13 maj 2021

Spraw swojej mamie radość - perfumy i kosmetyki, najlepsze prezenty na Dzień Matki na Notino.

Witam,



Jednym z moich ulubionych miesięcy jest trwający miesiąc maj, w którym to mam kilka ważnych dni rodzinnych, zarówno tych wesołych jak i tych smutnych. Do radosnych dni, oczywiście zaliczam święto mamy - jakim jest dzień matki obchodzony 26 maja. Od kilku tygodni inspiruję się różnymi pomysłami na prezent, ale nie mogłam pominąć ulubionej mojej perfumerii Notino w której często zamawiam prezenty kosmetyczne dla moich bliskich z okazji różnych małych uroczystości. To co kupiłam dla mojej mamy, zdradzę już niedługo, a dziś kochani kilka pomysłów prezentowych, co można podarować bliskiej osobie jaką jest kochana mama, bo to jedna z najważniejszych osób w naszym życiu :) Chciałabym aby każda mama dostała w tym wyjątkowym dniu piękny i pachnący upominek, bo zasługuje na to, a w dniu swojego święta powinna być obdarowana nie tylko uśmiechem i obecnością swoich dzieci, ale także dostać coś tylko dla siebie. To miło jest, jak liczy się pamięć i gest w postaci małego drobiazgu. 


Wg. mnie najlepszy prezent dla mamy to ten kosmetyczny. Kosmetyki, czy perfumy były są i będą najlepszym pomysłem i wyborem ze świata beauty. W końcu mama też lubi i powinna być zadbaną kobietą, a z wiekiem jej skóra potrzebuje odpowiedniej już pielęgnacji nie tylko twarzy, ale i ciała, czy włosów. Dodatkowo ładne perfumy także z pewnością ją ucieszą, bo z tego nigdy się 'nie wyrasta' my kobiety o tym wiemy najlepiej, nie zależnie od wieku :)

Zapraszam kochani na kilka inspiracji i propozycji prezentowych na Dzień Matki.

Zestaw odmładzający do twarzy:
Takie zastawy składają się zazwyczaj z kilku produktów, które mają za zadanie przynieść skórze konkretny efekt: czy to będzie nawilżanie, odżywienie, poprawienie jędrności, czy gęstości, a nawet liftingu i owalu twarzy. Propozycją dla młodych mam można wybrać coś z serii nawilżającej, dla nieco starszych i dojrzałych Pań sprawdzi się seria przeciwzmarszczkowa czy ujędrniająca. Propozycjami takimi mogą być produkty Lancôme, czy Clinique.

Lancôme Rénergie Multi-Lift Ultra w skład którego wchodzą:
- Tonique Confort tonik nawilżający i kojący dla suchej skóry 50 ml
- Génifique Advanced serum odmładzające 10 ml
- Rénergie Yeux Multi-Lift pielęgnacja skóry wokół oczu 5 ml
- Rénergie Multi-Lift Ultra krem na dzień wzmacniający i liftingujący 15 ml

Clinique Dramatically Different™ Set zawiera:
- Dramatically Different intensywny żel nawilżający 125 ml
- Fresh Pressed serum rozjaśniające z witaminą C przeciw starzeniu się skóry 8,5 ml
- Take The Day Off dwufazowy preparat do demakijażu oczu i ust 125 ml

Zestawy te zawierają wszystko to, co jest potrzebne dla pięknej i zadbanej skóry mamy. Kosmetyki przywracają sprężystość i napinają skórę. Redukują zmarszczki i zapobiegają ich powstaniu. Dodatkowo każdy z produktów głęboko odżywia skórę dojrzałą.

Piękne perfumy:
Wybierając perfumy dla osoby, którą znamy to sama przyjemność. Myślę, że większość zna upodobania swojej mamy jakie zapachy podobają jej się najbardziej. Propozycją oczywiście są klasyki jak perfumy Armaniego, które oznaczają elegancję, łączącą w sobie ponadczasowość i aktualne trendy.

