4 sie 2021

Tołpa Dentica Extra Fresh płyn do płukania ust do długotrwałego świeżego oddechu

Witam,


Nowością było dla mnie to jak zobaczyłam, że są płyny do płukania ust w ofercie marki Tołpa. Czy Wy o tym wiedzieliście? Bo ja mam wrażenie nie nadążam już za nowinkami kosmetycznymi - tak szybko i dużo nowości się pojawia, że dla mnie jest to nie do ogarnięcia. Tołpa Dentica Extra Fresh to płyn do płukania ust do długotrwałego świeżego oddechu. Ja właśnie lubię i wybieram coś mocno miętowego dla odświeżenia, bo ten powiew mocno miętowy mega lubię.


Płyn do płukania jamy ustnej Tołpa Dentica Extra Fresh nie tylko odświeża oddech, ale jednocześnie walczy z osadem nazębnym i pomaga zachować zdrowe dziąsła i zęby.

- długotrwale odświeża oddech
- jest bezpieczny dla szkliwa
- pielęgnuje i chroni dziąsła
- dzięki zawartości fluorku sodu (470 ppm F–)
- zapobiega powstawaniu próchnicy
- nie zawiera alkoholu.

Płyn należy stosować dwa razy dziennie po umyciu zębów. Użyj niepełną nakrętkę płynu i płucz jamę ustną przez ok. pół minuty. Nie połykać. Nie rozcieńczać. Przetestowany stomatologicznie.

składniki (INCI)
Aqua, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cetylpyridinium Chloride, Sodium Fluoride, Allantoin, Zinc Citrate, Aroma, Sodium Citrate, Polysorbate 20, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, Sodium Saccharin, Sodium Benzoate, CI 47005, CI 42051.


Nie bardzo mi odpowiada to, że w płynie jest fluorek sodu. Unikam fluoru w pastach, dlatego wybierając płyn do płukania muszę już baczniej przyglądać się co mają one w składzie. Nie mniej jednak płyny stosujemy i tak na kilkanaście sekund po czym je wypluwamy, więc można na to przymknąć oko. Od płynu do płukania jamy ustnej oczekuje, by dobrze odświeżał, dawał uczucie świeżości na dłuższy czas. Jeśli nie wypłucze ust po myciu zębów płynem to czegoś mi brak - już się tak nauczyłam, że płyn jak i pasta obowiązkowo musi być. Płyn do płukania jamy ustnej Tołpa Dentica Extra Fresh ma przyjemny miętowy posmak. Ładnie odświeża oddech i nie szczypie w ustach (czasem przy innych płynach miałam takie uczucie). Zaletą tutaj jest to, że nie posiada on alkoholu. Przypasował mi ten płyn choć mam swoich ulubieńców z Listerine to miło było mi poznać coś z Tołpy. W ofercie jest jeszcze wersja wybielająca Dentica Ultra White, więc być może skuszę się jeszcze na nią za jakiś czas.


A u Was kochani jaki płyn do płukania jamy ustnej obecnie gości w pielęgnacji Waszych ząbków?



pozdrawiam,
Donna

3 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...