28 maj 2021

Nowe wkładki higieniczne Bella Panty Ultra.

Witam,



Pisać o artykułach higienicznych nie ma dla mnie żadnego problemu. W końcu to coś normalnego na co dzień i nie ma powodów do wstydu, że pisze się np. o wkładkach higienicznych. To produkt jak każdy inny i kupowany przez dziewczyny cały czas. Dziękuję wizaż.pl i #klubrezenzentki, że mogłam poznać nowe wkładki higieniczne Bella Panty Ultra. Z tej kategorii lubię co jakiś czas poznać coś nowego, więc wiadomość, że to ja poznam takie wkładki ucieszyło mnie. Szkoda tylko, że do testów osoby testujące nie dostały wkładek z czterech dostępnych wariantów, jakie są w ofercie, tylko jeden z nich. Można by wtedy porównać np. długości, czy ogólnie stan ich noszenia w różnych warunkach. Ja poznałam jedne z normalnych wielkości, a dokładnie normal mixform. Dostępne są też normal, normal mixform (do każdego typu bielizny), large oraz extra long.

Wkładki higieniczne Bella Panty Ultra są:
Ultra chłonne - wyróżniają się wysoką chłonnością (mogą być stosowane również w przypadku kropelkowego nietrzymania moczu) oraz skuteczną neutralizacją nieprzyjemnego zapachu.
Ultra miękkie - miękkie wypełnienie i delikatna powłoczka zmniejszają ryzyko podrażnień.
Ultra dopasowane - specjalne tłoczenia wzdłuż krawędzi wkładek zwiększają ich elastyczność i ułatwiają odpowiednie ułożenie.

Wkładki spełniły moje oczekiwania, są chłonne, neutralizują nieprzyjemny zapach. Ich zaletą jest to, że są mięciutkie i bardzo wygodne. Dopasowują się do bielizny jaką noszę na co dzień. Świetnie sprawdzają się pod koniec okresu. W opakowaniu jest 20 sztuk, więc to odpowiednia ilość do poznania i polubienia :) Ja powrócę jeszcze do nich i polecam je wszystkim dziewczynom. Są delikatne, dyskretne więc jestem na tak!



A Wy kochane macie swoje ulubione osobiste środki higieniczne, czy lubicie poznawać i używać z nowości?



pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...