28 sie 2021

Zestaw masek do twarzy KORIKA SuperFruits - mój sposób na piękną skórę twarzy po lecie.

Witam,



Wakacyjny czas powoli się kończy. O ile lato kalendarzowe trwać będzie jeszcze kilka tygodni tak wakacje dobiegają powoli końca. Czy dla Was kochani był to aktywny wypoczynek, leniwe dni, czy może krótkie weekendowe urlopy? Mam nadzieje jednak, że dobrze wykorzystaliście ten czas i dobrze o siebie też dbaliście. Ja na kończące lato postanowiłam zaserwować sobie zabiegi upiększające na twarz i mam zestaw masek do twarzy KORIKA SuperFruits. Nie da się ukryć słońce przesusza skórę, która potrzebuje codziennego nawilżenia i zregenerowania, dlatego systematyczne maseczki o różnym efekcie to dla mnie najlepszy wybór.


KORIKA to koreańska marka, która łączy w sobie najbardziej zaawansowane azjatyckie technologie z efektywnymi, aktywnymi substancjami, przez to jest specjalistą w dziedzinie kosmetyki pielęgnacyjnej. Pomaga kobietom umilić codzienny rytuał piękna. Ich domeną są przede wszystkim wysokiej jakości platynowe maseczki.

Zawartość zestawu:
maska nawilżająca w płacie 25 g
odmładzająca maseczka do twarzy 25 g
detoksująca maska płócienna 25 g
maseczka płócienna z efektem detoksykującym 25 g
maska odżywcza w płacie 25 g
maska łagodząca w płacie 25 g
maska rozświetlająca w płacie 25 g


Rodzaj skóry - do każdego rodzaju cery
Efekt - nawilżenie, łagodzenie, detoksykacja, anti-age, rozświetlenie, anty-stres, lifting, regeneracja, odżywienie, wzmocnienie
Typ zestawu - zestaw upominkowy, wygodne opakowanie
Jak stosować - na dzień i na noc

W zestawie znajduje się 7 różnych masek w płacie. Oczywiście każdą maskę można kupić osobno na Notino, ale ten zestaw lepiej opłacało się kupić, niż każdą osobno, bo cenowo wyszło to po prostu taniej. Lubię takie maski, a jak są różnorodne, więc zestaw idealny dla mnie. Zaletą tych wszystkich maseczek jest to, że są one dobrze nasączone i płat jest ładnie wykrojony. To mi się podoba, bo zawsze po takim domowym zabiegu i wybranej masce Korika mam wrażenie, że skóra lepiej oddycha i jest odnowiona. Do wybranych masek chętnie jeszcze powrócę, lub nawet zamówię sobie ten zestaw ponownie, bo naprawdę jest fenomenalny. Nie wiem co w sobie mają te maski Korika, ale po nich skóra naprawdę jest w lepszej kondycji i czuję to za każdym razem jak je stosuje. Oczywiście inne maski w płacie jakie stosowałam, też były w porządku, ale nie przynosiły tego efektu co przynosi Korika.


Kochani zachęcam Was do regeneracji, nawilżenia i detoksykacji skóry po lecie z maskami Korika.



pozdrawiam,
Donna

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To niedawna nowość od marki w ofercie wśród maseczek :)

      Usuń
  2. Nie miałam okazji ich poznać, ale uwielbiam maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci polecam, będziesz zadowolona :) najlepiej cały zestaw wybrać, lepiej się opłaca :D

      Usuń
  3. Sporo osób stosuje maski do twarzy, muszę im się bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nawyk w maseczkowaniu twarzy przychodzi jeśli tylko zaczniemy systematycznie je wykonywać :)

      Usuń
  4. Paulina Kwiatkowska21 wrz 2021, 14:04:00

    Bardzo dobrze, że cenowo opłaca się kupić aż 7 masek w komplecie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolorowe opakowania, które zachęcają do użycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza sie, opakowania maseczek są bardzo ładne :)

      Usuń
  6. Wędrówki po kuchni21 wrz 2021, 21:14:00

    Wszelkie maseczki uwielbiam i staram się je stosować regularnie. Tych jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też trzymam się systematyczności jak zaczynam maseczkowanie :)

      Usuń
  7. Od zawsze ciekawiło mnie jak takie wynalazki zadziałałby na męską twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersje męskich kosmetyków dla mężczyzn też są, nawet i maseczki męskie :)

      Usuń
  8. Mam wrazenie, ze to sa bardzo przyjemne maski, na pewno ladnie pachna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadza się i efekty po maskach też widać, skóra jest nawilżona, napięta, zrelaksowana :) bardzo polecam te maski :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...