kogo on będzie najlepszy?

To tematyczne zestawy funkcjonalnych soków i smoothie, które zadbają o Twoje różnorodne potrzeby. W gotowych zestawach znajdziemy 8, 12, lub 20 butelek soków. Myślę, że to fantastyczne rozwiązanie dla wszystkich zabieganych, którzy zapominają o owocach i warzywach w ciągu dnia. Wszystkie wersje smakowe są tak dobrane, by zapewnić składniki odżywcze i witaminy.

W ofercie jest 9 planów Swigo:
1). młodość i uroda,
2). detox i równowaga,
3). dla dzieci,
4). energia na co dzień,
5). na zdrowie,
6). fit,
7). regeneracja,
8). szczęście,
9). do szkoły,


Mój zestaw sokowy i smoothie jest przepyszny. Codzienna dawka takich witamin, sprawia, że czuję się być szczęśliwa.

A Wy kochani gotowi na wiosenny detox?



pozdrawiam,
Donna

20 komentarzy:

  1. Brzmi świetnie! Super pomysł, że mają dłuższy termin przydatności a nie tracą wartości odżywczych ;) Ja osobiście nie lubię detoksów, ale lubię dodać soczki do swojej diety :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak data jest dłuższa, więc spokojnie można zamówić za jednym razem większą ilość soków :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie soki. lepsze niż chemia inna sklepowa.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) ja tej chemii sklepowej z cukrem już nie piję od kilkunastu lat albo i więcej :D

      Usuń
  3. Przyznam szczerze, że jestem ciekawa jak smakuje taki sok :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pysznie smakuje , jest słodki ale nie zawiera cukru :) do tego odżywczy i sycący na długo.

      Usuń
  4. Mogę Ci polecić nisko budżetowa wolnoobrotowa wyciskarke z biedronki :) mam już ponad rok i uwielbiam. Kosztowała ok 250zl i wyciska pięknie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na te soki na pewno warto się skusić, widzę, że wybór jest duży.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina Kwiatkowska22 kwi 2022, 13:14:00

    Dziękuję za polecenie tych soków, będę miała ja na uwadze na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że są różne smaki, każdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak różne smaki na różne potrzeby dla organizmu :)

      Usuń
  8. Przyznam, że jednak stawiam na świeże warzywa i owoce. Soki wcale nie są takie zdrowe jak nam się wydaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jaki to są soki, bo te sklepowe, tanie z dużą ilością cukru to nie, ale soki wyciskane ze świeżych owoców i warzyw to są przecież zdrowe i o wiele lepiej smakują niż niektóre owoce czy warzywa same. Nie każdy zje na surowo np. selera, a w soku jest prawie nie wyczuwalny, jeśli dodamy do niego inne dodatki jak banan, kiwi itp.

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...