22 maj 2021

Zapomnij o problemach z paznokciami. Tisane 2×5 to kosmetyk regeneracyjny o wielu zastosowaniach.

Witam,



Markę Tisanę znam już kilka dobrych lat. Ich produkty, zwłaszcza bestsellerowy balsam do ust classic w bordowym, małym słoiczku, jest znany i lubiany przez większość osób. Zakład Chemiczno-Farmaceutyczny Farmapol produkuje kosmetyki, które co jakiś czas udaje mi się poznać. Były to już m.in świetne Cremobazy o różnym stężeniu procentowym, pomadki o egzotycznych zapachach, kremy do stóp Podocrem i kilka jeszcze innych produktów. W asortymencie aktualnie pojawiła się nowa, wzbogacona i ulepszona wersja balsamu do paznokci Tisane 2x5. To miód i olej z rokitnika, który dostarcza paznokciom mikroelementów, witamin z grupy B, E oraz prowitaminy A.

Aktualnie wraz z mamą mamy przyjemność używać tej małej perełki, która nie tylko wzmacnia paznokcie, ale regeneruje i odżywia skórę wokół paznokci. Jakie efekty możemy już zauważ po ponad 2tygodniowej kuracji? Zapraszam Was kochani na dzisiejszy wpis i nasze pierwsze wrażenia. 



Działanie:
Balsam wzmacnia, odżywia, przywraca połysk i stymuluje wzrost paznokci. Zapobiega ich rozdwajaniu. Wygładza skórki. Efekty widoczne są już po tygodniu stosowania.

Tisane 2×5 to kosmetyk regeneracyjny o wielu zastosowaniach:
- pielęgnacja i ochrona skórek oraz nabłyszczenie paznokcia po zabiegach manicure
- kuracja paznokci matowych, łamliwych, miękkich i rozdwajających się
- regeneracja uszkodzonych i suchych skórek wokół paznokci
- regeneracja paznokci po użyciu lakierów, tipsów, lakierów hybrydowych, zmywaczy do paznokci
- regeneracja paznokci po kuracji przeciwgrzybiczej
- codzienna pielęgnacja doprowadzająca do mocnych, zdrowych i zadbanych paznokci

Składniki aktywne:
Miód, wosk pszczeli, ekstrakty z nasion kopru, ziela skrzypu i nasion ostropestu, olej rokitnikowy, hydrolizowana keratyna, oliwa z oliwek, olejek rycynowy, prowitamina B5, witamina E, witamina C.


Aqua, Petrolatum, Equisetum Arvense Extract, Anethum Graveolens Seed Extract, Cera Alba, Ricinus Communis Seed Oil, Isopropyl Myristate, Propylene Glycol, Polyglyceryl-3 Distearate, Olea Europaea Fruit Oil, Mel, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Silica, Hydrolyzed Keratin, Silybum Marianum Seed Extract, Hippophae Rhamnoides Oil, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Ascorbic Acid, Glyceryl Stearate Citrate, Cholesterol, Magnesium Sulfate, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Amyl Cinnamal, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Linalool.


Ja obecnie przyjmując też pewien suplement diety, który wzmacnia skórę, włosy i paznokcie - dużo pomaga mi właśnie na same paznokcie, po których widzę, że nie łamią się one pomimo długości. Nie lubię mieć bardzo długich paznokci, więc co jakiś czas je przycinam, ale one raczej szybko odrastają i stają się mocne (swoją drogą chciałabym aby moje włosy też tak zaczęły szybko rosnąć kiedy zaczynam kurację z odpowiednimi suplementami diety, a u mnie to zdecydowanie paznokcie stają się najmocniejsze). Dlatego też odpowiednie suplementy jak i owy balsam razem współgrają i uzupełniają się podczas wzmacniającej wspomnianej kuracji dla paznokci.

Wcześniej też jeśli chodzi o typowo balsamy do paznokci, to ich nie używałam, bo myśląc że jak używam kremów do rąk, to mi to już wystarcza. Jednak dłonie są Naszą wizytówką - ładnie zadbane i wypielęgnowane świadczą o Nas samych. Stosując wiec balsam do paznokci nawet kilka razy dziennie, najczęściej kiedy zasiadam do pisania przy komputerze, lub jak oglądam serial - rutyna posmarowania delikatnie paznokci i skórek stało się już moim nawykiem. Ten mały słoiczek najczęściej leży mi na biurku, a wieczorem zabieram go koło łóżka. Systematyczne wcieranie nawet po tygodniu przyniosło już pierwsze efekty, w postaci lepszego wzmocnienia ogólnie płytki paznokcia jak też jej odżywienia. U mojej mamy natomiast balsam ten fajnie regeneruje ogólnie zniszczone paznokcie, gdyż mama zaczęła wiosenne prace w ogrodzie, gdzie pomimo ubierania rękawic do prac i tak paznokcie potrafią nieraz ucierpieć na swojej kondycji. Maleńki słoiczek, który wydaje się być mało wydajny, może zmylić, bo do aplikacji nie potrzeba dużo konsystencji, aby nawilżyć i trochę natłuścić każdy paznokieć. Ja wolę aplikować mniej, a częściej, niż więcej, gdzie konsystencja nie zdoła się cała wchłonąć. A propo konsystencji w słoiczku jest ona zbita, gęsta, wystarczy ją lekko ruszyć paznokciem i nabrać odpowiednią ilość. Podoba mi się też sam pomysł na słoiczek, ponieważ wszystko łatwo można na końcu wydostać, niż np. z tubki, gdzie przy tego typu gęściejszych konsystencjach nie zawsze udaje się to w miarę łatwo wydostać, dlatego forma takiego odkręcanego mini słoiczka jest dla mnie na plus. 

Podsumowując: Nie wiedziałam, że paznokcie w tak krótkim czasie zmienią się i wzmocnią, dlatego żałuję, że nie zrobiłam sobie zdjęcia zanim zaczęłam używać tego balsamu. Może jak wrócę kiedyś do ponownej takiej kuracji zdoła mi się udać porównać efekty przed i po :) Dodam też, że efekt nie zobaczymy, dzień dwa po kilku posmarowaniach - tutaj liczy się systematyczność i dokładne wmasowanie owego balsamiku na paznokcie. U mnie efekty przyszły szybko, z racji jak pisałam wcześniej jestem w trakcie kuracji ze suplementem diety na skórę, włosy, paznokcie i łykam też inne zestawy witamin, więc to wszystko ładnie razem działa nie tylko od zewnątrz, ale i wewnątrz. 


A Wy kochani co myślicie o takim produkcie? 
Potrzeby jest Wam balsam do paznokci? 
Lubicie produkty od Tisane?



pozdrawiam,
Donna

12 komentarzy:

  1. Fajnie że Tisane ma też produkt do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten balsam, super wzmacnia paznokcie, kocham też pomadki tisane. marka ma same hity kosmetyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) ja też lubię pozostałe kosmetyki z tej marki, a ten balsami to taka perełka :)

      Usuń
  3. Z Tisane dopiero się poznaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam nie tylko ten balsamik, ale pomadki do ust też są świetne :)

      Usuń
  4. Lubię markę Tisane, chętnie bym wypróbowała produkty do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam :) ten balsamik bardzo pomaga przy wzmocnieniu paznokci

      Usuń
  5. Korzystam właśnie z tego balsamu. Fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze wydawało mi się, że takie balsamy działają tylko na skórki wokół paznokci, a tu jednak na samej płytce też widać efekt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tisane jest numerem jeden jeśli chodzi o pielęgnację ust w moim domu. Od ponad 20 lat go stosuję i jestem mu wierna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...