24 sie 2021

Insalatissime Rio Mare - danie idealne na każdą porę dnia!

Witam,



Kiedy wracam do domu po dłuższej nieobecności, mam sporo zaległości, czy to w obowiązkach domowych, czy na komputerze, nie wspomnę już o blogowaniu i nowych wpisach. Nie mam wtedy czasu by stać w kuchni i gotować. Oczywiście zawsze preferuję domowe obiady i smaczne posiłki, ale są takie dni, kiedy szybki i zdrowy lunch też może być pożywny. Stawiam wtedy na warzywka, sałatki i obowiązkowo kawę! Sałatki dla mnie muszą być kolorowe z dużą ilością warzyw. Mają wtedy dużo cennych witamin, mikro, makroelementów, a przede wszystkim muszą być sycące. Dlatego też polubiłam i sięgam po gotowe sałatki Insalatissime z tuńczykiem. Dla mnie taka sałatka jest wartościowym posiłkiem nie tylko będąc w domu, ale także idealnie sprawdzi się na wycieczce, w pracy, w podróży i wszędzie tam kiedy poczujemy głód. Porcje są w sam raz na jedną osobę, więc to coś co lubię najbardziej. 

Tuńczyk Rio Mare jest najbardziej lubianym tuńczykiem w puszce we Włoszech.


Dziś miałam bardzo produktywny dzień, dlatego moim szybkim i mega smacznym posiłkiem była m.in sałatka Insalatissime Rio Mare meksykańska, do tego pomidorki z własnego ogródka i czerwona papryka. Palce lizać! Mniam. W ofercie jest kilka innych opcji jeśli chodzi o smak i zawartość sałatek, więc myślę, że każdy wybierze tutaj już coś dla siebie, czy będzie to sałatka z kuskusem, z kukurydzą, z soczewicą, z fasolą, czy o innym smaku. Ja jeszcze kiedyś nie przepadałam za tuńczykiem, ale w takich sałatkach najbardziej go preferuję. Wersja meksykańska jest przepyszna. Ma wyrazisty i pikantny smak i przyprawy takie jakie lubię. Natomiast wersja z kukurydzą ma już łagodniejszy smak, bo dodatkami jest tutaj groszek, marchewka i oliwki. 


Insalatissime łączą niepowtarzalny smak tuńczyka Rio Mare ze świeżymi warzywami i zbożami, dzięki czemu tworzą szybki, zbilansowany posiłek. Gotowe do spożycia w dowolnym momencie dzięki opakowaniu, gwarantującemu świeżość, smak i właściwości odżywcze, Insalatissime Rio Mare nie zawierają żadnych dodatków konserwujących.


Ja się delektuję pysznościami i jeszcze mam chwile dla siebie, bo zaraz znów czekają mnie kolejne zadania...


A Ty jaką sałatkę z tuńczykiem od riomarepolska lubisz najbardziej?


pozdrawiam,
Donna

3 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...