19 maj 2021

Co zamówiłam dla mojej mamy na Notino z okazji Dnia Matki: Nuxe, Nesti Dante.

Witam,



Za tydzień dzień mamy - czy macie już kochani upominki dla swojej mamy? Ja tego roku mam kilka już przygotowanych prezentów, bo nie lubię czegoś kupować na ostatnią chwilę.
Jako blogerka kosmetyczna jestem znana w rodzinie z tego, że zawsze po mnie można spodziewać się coś ze świata beauty, jeśli chodzi o wręczanie prezentów. Nie jest to pójście na łatwiznę, że kosmetyki to coś banalnego i wręcza się tylko, kiedy nie ma się pomysłu, albo mówienie, że kosmetyki to rzecz osobista i nie wypada tego wręczać. Jestem innego zdania, bo marki kosmetyczne mają specjalne zestawy właśnie pod kątem upominkowym i naprawdę jest mnóstwo produktów do wyboru. Początkowo miałam podarować mamie nowe perfumy, ale siostra mnie uprzedziła, że to ona jej wręczy ładny kwiatowy flakonik, więc mi pozostały produkty pielęgnacyjne. Tutaj nie miałam żadnego problemu z wyborem, bo wiem co moja mama lubi i wiem, co jej się przyda, a także co jej się na dniach skończy z kosmetyków. Myślałam o typowo pielęgnacyjnym zestawie kosmetyków, ale niedawno mama już dostała taki jeden, więc ostatecznie wybór padł na krem pod oczy z marki Nuxe i dezodorant w kulce oraz piękny pachnący zestaw naturalnych mydełek od Nesti Dante.


Kremy pod oczy dla starszej kobiety to podstawa przy pielęgnacji. Zawsze stawiamy na pierwszym miejscu kremy do twarzy na dzień i na noc... a zapominamy o kremach pod oczy. Dla mamy wybrałam więc krem liftingujący do okolic oczu Nuxe Merveillance Expert. Był on w dobrej cenie, bo kosztował ok 95zł. Przeciwdziała on obrzękowi powiek i jednocześnie wygładza delikatną skórę wokół oczu. Dzięki wyjątkowemu ekstraktowi z liliowca rdzawego czy kofeiny krem ​​dzień po dniu spłyca głębokie zmarszczki, wygładza skórę i zachowuje jej naturalny koloryt. Skóra po aplikacji nabiera pięknego, kwiatowego zapachu, obrzęki oraz cienie pod oczami zostają zredukowane, a okolice oczu zyskują świeży i zrelaksowany wygląd.

Drugim produktem z tej marki jest dezodorant w kulce Nuxe Body zapewnia on niezawodną ochronę przed poceniem i przykrym zapachem. Wybrałam go ze względu na skład i za dobre opinie. Sama też lubię tą francuską makrę, która ma wspaniałe produkty. Dezodorant ten zawiera: kokos, dziką wanilię, białe kwiaty, mieszankę naturalnych pudrów – z ałunu i srebra oraz kwiat pomarańczy, który zmiękcza skórę. A jego zaletą jest to, że nie zawiera alkoholu i nie pozostawia białych plam. Kosztował tylko 34zł.


Nesti Dante Il Frutteto The Collection to ładnie zapakowane włoskie naturalne mydełka w kostce, które są już gotowe jako upominek, ze względu na ładne ich zapakowanie z kokardką, dlatego są one doskonałym pomysłem właśnie na wyjątkowy prezent. Koszt tych 6 mydełek mieści się w granicach do 55 zł, więc uważam, że to w porządku cena. Osobiście te mydełka już znam sama z innych wariantów zapachowych, więc dlatego skusiłam się na tą propozycję, która wg. mnie jest dobrym wyborem dla mamy. W domu stawiamy na naturalne kostkowe mydełka, a jeśli są one ładnie zapakowane to jest ich wielki plus. Mydełkami tymi można oczywiście myć skórę rąk jak i całego ciała. Nie wysuszają one naskórka, delikatnie pielęgnują, przeuroczo pachną i dbają o każdy rodzaj skóry. Taki zestaw mydełkowy dla mamy jest nie tylko praktyczny, ale też wydajny, gdyż te mydełka nie zmydlają się tak szybko jak zwykłe tanie drogeryjne warianty, więc posłużą mamie na dłuższy czas. Nesti dante w swojej ofercie ma też mydełka w płynie, żele pod prysznic, kremy do twarzy, piękne dyfuzory zapachowe, a także perfumy, więc jest w czym wybierać. 


Myślę, że taki drobny kosmetyczny upominek w postaci pielęgnacji do ciała spodoba się mojej mamie. Naprawdę nie trzeba wydawać dużo, bo taki drobny prezent spokojnie zmieści się w kwocie do 200zł. Każdy ma też swoje upodobania i preferencje, dlatego zawsze liczy się gest i pamięć, a kosmetyczne upominki są tylko dodatkami :) 


A Wy kochani lubicie francuską markę Nuxe i włoską Nesti Dante?



pozdrawiam,
Donna 

28 komentarzy:

  1. Mama powinna być zadowolona z tak pięknego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że produkty się sprawdzą i będzie z nich zadowolona :)
      Osobiście znam już mydełka, które są świetne :D

      Usuń
  2. Ale super prezent dostanie Twoja Mama! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super zamówienie, regularnie zaglądam na notino, uwielbiam to miejsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo podobają mi się Twoje zakupy

      Usuń
    2. Ja tak samo uwielbiam to wspaniałe miejsce :) Notino jest rewelacyjne z dużą ilością świetnych produktów.

      Usuń
    3. Dziękuję, wybierałam to co mamie się powoli kończy :)

      Usuń
  4. Na pewno Twojej mamie sprawi radość taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że tak :) akurat te produkty jej się kończą więc będzie miała fajne nowości :)

      Usuń
  5. Ciekawe propozycje na prezent dla mamy. Piękne są zapakowane te naturalne mydełka.
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydełka są już gotowe jako prezent, bo zapakowane jako zestaw z kokardką :) również pozdrawiam

      Usuń
  6. O Nuxe słyszałam wiele dobrego, natomiast tej drugiej marki kompletnie nie kojarzę - choć przyznaję,że po Twoim wpisie mam ochotę bliżej poznać obie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Notino to dla każdej mamy znajdzie się prezent. Ja mojej już przygotowałam prezent musze jeszcze dokupić storczyka bo uwielbia te kwiaty, ma w domu wszystkie parapety nimi zapełnione:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś już mam, ale zainteresował mnie krem pod oczy. Bardzo możliwe, że go dokupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem pod oczy u mojej mamy właśnie się skończył, więc to taki prezent dość osobisty :)

      Usuń
  9. Myślę, że mama będzie zadowolona. Super zestaw! Ja nie mam komu wręczać takiech prezentów niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi :( myślę, że i Twojej mamie taki prezent by się spodobał

      Usuń
  10. Ciekawe propozycje, ale ja prezent dla mojej mamy man już od dawna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też coś kosmetycznego? czy może inna kategoria?

      Usuń
  11. Super prezent!! Sama bym się z takiego ucieszyłą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że to takie drobiazgi, które cieszą :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...