12 sie 2021

Mocne włosy na wakacjach. Pielęgnacja i stylizacja z Joanną.

Witam,



Zawsze marzę o mocnych włosach. W lecie kiedy są one narażone na słońce i wiatr sięgam też po dobre produkty do stylizacji jak lakier do włosów (mam dużo nowych baby hair, po wzmacniających wcierkach na porost włosów), a czasami też korzystam ze suchych szamponów, kiedy awaryjnie ratują moją fryzurę o poranku, kiedy nie zdążę umyć włosów.

O moje mocne włosy na wakacjach i ich pielęgnację wraz ze stylizacją dbają produkty Joanna. Lubię je, są sprawdzone a do tego łatwo dostępne, więc jeśli tylko spotkacie je gdzieś w drogerii sięgnijcie po nie bo warto! Nie są drogie, więc to produkty na każdą kieszeń.


Suchy szampon z lakierem do włosów potrafią szybko wyczarować świeżą fryzurę na każdej jej długości. Suche szampony kiedyś miały swoje 5 minut kiedy tylko pojawiały się na rynku. Każdy chciał je wypróbować. Pamiętam, że moje początki były nienajlepsze, gdyż za dużo psikałam produktu i za blisko skóry głowy. Efekt nie był zamierzony tak jak powinien być. Do tego mój łuszczący skalp źle reagował na tego typu produkt, bo bardziej szkodził i wysuszał skórę. Kiedy natomiast nauczyłam się aplikować suche szampony i wiem jak to robić - efekty zawsze mnie zadawalają i są genialne.

Jak aplikuje suchy szampon?
Najlepiej kiedy trzymam głowę i włosy spuszczone w dół. Rozczesuje je dokładnie i zaczynam powoli psikać szampon z odległej odległości jak tylko najdalej sięgnie moje ręka. Drugą ręką natomiast od razu rozczepuję ten "pyłek", aby nie doprowadzić do żadnego sklejenia włosów. Odstawiam szampon i już dwoma rękami nie wcieram w skórę głowy (ze względu na suche miejsca za uszami, tam gdzie mam właśnie wrażliwe), a staram się rozprowadzać na pasma włosów na długość produkt. Taka aplikacja u mnie sprawdza się idealnie. Odchylam głowę do góry rozczesuje włosy i mogę zacząć stylizację.


Lakier do włosów z Keratyną zapewnia fryzurze ekstramocne utrwalenie przy zachowaniu naturalnej elastyczności i lekkości. Nadaje włosom połysk i zabezpiecza je przed puszeniem się i elektryzowaniem. Nie obciąża włosów, nie skleja ich i daje się łatwo wyczesać.

Suchy szampon Ultra fresh CLASSIC skutecznie odświeży Twoje włosy bez użycia wody. Formuła oparta na skrobi ryżowej absorbuje nadmiar sebum i zanieczyszczenia. Po wyczesaniu nie pozostawia białych śladów i nie obciąża fryzury. Włosy stają się jedwabiście miękkie, puszyste i odbite u nasady.






pozdrawiam,
Donna


3 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że z suchych szamponów egzamin zdaje u mnie tylko Batiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam dawno od nich niczego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...