1 sie 2021

Teraz ujdzie to na sucho - Isana suchy szampon.

Witam,



Suche szampony przez jakiś czas musiałam wyeliminować, dlatego, że mi szkodzą. Niestety moja sucha skóra głowy źle je toleruje, a miejscami gdzie jest łuszcząca nasila łuszczenie. Są jednak chwile kiedy taki szampon ratuje, ale to tylko w nagłych przypadkach, kiedy nie zdążę umyć normalnie włosów. Suchy szampon z Isany mam pierwszy raz. To jakaś wersja, którą dostałam już dawno temu na spotkaniu blogerek - myślę, że sama bym na taki szampon nie zwróciła uwagi, bo jednak wolę odświeżyć włosy tradycyjnym szamponem.


Suchy szampon „Teraz ujdzie to na sucho!” o kwiatowo- egzotycznym zapachu. Wyselekcjonowane zapachy i odpowiednio dobrany skład dla idealnie zadbanych włosów. Produkty do pielęgnacji włosów ISANA dostarczają Twoim włosom wszystkiego czego potrzebują.

Skuteczność i pielęgnacja: Suchy szampon ISANA o kwiatowym- egzotycznym zapachu to idealne rozwiązanie umożliwiające błyskawiczne i pachnące odświeżenie włosów pomiędzy jednym, a drugim myciem. W ciągu kilku sekund odświeża włosy, sprawia, że stają się miłe w dotyku, przywraca ich objętość i pozwala zachować pożądaną stylizację. Dla schludnego wyglądu, nawet wtedy, gdy jest mało czasu. Tropikalna, natychmiastowa świeżość. Odpowiedni dla wszystkich rodzajów włosów.

Butane, Propane, Alcohol Denat, Oryza Staiva Starch, Cetrimonium Chloride Parfum, Citronellol


Zawsze mam wrażenie, że szampony takie sklejają włosy, a ich stan puszystości szybko znika - nauczyłam się, że trzeba je tylko rozpylać nieco z dala, a nie psikać zaraz blisko skóry głowy. Zapewniają one odświeżenie, dają też ładny zapach i to mi się podoba, jednak trzeba pamiętać, że nie jest to szampon na dłuższe stosowanie. U mnie przy wrażliwym skalpie czasami czuje swędzenie, więc jego aplikacja nie jest w dużych ilościach. Trzymam po prostu taki suchy szampon na kryzysowe sytuacje i używam tylko sporadycznie.


Wiem, że Isana ma różne produkty w swojej ofercie, ale nie wiedziałam, że ma także suche szampony. A Wy kochani, jak sobie radzicie, kiedy nie zdążycie umyć włosów, a czeka Was szybkie wyjście?



pozdrawiam,
Donna

4 komentarze:

  1. za często i za dużo niestety nie mogę używać suchych szamponów, ale to jest bardzo przydatny produkt ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię suche szampony z Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez suchego szamponu ani rusz! Też nie wiedziałam, że Isana ma je w swoim asortymencie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Isany suchego szamponu nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...