16 lut 2021

Co kryje się w Notino Beauty Bag.

Witam,



Notino Beauty Bag to zestaw kosmetyków dla wygładzonej skóry. Zamówiłam go niedawno, bo zaciekawiły mnie w nim wspaniałe produkty do pielęgnacji twarzy. Kochani, zapraszam Was, chodźcie zobaczyć, jeśli jeszcze nie znacie, co kryje się w Notino Beauty Bag :) Jest to też świetna propozycja na prezent dla przyjaciółki, czy siostry oraz wszystkich osób, które cenią sobie dobrą i niedrogą pielęgnację. Zestaw też pomoże Nam szybko poprawić kondycję skóry przed jakimś ważnym wyjściem, czy też być w naszym wieczornym domowym Spa. 


Zestaw kosmetyków zawiera:

Maska rozświetlająca KORIKA FermentBeauty z fermentowanym ryżem i kwasem hialuronowym przywraca skórze młodzieńczy wygląd, naturalnie ją rozświetla i eliminuje szary odcień cery.


Bardzo lubię maseczki z tej marki. Poznałam już kilka różnych wersji i z każdej z nich byłam naprawdę bardzo dobrze zadowolona. Nasączone one są fenomenalnie, nawilżającymi składnikami aktywnymi, gdzie po użyciu nie trzeba już tak naprawdę sięgać po krem, bo pozostałości z płata można delikatnie wklepać w skórę i dać jej odpocząć, do momentu wchłonięcia. Maska ta to maska rozświetlająca z fermentowanym ryżem i kwasem hialuronowym, daje ona uczucie świeżej i rozświetlonej skóry, zapewnia komfort jak po niejednym zabiegu nawilżającym w salonie kosmetycznym. Dodatkowo wygładza skórę i zapewnia jej miękkość. Twarz staje się wypoczęta i zrelaksowana po ciężkim dniu. Polecam maskę wykonywać na noc, by dać skórze wchłonąć jej składniki aktywne jak ekstrakt z fermentowanego ryżu, kwas hialuronowy oraz wyjątkowe ekstrakty ziołowe.


Peeling cukrowy do twarzy Saffee Cleansing Melting Jelly Scrub delikatnie usuwa z powierzchni twarzy obumarłe komórki skóry i oczyszcza pory. Dzięki wyjątkowej technologii kryształki cukru w połączeniu z wodą przybierają konsystencję mleczka, które skutecznie zmywa ze skóry pozostałości makijażu i zanieczyszczenia, zapewniając jednocześnie optymalne nawilżenie.

Dla mnie ten peeling podobnie jak powyższa maska jest fenomenalny. Usuwam on martwy naskórek, zanieczyszczenia, sebum, które u mnie na twarzy pojawia się codziennie, a także radzi sobie idealnie ze wszystkimi pozostałościami po makijażu. Posiada on unikalną technologię oil to milk, gdzie w połączeniu z wodą, olejowa konsystencja zamienia się w mleczko do twarzy. Miałam już nieraz takie preparaty i są okej. Jest to bardzo przyjemne uczucie, które domywa nam ze skóry wszystko. Po spłukaniu skóra od razu staje się odświeżona i czysta. Ja zawsze używam też coś dodatkowego np. jakiś żel, czy delikatną piankę, by jeszcze bardziej się oczyścić. Peeling ten jest przebadany dermatologicznie i mogą go używać nawet osoby z wrażliwą skórą. Jedyny minus to może ten pojemniczek, do którego to wkładamy za każdym razem palce - w sumie nie musimy tego robić, tylko najlepiej i wskazane jest to robić jakąś szpatułką, dla lepszej higieny. 


Płatek do demakijażu Notino Microfiber make-up removal pad grey o właściwościach elektrostatycznych działa na makijaż niczym magnes. Płatek stosuj w połączeniu z ulubionym produktem do demakijażu. Na zakończenie sięgnij po produkt oczyszczający skórę i ciesz się efektami pielęgnacji.

