6 sie 2021

Plastry na ukąszenia Shoo! kids - ulga od swędzenia i ochrona przed drapaniem.

Witam,



Lato to czas w którym najwięcej różnych owadów/komarów daje o sobie znać na świeżym powietrzu, gdzie lubią one w niespodziewanej chwili ukąsić swoją ofiarę. Ja na szczęście nie jestem pogryziona - miałam tylko jedno ukąszenie na nodze nie tak dawno, ale byłam i jestem przygotowana, bo pod ręką mam zawsze specjalne Plastry na ukąszenia Shoo! kids, które przynoszą ulgę od swędzenia i ochronę przed drapaniem. Plastry są dla dzieci ze względu na ich bardzo buźkowy sympatyczny wygląd - ale są dla wszystkich i dorośli także jak najbardziej mogą ich używać. Zawsze owe plastry zabieram na wycieczki górskie, te do lasu, wypady nad wodę, czyli wszędzie tam gdzie wiem, że mogą pojawić się komary i inni goście.


Plastry na ukąszenia SHOO!
Przeznaczone są dla dzieci od 3 roku życia. Łagodzą dokuczliwe uczucie swędzenia wywołane ukąszeniem przez komary. Tworzą na powierzchni podrażnionej skóry barierę ochronną, przynosząc ulgę i zabezpieczając przed nieodpartą chęcią drapania miejsca ugryzienia. Naturalne składniki aktywne zawarte w plastrach jak nagietek i żółtodrzew, działają kojąco i odświeżająco przynosząc ulgę podrażnionej skórze.

- mentol,
- olejek z mięty pieprzowej,
- lawenda,
- limonen

Składniki
ACRYLATES COPOLYMER, GLYCINE, SOYA OIL, VITIS VINIFERA SEED OIL, LINSEED ACID, ZANTHOXYLUM ALATUM, MENTHOL, MENTHA, PIPERITA OIL, TOCOPHERYL ACETATE, PROPYLENE GLYCOL, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA OIL, CALENDULA OFFICINALIS EXTRACT, LINALOOL, LIMONENE

Stosowanie:
Po oczyszczeniu i wysuszeniu podrażnionego obszaru skóry należy odkleić plaster od przezroczystego szablonu. Starannie nakleić plaster na ukąszenie. Pozostawić plaster na ukąszeniu do momentu, aż swędzenie ustanie. Nie należy przekraczać maksymalnego czasu aplikacji plastra tj. 8 godzin.


W opakowaniu znajduje się 3 tak zwane listki po 10 sztuk, czyli razem plastrów jest 30. Działają one do 8 godzin. Po zaklejeniu ugryzionego miejsca odczuwałam przyjemne uczycie ciepła i odświeżenia. Nie powodowało to dalszego drapania, więc to super sprawa, bo dodatkowo nie drapie się czerwonego miejsca. Posiadają one naturalne składniki, nie zawieraj one alkoholu ani amoniaku. Plastry nie odklejają się i nawet zapomina się, że są one gdzieś przyklejone. Ich wygląd jest genialny. Buźki, które na co dzień używamy w różnych pisanych wiadomościach mogą przy przyklejeniu np. informować jaki mamy humor. Dzieciaki będą zachwycone takim ich wyglądem, a i dorośli też mogą być oryginalni z taką buźką. Plastry są małe, zakrywają jedynie ukąszone miejsce - nie rzucają się więc w oczy, a jak ich widać w odkrytym miejscu na ciele to są naprawdę 'ładne' Najważniejsze, że pomagają.


Czy w Waszych apteczkach też można znaleźć takie ochronne plastry?


pozdrawiam,
Donna

6 komentarzy:

  1. Słyszałam o tych plastrach, niekiedy mi samej by się przydały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina Kwiatkowska15 sie 2021, 15:18:00

    Na pewno takie plastry się przydają, więc warto mieć je przy sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stosuje żel na ukąszenia, plastrów jeszcze nie testowałam ale jak znajde to kupię:)
    rilseeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa, wczesniej o nich nie slyszalam, sama bym chetnie stosowala,choc tym razem to taki sezon,ze cala bylqbym w tych plastrach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...