9 sie 2021

52 sposoby składania Twojej poszetki. Zgłoś się i wygraj książkę :)

Witam,



ROZDANIE - czas start! A do wygrania kochani książka, którą dziś prezentuję - pochodzi ona ze wspaniałego sklepu Trendhim

Proszę zgłaszać się w komentarzach podając swój e-mail oraz napisać w jednym zdaniu:
Jaka jest Wasza ulubiona poszetka (chodzi o formę/wzór jej złożenia). Czy może jest to forma klasyczna, złożona w trójkąt, w podwójny trójkąt? itp. inny.

Rozdanie będzie także na moim instagramie goldonaa, więc gdzie Wam kochani wygodnie - tam się zgłaszajcie. Zgłoszenia przyjmuję od dziś do 15.08.2021 a wyniki podam pod wpisami rozdaniowymi + stories (wysyłka tylko na terenie Polski). Jeśli dodatkowo zaobserwujecie mój profil (blog i/lub Ig) oraz napiszecie swoją nazwę, zwiększacie swoje szanse.


Są takie uroczystości rodzinne jak: ślub/wesela (również jako gość/świadek), chrzest i inne imprezy typu bankiet, koktajl, gdzie mężczyzna musi wyglądać elegancko, męsko i przystojnie! Dobrze dobrany garnitur to podstawa, ale i inne dodatki także odgrywają tutaj bardzo istotną rolę przy ubiorze i są mega ważne. Ile razy to mężczyzna prosi o pomoc przy wiązaniu krawatu, przypięcia muszki, czy poskładania poszetki? Niby to oczywiste i łatwe przy ubiorze jednak w praktyce już czasami są trudności. Składanie poszetki wcale nie musi być skomplikowane, a pomóc może Nam w tym ciekawa książka:




Masz idealną poszetkę… teraz trudniejsza część. Kiedy, gdzie i jak powinieneś nosić ten piękny dodatek?

Tak samo piękny, jak przydatny, ten ilustrowany, niezbędny przewodnik zawiera 52 sposoby złożenia poszetki – od elegancko prostego prezydenckiego, po cudownie trudny rogalik.

Każdemu sposobowi złożenia towarzyszą łatwe do naśladowania, odręcznie narysowane diagramy i ranking trudności (dobrze wiedzieć, kiedy się spieszysz!). Niezwykłe całostronicowe obrazy wraz z opisami i poradami na temat każdego sposobu złożenia uzupełniają ten niezbędnik każdego eleganckiego dżentelmena.


WYMIARY:
23,5 cm x 15,8 cm


Książka jest przepięknie wydana - twarda oprawka nadaje eleganckiej całości, przez co prezentuje się jeszcze bardziej piękniej. Napisana jest w języku angielskim, ale nie przeszkadza to, jeśli ktoś nie rozumie tego języka, gdyż przedstawione grafiki są tutaj na tyle zrozumiałe, że bez problemu można dany styl poszetki złożyć, ponieważ krok po kroku jest wszystko ładnie tutaj przedstawione. Ja sama na tyle płynnie nie mówię po angielsku, ale przy tej książce nie sprawiło mi trudności, abym nie zrozumiała podstaw i nie zrozumiała 'rysunków' - ponieważ każdy je zrozumie :)))

Podoba mi się to, że przy danym składaniu jest informacja o stopniu trudności poszetki. Na początek proponuję oczywiście coś łatwego, a z czasem sięgać po te trudniejsze wzory. Tutaj liczy się praktyka i ćwiczenia dlatego z upływem 'trenowania' wzór który dziś wyda się dla Nas trudny, ciężki i nie do ogarnięcia, za jakiś czas nie będzie sprawiał już kłopotu. To tak jak z każdą nową rzeczą, którą się uczymy i poznajemy.


Poszetki przy garniturach są eleganckim dodatkiem, więc nie może ich zabraknąć przy nowoczesnym stylu jeśli chodzi o męską modę. Książka wg. mnie ma dużo wzorów do nauki i wykorzystania ich w praktyce. Warianty składania są wystarczające i trafią w gust nie jednego Pana.

Zdaję sobie sprawę, że dla kogoś będzie to książka mało interesująca, ale z pewnością przyda się zawsze wtedy kiedy sami będziemy w sytuacji, że trzeba będzie się elegancko ubrać i zaskoczyć innych swoją oryginalnością jak pięknie ułożona męska poszetka w garniturze.


Kochani zachęcam Was mocno do zgłaszania się, aby wygrać tą przepiękną książkę - jest ona także ciekawym pomysłem na prezent dla każdego eleganckiego Pana :)



pozdrawiam,
Donna

32 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że jest aż tyle sposobów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki czad, nie widziałam, ze jest tyle sposobów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że chodzi o poszewkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka jest naprawdę świetna i na pewno znajdzie swoich zwolenników. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wielu mężczyznom przyda się wiedzą w jaki sposób złożyć poszetkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zawsze ma z tym problem jak idziemy gdzieś na wesele haha i musi ubrać się elegancko. Wtedy taka książka by się nam przydała.

      Usuń
    2. O tak w czasie uroczystości i wtedy kiedy ubiera się garnitur, warto umieć ładnie złożyć poszetkę :)

      Usuń
  6. Jestem zaskoczona tą książką, ale tak pozytywnie. Dla mężczyzn idealna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, więc będę miała ją na uwadze na przyszłość na prezent.

      Usuń
    2. Ja też na początku byłam tą książką zaskoczona :) bardzo się przydaje

      Usuń
    3. Nie tylko na prezent, ale i w swojej biblioteczce można mieć taką książkę/poradnik

      Usuń
  7. Mój nie używa poszetki więc się nie zgłaszamy i dajemy szansę zainteresowanym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie miałem poszetki... Mam takie marynarki z wszytymi na stałe, ale takiej prawdziwej nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze, że poszetkę można składać aż na 52 sposoby. Jestem ich ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. P. Kwiatkowska25 sie 2021, 18:05:00

    Na pewno książka idealnie sprawdzi się jako prezent dla każdego eleganckiego mężczyzny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz coraz mniej mężczyzn prYwiazuje uwage do swojego wygladu,a sczegolnie klasycznego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze elegancki mężczyzna przywiązuje uwagę do swojego wyglądu :)

      Usuń
  12. Ciekawa ta książka. Chętnie kupię, by nauczyć się takich wzorów przy składaniu poszetki u mojego męża.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...