8 lip 2015

Kosmetyczka na wyjazd :)

Witam,


Wybieram się na mały kilkudniowy wyjazd poza domem. Jak wiadomo muszę spakować trochę swoich kosmetyków. Oczywiście tam gdzie się wybieram mogę korzystać z kosmetyków pod prysznic itp. ale pielęgnację i makijaż mam zawsze swoje. Nie jestem taka, że komuś coś zabieram a i jak jestem też u siostry to pytam czy mogę np. wypróbować sobie ten szampon, czy ten balsam ;) Razem z siostrą uważamy, że kosmetyki to coś osobistego i jesteśmy tego samego zdania, że nie bierzemy coś komuś od tak, bo do kogoś się wybieramy. Mamy swoje szampony, kremy itp. Nie wyobrażam sobie, żeby ktoś mi np. paprał w kremie do buzi swoimi paluchami :/ nawet jak ktoś jest z rodziny. Dla nas kosmetyki są to rzeczy osobiste zarówno pielęgnacja jak i kolorówka. Uff wstęp był długi, zawsze się rozpisze :D Przechodząc do tematu, co zabieram na wyjazd :)


 Kosmetyczkę mam tą samą od kilku lat z Nivea. Jest pojemna i zawsze ją mam ze sobą jak zabieram minimum pielęgnacji.



Spakowałam:
Pielęgnacja włosów: Szampon Lush New oraz małą maskę do włosów Pilomax 
Pielęgnacja ciała: balsam Bath & Body Works Pure Paradise 
Pielęgnacja twarzy: płyn micelarny Bioderma, krem odżywczy do twarzy Pharmacers A, żel myjący wybielanie z Lirene 
Zapachy: Mgiełka do ciała Bath & Body Works Blosson, perfum Lambre nr. 9


Oraz trochę kolorówki:
Lakier do paznokci Rimmel Salon Pro nr. 313
Pomadka czerwona Paese i Nude z Hean
Paletka Sleek
Podkład kryjący z Pharmaceris 
Bronzer Mac
Puder Matt catrice oraz korektor
Czarna kredka Verona
Tusz do rzęs Golden Rose
Błyszczyk i róż Pierre Rene



Są to tylko podstawy, naprawdę się ograniczałam bo stać mnie na znacznie więcej :D ale kto to będzie później dźwigał. Tak więc ja się wybieram, wyruszam przed siebie, a Wam życzę miłego dnia :)))




pozdrawiam,

Donna

12 komentarzy:

  1. Ciekawy zestaw:) przyjemnego wyjazdu:) mgiełkę z BBW chętnie bym poznała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nawet nie chcę myśleć co mnie czeka z wyborem kosmetyków do wyjazdowej kosmetyczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie wyobrażam sobie żeby ktoś używał mój krem, puder czy nawet tusz do rzęs. Można w ten sposób wyrządzić krzywdę drugiej osoby i to całkiem nieświadomie, nikogo przecież nie podejrzewam o chorobę ale zarazki są wszędzie i uwielbiają przechodzić z człowieka na człowieka. Udanego wypoczynku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uważam kosmetyki za coś osobistego i nawet jak jadę do rodziny, to muszę mieć też własny szampon i żel, używam jedynie nieswojej pasty :)
    Życzę udanego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego, ja latem maksymalnie ograniczam ilość kosmetyków kolorowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie masz wszystko co może się przydać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam właśnie ciekawego kuferka, kosmetyczki na wyjazdy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ten krem z pharmaceris jest cudowny, śliczna kosmetyczka. ja mam zawsze poważny problem z pakowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam zawsze problem jak się na wyjazd ograniczyć z kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...