Kiedyś miałam do demakijażu taki specjalny ręczniczek dołączony do żelu oczyszczającego, który pod wpływem zmoczenia go w ciepłej wodzie i nałożeniu na twarz przynosił natychmiastową ulgę i demakijaż stawał się tak przyjemny jak  rytuał w Spa. Ten płatek różni się tym, że na niego nanosimy odpowiednią ilość preparatu do demakijażu i delikatnymi ruchami zmywamy skórę. Potem używamy drugiej strony płatka i nanosimy tonik również lekko i łagodnie tonizując skórę. Po zakończonym demakijażu płatek należy umyć w ciepłej wodzie i odcisnąć, by przez noc spokojnie miał czas do wyschnięcia i do kolejnego demakijażu. Swoją drogą jest on mięciutki w dotyku i przyjemny do zmywania. To także świetna alternatywa dla zwykłych płatków kosmetycznych i więcej miejsca w kosmetyczce na wyjazdach bez tony wacików. 


Trzy oczyszczające chusteczki micelarne Saffee Cleansing docenisz przede wszystkim w sytuacji, gdy szybko chcesz zmyć makijaż. Pakowane oddzielnie, stanowią doskonałą opcję do stosowania poza domem. Zawarty w składzie hemi-skwalan oraz skwalan zapewnia skórze delikatnie oczyszczenie skóry, a kwas hialuronowy głęboko ją nawilża.

Te chusteczki już miałam okazję poznać wcześniej i zawsze zabieram je ze sobą na wyjazdy, bo są praktyczne. Dobrze, a nawet świetnie zmywają makijaż i nie podrażniają one skóry. Można je też stosować, kiedy nie mamy makijażu, a chcemy odświeżyć skórę twarzy np. latem. Szkoda, że tutaj jest ich tylko 3 sztuki, bo naprawdę są bardzo dobre. 



Podsumowując: Produkty są świetne. Poprawiają szybko stan skóry, oczyszczają, wygładzają i są inne niż zwykłe drogeryjne produkty. Myślę, że nie warto trzymać się tylko jednych i tych samych marek, a być otwartym na nowości. Warto kupić taki Beauty Bag w zestawie, niż każdy produkt z osobna. W zestawie wychodzi o wiele taniej i się lepiej opłaca :) Najbardziej chyba polubiłam maskę Korika, chociaż każdy pozostały produkt też lubię. Korika jednak wygrywa!



To jak kochani, zachęciłam Was do kupna takiego Notino Beauty Bag?



pozdrawiam,
Donna

18 komentarzy:

  1. Rzeczywiście,świetny zestaw na prezent. Taki płatek wielokrotnego użytku jest świetny. Skusiłabym się na niego, ale sama przestałam używać w ogóle płatków - zamiast płynu micelarnego używam olejku, a tonik mam w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę jednak używać płatków kosmetycznych, a jak poznałam ten płatek tak częściej po niego teraz sięgam :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe produkty, nie miałam żadnego z nich;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znałam wcześniej tylko te chusteczki do demakijażu ;)

      Usuń
  4. Fajna zawartość. Płatki z mikrofibry chyba opanowały zestawy kosmetyczne :D Lookfantastic w lutowym boxie umieściło dwa płatki tego typu. Nie używałam, ale zapowiadają się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, że w innych boxach też można znaleźć takie płatki :)

      Usuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że Notino ma takie pudełka ; ) Ciekawe produkty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma, ma ja już dawno chciałam poznać co kryje się w środku ;)

      Usuń
  6. Korika ma naprawdę dobre maseczki w płachcie :) A z Saffee lubiłam mega tłusty olejek do demakijażu - idealnie rozpuszczał zaschnięty podkład w gąbeczkach, aż "lśniły" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korika <3 to prawda ma rewelacyjne te maski :)

      Usuń
  7. Zawartość bardzo mi sie podoba , fajne produkty które chętnie bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zawartość,nie znam tych produktów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz poznać :) Box opłaca się lepiej - pojedyńcze kosmetyki wychodzą już drożej :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...