1 cze 2020

Wypróbuj Love Beauty and Planet - drugi produkt za darmo. Moje domowe różane Spa.

Witam,



Jeszcze przed weekendem wspomniałam Wam kochani na stories, że od dziś, czyli 1 do 30 czerwca w drogeriach Rossmann, a więc przez cały miesiąc startuje nowa akcja z marką Love Beauty and Planet. Akcja polega na tym, że przy zakupie dwóch produktów z tej marki, przy zarejestrowaniu paragonu, otrzymamy zwrot za jeden kosmetyk, (tańszy produkt lub za jeden z dwóch kupionych w tej samej cenie) Pula zwrotów to 3500 sztuk. 
Więcej informacji: lovebeautyandplanet.com


Ja osobiście poznałam tą markę już jakiś czas temu i bardzo Wam ją polecam. W ofercie jest kilka serii zapachowych, ale to właśnie do różanej z masłem muru muru, lubię najbardziej powracać, bo jego receptura pochodzi z Amazonii. Masło ma wiele właściwości odżywczych i nawilżających. Tak jak i rok temu, tak i teraz o tej porze wersja różana jest ze mną w pielęgnacji. Uwielbiam różane kosmetyki, uwielbiam zapach róż jak i same te przepiękne kwiaty, które dopiero powoli zaczynają u mnie w ogrodzie właśnie się rozkwitać. 

Postanowiłam więc w weekend urządzić sobie w domowym zaciszu spa dla siebie i zrelaksować się właśnie z tym uroczym kwiatowym różanym zapachem. Pogoda i tak nie rozpieszczała, u mnie padało, było zimno, więc miałam więcej czasu na szczegółową pielęgnację dla ciała jak też i przyjemny odpoczynek. 
Moje spa odbyło się w 6 krokach :) Chcecie je poznać? Zapraszam Was kochani zatem na dzisiejszy pachnący już prawie wakacyjny wpis.


Krokiem pierwszym było zorganizowanie sobie przestrzeni wokół, żeby mi nikt nie przeszkadzał. Drugim - włączyłam ulubioną muzykę, zapaliłam świece oraz pachnący wosk w kominku - zrobiłam przyjemny nastrój i zapomniałam o całym świecie! Trzeci krok to wykonałam pobudzający masaż szczotkując całe ciało od góry do dołu. Robiłam to wolno, aby każdą partię ciała odprężyć. Skupiłam się na oddechu i relaksie. W tle słyszałam moją ulubioną relaksacyjną muzykę. Takie zabiegi szczotkujące będę musiała częściej powtarzać, najlepiej właśnie przy muzyce, bo szczotkowanie ciała jest nie tylko zdrowe dla nas, ale i daje piękne efekty z czasem na skórze, która staje się ujędrniona, krążenie zostaje pobudzone, wytwarzają się endorfiny, czyli same superlatywy z takiego prostego szczotkowania. Jest to też świetny dodatek do peelingu jakby robiony na sucho, bo skóra robi się niesamowicie gładka w dotyku i aksamitna.


Czwartym krokiem był na zmianę ciepło-zimny prysznic, który przyniósł mi zastrzyk energii, ale i zmył zmęczenie jakie mi doskwierało tego dnia. Moje ciało się rozluźniło i nabrało gładkości. Użyłam tu oczywiście różanego żelu pod prysznic Love Beauty and Planet Bountiful Moisture, który szybko oczyścił moją skórę, odświeżył ją, a przede wszystkim rozpieścił swoim kwiatowym zapachem. Włosy umyłam szamponem z tej samej serii i nałożyłam sporą dawkę odżywki, która ładnie nawilżyła moje suche końcówki, to był piąty krok. Na koniec szóstym krokiem i zakończeniem mojego weekendowego Spa, było wmasowanie powoli i delikatnie balsamu do ciała Delicious Glow. Jego przepiękny i delikatny aromat zaczął otulać moją gładką skórę (to efekt wcześniejszego szczotkowania, jak i odświeżenia skóry pod prysznicem), która stawała się nawilżona, zrelaksowana i pięknie pachnąca różanym akcentem. Pachniałam cała, od włosów po stópki, bo zapach tych kosmetyków jest niesamowity! Świeży, kwiatowy, kobiecy. 


