18 maj 2021

Naturalna apteczka - domowe sposoby na codzienne dolegliwości. Wydawnictwo Buchmann.

Witam,



Każdą książkę i poradnik z kategorii zdrowie/uroda lubię bardzo czytać i mieć takowe w swojej domowej biblioteczce. Wolę czytać i zagłębiać wiedzę na temat dobrego samopoczucia, przepisów, naturalnych produktów, niż czytać powieści, kryminały i takie pozycje, które nie wnoszą nic do mojego życia. Z chęcią więc sięgam po poradniki, bo je lubię. I choć wiem, że nie każdy lubi czytać takie książki to, to szanuje. Tak samo moje wybory książkowe są moimi wyborami i nie wstydzę się o tym mówić, że lubię poradniki, których to na rynku czytelniczym jest coraz więcej, a każdy z nich który mam okazję poznać jest interesujący i ciekawy.


Temat zdrowia jest ważny na każdym etapie życia, tak naprawdę to ono jest najważniejsze na co dzień. To jak dbamy o siebie i jak wykorzystujemy naturalne dobrocie skrywane na łące, w lesie, w ogrodzie, wpływa nie tylko na stan naszego zdrowia, ale i na stan aktywnego stylu życia i samopoczucia, jak też stan naszego umysłu i cieszenie się dobrą kondycją na dłużej.


Jeszcze w kwietniu poznałam fantastyczną książkę z mojego ulubionego wydawnictwa Buchmann - Naturalna apteczka - domowe sposoby na codzienne dolegliwości. Fern Green. Premiera jej odbyła się ok. miesiąc temu 14 kwietnia 2021 roku, więc to świeżynka wśród poradników. Uważam, że to świetna propozycja dla wszystkich, którzy dbają o siebie i korzystają z naturalnych ziół, witamin, owoców, warzyw w czasie złapania różnych dolegliwości, czy chorób, itp. a nie faszerują się chemią i nie chodzą do lekarzy ze zwykłym przeziębieniem w celu wypisania przez lekarza antybiotyku.

Ja nie od dziś jestem za tym, by sięgać po naturalne i ziołowe produkty, a nie faszerować się chemią, czy wspomnianymi antybiotykami... W życiu nie jadłam żadnego antybiotyku 😎

Co prawda natomiast łykam rozmaite witamionowe suplementy diety, bo jak sama nazwa ich wskazuje jest to suplement, czyli coś czego nie dostarczymy wraz z jedzeniem na tyle by zaopatrzyć organizm we wszystkie witaminy i mikr -makroelementy, wiec jako dodatek suplementy diety są u mnie zawsze mile widziane. Ale wracając do książki, która jest niesamowita i przepięknie prosto ładnie wydana z prostymi przepisami, które można wykonywać przez cały rok. Obecny zbliżający się sezon na świeże zioła, warzywa i owoce to świetna okazja by móc jak najwięcej korzystać z naturalnych sposobów w czasie choroby jak też w czasie regeneracji.


Jak poradzić sobie z ukąszeniami owadów? Czy istnieje naturalny sposób na łagodzenie oparzeń słonecznych i jaką miksturę sporządzić w przypadku porannej chrypki lub uciążliwego kaszlu?

W książce znajdziesz blisko 100 przepisów, które pomogą zaradzić codziennym problemom zdrowotnym. Dowiesz się, jak przygotować naturalne toniki, napary, syropy, nalewki czy okłady, które przydadzą się w walce z dolegliwościami takimi jak: problemy żołądkowe, kłopoty z sercem, choroby układu moczowego, urazy mechaniczne czy napięcie nerwowe.

Zanim sięgniesz po tabletki, wykorzystaj domowy zestaw pierwszej pomocy dla całej rodziny. Naucz się słuchać swojego ciała i pomagać mu, stosując preparaty roślinne.

Data premiery: 14-04-2021
Liczba stron: 256
Wydawca: Buchmann
Autor: Fern Green
Format: 148 x 215
ISBN: 978-83-280-8886-3
Kategoria Wydawcy Poradniki: Inne
Typ okładki: miękka ze skrzydełkami


Przepisy są łatwe w przygotowaniu, a dodatkowo ładne ilustracje pomagają i ułatwiają je przyrządzić.

To jak jesteście gotowi na #zróbtosam?

Ja takiej książki potrzebowałam do mojej domowej i zdrowej biblioteczki, bo kilka innych książek i poradników o zdrowiu, czy dietach już mam.



A Wy kochani lubicie przyrządzać naturalne eliksiry dla zdrowia? Stawiacie na naturalne sposoby w czasie choroby czy łykacie antybiotyki :/ ?



pozdrawiam,
Donna 

12 komentarzy:

  1. dobry pomysł jako prezent taka książka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś lubi taką tematykę, to czemu nie :)

      Usuń
  2. Taka książka na pewno w domu powinna się znaleźć, lubię takie konkretne i ładnie przygotowane strony ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka jest pięknie wydana, wiele w niej ciekawych i zdrowych przepisów. Do tego prostych w przygotowaniu :)

      Usuń
  3. oo bardzo ciekawa, uwielbiam takie książki. chciałabym aby dołączyła do mojej biblioteczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, wiem że lubisz takie książki Żanetka, jestem pewna że Ci się spodoba :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak, naturalne sposoby jakie są w niej opisane, obecnie to tylko takie powinniśmy robic :)

      Usuń
  5. Tego typu książki powinny znaleźć się w każdym domu. Ta jest dodatkowo bardzo ładnie wydana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w czasie choroby czekam, aż samo przejdzie, po leki sięgam w ostateczności. Ziół boję się stosować, bo tutaj trzeba mieć jednak wiedzę, żeby sobie nie zaszkodzić. Taki poradnik by mi się więc przydał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam wcześniej tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej książce, ale zdjęcia są bardzo efektowne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...