20 lip 2015

Odwiedziny w Ekopasażu Helfy w Krakowie.

Witam,


Tydzień temu wybrałam się do Ekopasażu Helfy w Krakowie. Wtedy gdy było otwarcie sklepu 1 czerwca, nie mogłam w nim uczestniczyć, ale co się odwlecze to nie uciecze, dlatego poznałam to cudowne miejsce teraz. Ekopasaż Helfy znajduje się tuż przy Wawelu w samym centrum Krakowa na ulicy Św. Gertrudy 24. i bardzo łatwo do niego trafić. Sklep oferuje Nam bogaty wybór kosmetyków naturalnych, zdrową żywność i ekologiczne środki czystości. 

Zapraszam na obejrzenie wybranego asortymentu sklepu :)

Za pośrednictwem sklepu Helfy możemy sięgnąć do dorobku kosmetycznego mieszkańców Indii, Syrii, Maroka, Egiptu, Libanu i wielu innych krajów. W tajemniczych buteleczkach i pojemniczkach kryją się naturalne kosmetyki do włosów, twarzy i ciała - identyczne jak w krajach pochodzenia. Surowce pochodzące z natury zapewniają zdrowe życie i zadbany wygląd.


Kącik mydełkowy zrobił na mnie ogromne wrażenie. Mnóstwo naturalnych mydełek w kostce. Gdyby nie moje małe zapasy w domu jakie posiadam z pewnością zaopatrzyłabym się w kilka z nich. Kupiłam tylko jedno, ale o tym w dalszej części relacji...





W ofercie Helfy.pl dostępne są produkty dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Naturalne farby do włosów, indyjskie olejki wzmacniające włosy, ajurwedyjskie oleje do masażu, BIO kremy i balsamy, szampony bez SLS i parabenów.


Podoba mi się to, że klient może skorzystać z testerów :)
Kilka zapachów skradło moje serce... 




W sklepie oprócz kosmetyków do pielęgnacji włosów, twarzy i ciała, można kupić perfumy jak również artykuły spożywcze, suplementy i wszystko co dobre dla Naszego zdrowia i samopoczucia. 


Nalewki hmm chyba sobie kupię na okres jesienno-zimowy.







Najbardziej mnie interesował dział pielęgnacji włosów. Mnóstwo olejków, szamponów, masek itp. 
Tu jest raj dla włosomaniaczek :P







Sama też nabyłam dwa produkty: Mydełko Odżywcze Sesa do włosów i Maskę Amla. Byłam też zainteresowana syberyjskim szamponem przeciw wypadaniu włosów na łopianowym propolicie No3 ale nie był aktualnie dostępny. 


Od sklepu dostałam upominek Olejek stymulujący wzrost włosów Khadi, którego bardzo chciałam poznać (i już 3 krotnie użyłam) oraz kilka gratisów: 100% olej arganowy, kilka próbek, kadzidełka i krówki, których było więcej ale po drodze znikły :D


Odwiedziny w ekopasażu Helfy wspominam bardzo miło i myślę, że jak tylko będę w Krakowie, to będę odwiedzać to magiczne miejsce z racji dobrze zaopatrzonego działu do pielęgnacji włosów jak również miłej i pomocnej obsługi, którą pozdrawiam :)




pozdrawiam,

Donna

4 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...