18 cze 2020

Mój hit do porannej i wieczornej pielęgnacji twarzy - serum liposomalne z kwasem hialuronowym od Sesdermy.

Witam,



Serum do twarzy to rodzaj kosmetyku, który na dobre u mnie zagościł już w pielęgnacji. Z racji na wiek +30 sięgam po tego typu produkty już od dłuższego czasu. Wiem, że w przyszłości skóra odwdzięczy mi się piękniejszym wyglądem, kiedy za młodu będę o nią dobrze dbała i ją pielęgnowała. Sera są treściwsze niż zwykłe kremy, mają bogatszą swoją konsystencję o składniki aktywne i ogólnie uznawane są za coś mocniejszego niż inne produkty pielęgnacyjne do twarzy. Moim hitem do porannej i wieczornej pielęgnacji twarzy zostało serum liposomalne z kwasem hialuronowym Sesderma. Ta nie wielka buteleczka o pojemności 30 ml skrywa w sobie naprawdę skarbnicę dobroci i jest bardzo wydajne. Dzisiaj chciałabym coś więcej o nim napisać - zapraszam Was kochani na wpis.


Sesderma Hidraderm Hyal Serum liposomowe to bogate źródło kwasu hialuronowego, przeznaczone dla każdego typu skóry wymagającej intensywnego nawilżania. Serum zawiera kwas hialuronowy o trzech różnych masach cząsteczkowych, dzięki czemu działa we wszystkich warstwach skóry. Niskocząsteczkowy, zamknięty w liposomach, ma właściwości silnie nawilżające, i w połączeniu retinolem i retinaldehydem, pobudza syntezę własnego kwasu hialuronowego, zwiększając w ten sposób efekt nawilżenia. Natomiast wolny kwas hialuronowy, o wysokiej masie cząsteczkowej, działa powierzchownie, chroni skórę, tworząc ochronną warstwę na jej powierzchni oraz zapobiega utracie wody. Działanie nawilżające preparatu jest dodatkowo wzmocnione obecnością witaminy E i oleju ze słodkich migdałów. Pochodne witaminy A stymulują procesy przeciwstarzeniowe w skórze i rozjaśniają przebarwienia. 

Hidraderm Hyal Serum polecane jest także w celu regeneracji po zabiegach peelingujących, laserowych, mikrodermabrazji czy z użyciem retinoidów.


Właściwości:
- skutecznie nawilża i odżywia
- pomaga wygładzić zmarszczki i drobne linie
- regeneruje skórę i zapobiega jej podrażnieniu
- przebadano dermatologicznie

Sposób użycia:
Odpowiednią ilość serum wklep delikatnie opuszkami palców w czystą skórę

Rodzaj skóry: wrażliwa, sucha
Efekt: nawilżenie, odżywienie
Substancje aktywne: kwas hialuronowy


Cenię to serum za kwas hialuronowy jako substancję aktywną w swoim składzie, bo jest to m.in. jeden z podstawowych składników do pielęgnacji skóry, gdzie chcemy zachować jej młodość na dłużej. Serum znajduje się w ciemnym, małym pojemniczku z pipetką, to duży plus dla produktu. Jego konsystencja jest delikatna i tak świeżo, kwiatowo pachnie. Cudnie! Zaraz po nałożeniu na skórze, tworzy taką warstewkę ochronną i daje taki efekt mokrej skóry, po czym wszystko ładnie zaczyna się wchłaniać. Początkowo myślałam też, że to serum nie sprawdzi się do mojej tłustej skóry, bo przeznaczone jest ono do suchej i wrażliwej, ale ku zdziwieniu i moja skóra go pokochała. Jest pięknie nawilżona, odżywiona i zdrowa. Serum to stało się ostatnio moim hitem do porannej i wieczornej pielęgnacji twarzy. Używam różnych, ale to wyróżnia się i mogę Wam śmiało go polecić.

Plusy:
- produkt wydajny, choć ma tylko 30 ml pojemności
- szklany i ciemny słoiczek, czyli odpowiedni dla serum
- pięknie pachnie, przez co umila stosowanie
- serum nie pozostawia tłustości, szybko się wchłania, jest delikatne
- rewelacyjnie nawilża i odżywia skórę, sprawia jej zdrowy wygląd
- regeneruje i wyrównuje koloryt cery
- jest łagodne i koi podrażnienia
- zawiera kwas hialuronowy i witaminy A, E
- nie roluje się pod podkładem


Wcześniej nie używałam produktów od Sesdermy w domowym zaciszu, tylko będąc raz u kosmetyczki w gabinecie na oczyszczaniu twarzy, pamiętam, że tam miałam zabiegi wykonywane właśnie tymi kosmetykami. Ja będę musiała bliżej zapoznać się z ofertą tych kosmetyków, bo mnie bardzo ciekawią, a najbardziej właśnie sera do twarzy. Z opinii czytałam, że to z witaminą C też jest mega - oj muszę się na niego skusić. Cieszę się, że produkty można kupić na Notino. Często tam robię zamówienia, więc Wam również polecam to miejsce. 
A Wy znacie kosmetyki Sesderma?




pozdrawiam,

Donna

27 komentarzy:

  1. też mam to serum ale w zapasach, wersja z witaminą C BYŁA SUPER.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam inne serum tej marki i bardzo dobrze się u mnie sprawdzało. Ogólnie kosmetyki od nich są przeważnie moimi hitami więc nic więcej chyba nie muszę pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko to jedno, ale inne też chcę poznać :)

      Usuń
  3. nie dziwie się że hit bo ta marką ma na prawdę genialne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co polecasz jeszcze dobrego z tej marki? Ja dopiero poznałam to serum i jestem tak zachwycona, że muszę chcę poznać resztę oferty :)

      Usuń
  4. nie stosuję serum żadnej marki miłego dnia. pozdrawiam udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dawniej też nie używałam żadnego serum, teraz nie wyobrażam sobie go nie miec w pielęgnacji :) Również pozdrawiam i miłego weekendu :)

      Usuń
  5. Chętnie sprawdzę, czy moja wymagająca skóra się z nim zaprzyjaźni, bo przydałoby się jej więcej pielęgnacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbuję! Tym bardziej, że żadnego serum teraz nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam już o tym serum, że jest dobre. Wprawdzie wolę inny sposób aplikacji serum, ale chyba mimo to wypróbuję, skoro jest takie dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wolę np. pompeczkę przy aplikacji, ale ta też nie jest zła ;)

      Usuń
  8. Nie znam tych kosmetyków i chyba na razie nie potrzebuje, ale dobrze że tobie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie za bardzo interesuję się kosmetykami, nie kojarzę nawet tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) zainteresowania mogą być różne :)

      Usuń
  10. Sera są bardzo dobre. Chętnie zapamiętam ten kosmetyk na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe serum myślę że także je sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
  12. O super, daj znać jak się sprawdzi u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa propozycja, z chęcią przetestuje serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) myślę, że będziesz zadowolona z dobrego nawilżenia :)

      Usuń
  14. Mega fajny produkt, ja właśnie kupiłam dwa nowe serum, jedno do twarzy, jedno do włosów, dwa na olejach, jestem ciekawa jak mi się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi bardzo dobrze tym bardziej, że z tej firmy jeszcze nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też mało znam tą firme jeszcze, dlatego muszę poznać więcej produktów od nich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...