Tu chciałam coś więcej napisać o owym balsamie, bo balsam ten jest tak delikatny jakby był on samym łagodnym mleczkiem. Szybko się wchłania i nie pozostawia żadnej tłustej powłoki, czy takiej balsamowej otoczki. To mnie w tym produkcie cieszy, bo używając go rano, kiedy nie mam za wiele czasu, wiem że mogę szybko nawilżyć ciało i wskoczyć w ubranie, a wieczorem nawet jak już zapomnę o balsamowaniu - mogę zrobić to już będąc w łóżku, bo szybko się on wchłania, nie pozostawiając śladu na pościeli. Dodatkowo balsam ten (jak i cała seria), zawiera także masło muru muru, które poprawia poziom nawilżenia naskórka i sprawia, że skóra jest gładziutka, miękka, rozświetlona i zdrowa. Cieszę się, że i tego roku mogę znów przypomnieć sobie ten zapach i gościć te produkty w mojej łazience.


Dodatkowo opakowania tych kosmetyków pochodzą z plastiku z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia. Są też stworzone dla vegan. 

Pamiętajcie - hasło na czerwiec... 
kiedy odwiedzicie drogerie Rossmann:
„Wypróbuj Love Beauty and Planet - drugi produkt za darmo!"


pozdrawiam,
Donna 

31 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez :) jedynie co to nie sprawdził się u mnie dezodorant pod pachy, ale reszta produktów jest mega :)

      Usuń
  3. bardzo lubię tą markę i cieszy mnie ich fantastyczna akcja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja jest naprawdę bardzo dobra! Można mieć kosmetyk za darmo to fajna opcja na prezent.

      Usuń
  4. Ta marka zrobiła na mnie duże wrażenie, mam zamiar w końcu na coś się skusić, tylko nie wiem na co haha :D Dużo tych kosmetyków mają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serii zapachowych jest kilka, poznałam 3 do tej pory i wszystkie mnie zachwyciły :)

      Usuń
  5. Super akcja! Muszę w końcu poznać tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde, o maśle muru muru to ja nigdy nie slyszałam, ale słyszałam, że te kosmetyki są dobre. Niestety w czerwcu nie będzie mnie w Polsce, a więc nie zdążę ich kupić na promocji :(

    Pozdrawiam :)
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda, może uda Ci się być wtedy co będą inne promocje :)

      Usuń
  7. O! Fajna okazja:) co do produktów to kojarzę ale jeszcze nic nie miałam z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazja, tak fajna! :)

      Usuń
    2. Bardzo fajna, zdecydowanie! Może sie skuszę podczas następnych drogeryjnych zakupów:)

      Usuń
    3. Jestem ciekawa co wybierzesz, którą serię zapachową :)

      Usuń
  8. Powinnam dopieścić swoją skórę, są miejsca, którym przydałaby się solidna regeneracja. Zaprezentowanych kosmetyków nie znam, ale chętnie sprawdzę, czy są dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy są przepiękne, na pewno Ci się spodobają :)

      Usuń
  9. świetna jest ta promocja! chętne wypróbuje te kosmetyki! podoba mi się ich działanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja trwa cały miesiąc :) daj znać jakie kosmetyki wypróbowałaś :)

      Usuń
  10. Też uwielbiam kosmetyki tej marki i lubię tę serię. Mam ją właśnie u siebie, chociaż przyznam, że wolę serię niebieską - pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieska też jest wspaniała, ale na lato jakoś ta różana u mnie lepiej schodzi :)

      Usuń
  11. Świetnie, że pomyśleli o ekologii i wyprodukowali takie opakowania, które pochodzą z recyklingu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, inne firmy powinny brać przykład! :)

      Usuń
  12. tej marki nie znam, chętnie spróbuje, mam nadzieję,że będą dobre dla mnie uwielbia kosmetyki, zawsze wchodzę do drogerii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja markę znam już od roku, więc chwile na rynku już jest :) mam nadzieję, że Ci się ta seria spodoba :)

      Usuń
  13. Nie kojarzę ani marki ani produktu. Na razie nie mam jakoś weny na kosmetyczne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Życzę, aby wena chociaż na małe zakupy się znalazła :)

      Usuń
  14. Słyszałam już o tej marce, ale jeszcze nie miałam okazji jej mieć i raczej to się nie zmieni, ponieważ mam zapas kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też spory zapas, jednak do tych kosmetyków lubię powracać :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...