21 sie 2021

Daj ubraniom drugie życie: Vanish i akcja Biedronki.

Witam,



Kochani przychodzę dziś do Was z kolejną wspaniałą kontynuacją kampanii Vanish pod hasłem: 
Daj ubraniom drugie życie #NosUbraniaDluzej.


Wiecie, że od 12 sierpnia setki różowych kontenerów z logo Vanish pojawiły się w wybranych sklepach Biedronka w całej Polsce? Jest ich aż 500 sztuk. Akcja potrwa do 8 września i ma na celu zbiórkę używanych ubrań. Marka Vanish wspólnie z siecią sklepów Biedronka realizują ten wspaniały cel. Dzięki niemu każdy z nas ma szansę na podarowanie drugiego życia zalegającej w szafie odzieży oraz wsparcie działań Fundacji Dziko, działającej na rzecz ratowania dzikich rzek w Polsce. Każdy 1 kg przekazanej odzieży to 1 zł dla fundacji.

Podczas zbiórki oddać można przede wszystkim niepotrzebne, ale w dobrym stanie i czyste ubrania: damskie, męskie i dziecięce, a także tekstylia domowe jak obrusy, pościele, zasłony. Wszystkie rzeczy poddane zostaną segregacji - odzież spełniająca warunki regulaminu zostanie wprowadzona na rynek dóbr z drugiego obiegu lub poddana recyclingowi.


Dodatkowo już jakiś czas temu dowiedziałam się, że 2500 litrów wody pochłania wyprodukowanie jednej koszulki! To przerażające dane, więc każdemu powinny one dać do myślenia. Jestem zdania, że lepiej mieć mniej i coś lepszej jakości, aby posłużyło to na dłużej, niż kupować coś stale i by zabierało tylko miejsce w szafie. Ja sama mam w swojej garderobie żakiety, które kupiłam bardzo dawno temu, są klasyczne i pasują do większości stylizacji. Nie kupuję co sezon coś nowego, bo tego wymaga moda i trendy. Noszę to co do mnie pasuje i w czym czuję się dobrze. 

2500 litrów wody = 1 t-shirt

Kochani jeśli chcecie dołączyć do tej wspaniałej akcji koniecznie zapoznajcie się z listą sklepów biorących udział w tej pięknej kampanii:


Zachęcam Was kochani do porządków w swoich szafach.
Jestem ciekawa ile litrów wody mieści Wasza szafa i garderoba z ubraniami.
 


pozdrawiam,
Donna

4 komentarze:

  1. Fajna akcja i oby ludzie chętnie się w nią angażowali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na bieżąco oddaję ubrania na zbiórki odzieży i nie kupuję ich za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś dotarła do mnie ta informacja o litrach potrzebnych do produkcji. Szok.
    Ostatnio robiłam przegląd szafy i okazało się, że sporo rzeczy nadaje się do oddania. Chętnie przekazałam je dalej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...