1 lip 2015

Żel myjąco-peelingujący do twarzy Lirene Youngy 20+

Witam,


Lubię myć i odświeżać buzię w ciągu dnia jak tylko mam taką możliwość. Produkt, który idealnie mi przy tym pomaga to żel myjąco-peelingujący do twarzy Lirene. Nie jestem +2o, ale te produkty dobrze się u mnie spisują na tłustą/mieszaną cerę, więc jestem z nich raczej zadowolona.
Zapraszam na krótką recenzję :)

Skuteczna pielęgnacja w rytmie hiszpańskiego flamenco!


Opis:
"Żel myjąco-peelingujący do twarzy to połączenie efektywnej pielęgnacji z egzotyczną dawką energii oraz owocową ucztą dla zmysłów. Urzekająca formuła żelu kryje nutę hiszpańskiej pomarańczy oraz eksplozję świeżości dzięki drobinkom peelingujący. Wyciąg z pomarańczy działa pobudzająco, ujednolicając kolorystycznie cerę i przywracając jej naturalny blask. Drobinki peelingujące łagodnie oczyszczają, wspomagając złuszczanie martwego naskórka. Usuwają zanieczyszczenia, odblokowują pory i wygładzają skórę. Wyciąg z bambusa, lotosu i lilii wodnej długotrwale nawilża. Żel odpowiedni dla wszystkich typów cery, zwłaszcza dla osób młodych 20+"



Moja opinia:
Żelowa konsystencja nie jest ani za gęsta, ani za rzadka. Nakładam na twarz odrobinę żelu i masuję, aż utworzy się delikatna biała powierzchnia. Potem dopiero dodaję odrobinę wody, która sprawia, że tworzy się taka delikatna piana. Wtedy też zaczynam masować i myć twarz, po czym spłukuję całość z buzi. Umycie i oczyszczenie twarzy tym żelkiem daje mi uczucie świeżości i odświeżenia. Cytrusowo-pomarańczowy i świeży zapach dodatkowo pobudza i dodaje energii. Czuć go tylko jak się myje buzie, potem zapach szybko się uwalnia.


Żel dodatkowo ma peelingować - owszem skóra na twarzy staje się wygładzona i pozbawiona lekkich niedoskonałości, jak np. suche skórki i małe zaskórniki, ale nie traktuje go jako takiego peelingu do dobrego oczyszczania (dla mnie peeling ma drapać :D). Nie czuje podrażnienia, czy uczulenia, dlatego ten produkt używam rano i wieczorem codziennie oraz czasami w ciągu dnia jak czuję spoconą twarz i jak ze mnie wszystko spływa. 


Stosuję go od początku czerwca i zużyłam dopiero połowę opakowania, więc oceniam, że peeling jest wydajny. Jego koszt to ok. 15 zł uważam, że to przystępna cena :)


Używacie w swojej pielęgnacji tego typu żelki do mycia twarzy?




pozdrawiam,

Donna

3 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy tego żelu ale jestem bardzo zaciekawiona tym bardziej, że u mnie produkty Lirene sprawują się u mnie bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawniej często kupowałam żele peelingujące do twarzy. Później jeden podrażnił mi skórę i przeczuciłam się na pianki. Może jednak warto wypróbować coś nowego? Zapach musi świetnie orzeźwiać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno nie miałam żadnego żelu do twarzy, chyba potrafię obyć się bez nich, jak są to są, jak nie ma też dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...