31 maj 2021

Witaminy na paznokcie, skórę i włosy Merz Spezial.

Witam,



Jestem w trakcie kuracji łykania suplementu diety na skórę włosy i paznokcie Merz Spezial. Większość osób bardzo sobie chwali ten suplement, bo przynosi on zauważalne efekty. Ja również widzę pierwsze fenomenalne efekty zwłaszcza na paznokciach, które u mnie zawsze przy łykaniu takowych witamin rosną jak szalone - szkoda, że włosy nie mają takiego szybkiego efektu, ale one mają swój rytm wzrostu, więc są jakie są. Cera także mi się poprawiła, jest świeża i nie ma żadnych niespodzianek, więc to też na plus. 

Dlaczego zdecydowałam się właśnie na ten suplement diety? Ogólnie moje włosy mają tendencje do wypadania, są cienkie i osłabione. Kiedy coś łykam witaminowego/ziołowego ich stan poprawia się, jeśli natomiast nic w danej chwili nie łykam - przypominają się o sobie i wołają o składniki odżywcze. Z samego pożywienia, nigdy nie dostarczymy tyle witamin ile jest nam potrzebne! Co jakiś czas robię sobie kuracje dotyczące włosów nie tylko od zewnątrz w postaci masek/olejków, ale też od wewnątrz. Zwłaszcza w okresie wiosennym i jesiennym, kiedy to włosy najbardziej tego potrzebują łykam coś sprawdzonego jak też poznaje nowości. 

To co w lubię w trakcie moich kuracji, to pomimo, że włosy wypadają na ich miejsce pojawia się dużo baby hair. Widzę też różnicę po odrostach, bo farbując się na czarno, a będąc blondynką tą różnicę szybko widać. 


Stan paznokci w trakcie dwutygodniowej różnicy. Nie lubię długich paznokci, więc co chwilę je przycinam - przy łykaniu suplementu i wcieraniu balsamu do ich wzmocnienia - one naprawdę potrafią szybko rosnąć. Do tego stają się mocne i takie jakie lubię najbardziej, czyli nie są zniszczone. 


Przyjmując dwie drażetki Merz Spezial dziennie zapewniasz swojemu organizmowi kompleksową pielęgnację skóry, włosów i paznokci.

Korzyści dla skóry:
Witamina C przyczynia się do prawidłowego tworzenia kolagenu skóry.
Witamina E, B2 i cynk przyczyniają się do ochrony komórek przed stresem oksydacyjny.
Niacyna, biotyna, witamina A i B2 są niezbędne do utrzymania zdrowego wyglądu skóry.
Widoczny efekt: gładka, miękka skóra oraz promienny, świeży wygląd.

Korzyści dla włosów:
Biotyna i cynk zapobiegają wypadaniu włosów.
Witamina B2 przyczynia się do ochrony komórek przed stresem oksydacyjnym.
Widoczne rezultaty: zdrowe, mocne i piękne włosy.

Korzyści dla paznokci:
Witamina A oraz żelazo sprawiają, że paznokcie są mocne i wytrzymałe, o równej fakturze.
Witaminy z grupy B stymulują wzrost paznokci, zapobiegają ich łamaniu się.
Cynk i kwas foliowy wzmacniają paznokcie, zapobiegają ich rozdwajaniu i łamaniu oraz powstawaniu białych plamek.
Biotyna pobudza wzrost paznokci, a u osób z kruchymi paznokciami zwiększa ich grubość.
Widoczne rezultaty: twarda i błyszcząca płytka paznokcia.


Tabletki nie są dużych rozmiarów, więc bez problemu myślę, że każdy je powinien połknąć. Należy przyjmować 1 drażetkę dwa razy dziennie. Ja kiedy zaczynam kurację, pilnuję tego i staram się nie pominąć chwili kiedy mam połknąć suplement. Zazwyczaj jest to rano zaraz po śniadaniu i wieczorem po kolacji. Moja kuracja aktualnie jeszcze trwa i myślę, że dokupię jeszcze kolejne opakowania, by nie przerywać łykania. Efekty i tak przychodzą indywidualnie i nie pojawią się nagle, dlatego wiem, że z czasem mogę spodziewać się mniej wypadających włosów, a na tym mi zależy najbardziej. Mogą rosnąć wolniej, ale żeby nie wypadały. Poznałam już wiele różnych suplementów, ale Merz Spezial ma to coś w sobie, co naprawdę działa! Skład jest bardzo dobry, więc to na pewno jest tego zasługą. 


A Wy kochani, macie swoje sprawdzone suplementy na włosy, skórę i paznokcie? :)



pozdrawiam,
Donna


9 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ♡
    Wspaniała recenzja :) Ja nie mam dobrych suplementów do polecenia. Te chętnie bym wypróbowała :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę kupić sobie te tabletki następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że nie stosuję suplementów, stawiam na zdrowy tryb życia i właściwą dietę, ale są sytuacje, kiedy komuś mogą być bardzo potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć bo dużo tego na rynku, a rzadko co skuteczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaminy na pewno są potrzebne, chętnie przyjrzę się bliżej temu produktowi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosowalam ponad pol roku, bo niby po 3msc zaczyna działać i jakos moje wlosy chybq niw lubuja sie z tym specyfikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaminy na pewno się przydają, będę miała produkt na uwadze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...