Kosmetyki pielęgnacyjne do włosów:
Szeroka oferta kosmetyków do pielęgnacji włosów marki np. L'Oréal Professionnel obejmuje szampony L’Oréal Professionnel dostosowane do potrzeb każdego rodzaju włosów, profesjonalne produkty do stylizacji, głęboko odżywiającą pielęgnację do włosów zniszczonych oraz serię produktów, zawierającą w większości naturalnie pozyskiwane składniki roślinne L'Oréal Professionnel Source Essentielle.
Wybierając coś z produktów do pielęgnacji włosów, to także miły upominek dla mamy, tym bardziej że takie kosmetyki są używane codziennie lub prawie codziennie. Ja niedawno zamówiłam sobie taki jeden z zestawów z owej marki i jestem mega zadowolona. Serdecznie polecam, można wybierać z różnych linii do różnych potrzeb. 


Wybierając prezent dla kobiety kierujmy się tym, co Nasza mama lubi. Możemy także delikatnie podpytać mamę, co najbardziej by ją na daną chwilę uszczęśliwiło :) Nowe perfumy, coś do pielęgnacji, a może kolorówka? Jestem pewna, że każdy kosmetyczny upominek sprawi jej uśmiech radości na twarzy, więc myślę, że tego dnia będzie miała niezapomniane chwile kiedy będzie rozpakowywała tak pachnące upominki. Dodatkowo za niewielką opłatą, możemy wybrać opcję na zapakowanie prezentu i Notino pięknie zrobi to za nas 💝



pozdrawiam,
Donna 

25 komentarzy:

  1. Ja swojej mamie kupuję jej ulubione perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, na pewno będzie Twoja mama zadowolona :)

      Usuń
  2. Też uważam, że Acqa di Gioia to świetny pomysł na prezent dla mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dla siebie też muszę ten zapach wybrać hihi :)

      Usuń
  3. To juz ten czas, kiedy należy pomyśleć o upominku dla mamy :) Ja prezent już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie propozycje brzmią świetnie, gdyż zazwyczaj wybieram właśnie perfumy lub kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy i kosmetyki zawsze są mile widziane na drobny upominek :) moja mama zawsze się cieszy z takich prezentów :)

      Usuń
  5. Z avon też sama lubię zapachy, choć dawno już żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli znasz preferencje zapachowe mamy to perfumy na pewno będą dla niej najlepszym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne propozycje, ja zdecydowanie wolę dostawać i kupować kosmetyki na prezent. Jest tylko jeden warunek muszę znać wymagania danej osoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawania i dostawanie jest fajne :) Tak jest, jeśli znamy wymagania danej osoby to o wiele łatwiej sprawiać takie przyjemności :)

      Usuń
  8. U mnie pewnie skończy się tak, że dam mamie bon zakupowy, lub pieniążki, żeby sama sobie wybrała, co chciałaby sobie kupić. Ale propozycje naprawdę ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ciekawy pomysł na bon zakupowy. Na Notino można zamówić też karte podarunkową do określonej kwoty :)

      Usuń
  9. Moja mama dostanie perfumy i może jakiś krem do twarzy do cery dojrzałej :)
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. moja mama zawsze dostaje perfumy i kosmetyki jako dodatek do innego prezentu, na Notino są najlepsze okazje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także kosmetyki daje jako dodatek :) chyba, że jest to jakiś elegancki duży zestaw

      Usuń
  11. Bardzo fajny pomysł na prezent dla mamy :) Moja w tym roku dostanie zestaw od glov z turbanem i rękawiczką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym miała mamę to z pewnością zamówiłabym jej jakiś zestaw właśnie w Notino. Widziałam, że mają wiele ciekawych promocji z okazji Dnia Matki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi z powodu mamy :(
      Na Notino kiedy zbliża się jakieś święto jak np. dzień mamy to jest tam dużo fajnych promocji ;)

      Usuń
  13. Moja mama niestety jest totalnie "niekosmetykowa", więc kosmetyki odpadają. Ale propozycje bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a u mnie mama ma coraz więcej kosmetyków :D

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...