23 cze 2020

Dermacol - czeskie kosmetyki, które podbijają świat - mój przegląd wybranych kolorowych kosmetyków do makijażu na lato.

Witam,



Dermacol to uznana czeska marka, która dba o urodę kobiet już od ponad pół wieku. Jest twórcą najmocniej kryjącego podkładu i synonimem perfekcyjnego makijażu. Oferuje bogaty wybór kosmetyków do twarzy oraz akcesoriów, takich jak pędzle i gąbeczki do makijażu, po które chętnie sięgają wizażyści, a także kremów i innych produktów pielęgnacyjnych.

W ostatnim czasie poznałam kilka produktów z kolorówki właśnie z tej marki i dlatego dziś kochani, przychodzę do Was z małym przeglądem co polecam na długotrwały makijaż na nadchodzące lato. Moja gromadka jest niewielka, ale wystarczająca, by wyczarować z niej przepiękny dzienny, jak i wieczorowy makijaż, który wytrzymuje na wiele godzin. Jeśli i Wy chcecie poznać produkty Dermacol polecam sklep online Notino, tam produkty te są właśnie dostępne, nie tylko kolorówka, ale i cały wachlarz kosmetyków pielęgnacyjnych tej marki. Nawet wybrać można akcesoria do makijażu jak pędzle, gąbeczki itp. Ja muszę bliżej zapoznać się z ofertą, bo wypatrzyłam już kilka ciekawych perełek o wysokich ocenach, a to świadczy o tym, że produkty muszą być dobre. Nie przedłużam więcej, tylko zapraszam na dzisiejszy wpis. 


W skład moich produktów znajduje się:
- długotrwały kolor do ust i błyszczyk 16H Lip Colour nr 04 i 16 
- długotrwały korektor z wyciągiem z kawioru i efektem wygładzającym Caviar Long Stay nr. 3 nude 
- puder transparentny Invisible light
- pogrubiający tusz do rzęs Magnum
- wygładzająca baza pod makijaż Satin


Zacznę od dwóch kolorowych produktów do ust, czyli długotrwały kolor do ust i błyszczyk Dermacol 16H Lip Colour - pomadkę tę poniekąd już znam, ale nie pisałam o niej jeszcze na blogu, miałam dopiero w planach. Teraz mam okazję ją przedstawić bliżej. Jeśli jesteście kobietami wymagającymi i przebywacie cały dzień poza domem, nie mające czasu poprawiać co chwilę wyglądu pomadki na ustach - ta pomadka z Dermacol przebija większość pomadek. Jej trwałość jest mega imponująca i trwała cały dzień. Przy jedzeniu, piciu wytrzymuje ona naprawdę przez wiele godzin. Posiada dwie końcówki, czyli kolorową warstwę i błyszczyk. Świetnie nadaje się też na wyjazdy, bo jest to produkt 2w1, więc można zaoszczędzić miejsce w kosmetyczce. W ofercie odcieni jest aż 20 różnych kolorów, moje to nr. 04 czerwona i 16 róż.

Oczywiście patrząc na całą gamę kolorystyczną są to zbliżone kolory, bo ich tonacji podobnych do siebie jest znacznie więcej np. kilka rodzajów chociażby samego różu. Sami zobaczcie, a idąc dalej to czerwienie, borda. Do zmycia pomadki z ust potrzebny jest naprawdę dobry płyn micelarny :))) Jakbym miałam opisać jednym słowem - pomadka ta to petarda! Trwała, piękna na ustach o pięknych odcieniach, które są soczyste i eleganckie. 


Drugi produkt, to również kosmetyk 2 w 1, bo w niewielkim pojemniczku kryje się zarówno podkład jak i korektor - super! Dokładnie jest to długotrwały korektor z wyciągiem z kawioru i efektem wygładzającym. W ofercie jest ich 7 odcieni, mój to nr 3 nude. Do obecnej mojej karnacji jest on trochę za ciemny, ale mam nadzieję, że przy mocniejszej opalonej skórze, będzie już idealny. Jego zaletą jest to, że nie tworzy efektu maski i jest trwały. Wytrzymuje większość dnia, co mnie zadowala, ale musi on trochę poczekać, aż się lepiej opalę. 


Spodobała mi się forma pojemniczka, aczkolwiek liczyłam tu po cichu na pompkę. Po otwarciu jednak zobaczyłam, że jest lusterko, więc jest już jakiś plus. Ostatecznie nie przeszkadza mi tu, że aplikacja jest tutaj jaka jest, poza tym i tak zawsze podkład nakładam gąbeczką, więc taka wersja pojemnika nie jest zła.


Puder transparentny Invisible light, właśnie mi przypasował idealnie, choć na skórze ręki wygląda on blado i jasno, tak na twarzy u mnie ładnie się wtapia, właśnie z tym odcieniem. Nie jestem blada, bo przy nałożeniu powyższego podkładu, który był nieco za ciemny, puder ten ładnie stonował i wyrównał koloryt. Zazwyczaj pędzelkiem nakładam pudry, ale dołączona gąbeczka przyda się w czasie wyjazdu. Ona też jest świetna, bo pochłania nadmiar sebum, kiedy chcę zrobić sobie poprawkę. 


Kolejnym kosmetykiem tym razem do oczu jest pogrubiający tusz do rzęs Magnum. Wcześniej nie miałam tuszu z tej marki, więc poznanie tej nowości, było dla mnie przyjemną chwilą. Szczoteczka jest taka jaką lubię, wąska, którą dobrze się pracuje. Tusz nie skleja rzęs, przy okazji je ładnie rozczesuje. Ja z reguły mam cienkie rzęsy, wiec czy ten tusz tak jak sugeruje pogrubia? Chyba tak, z jego nałożenia byłam zadowolona. Żałuje tylko, że nie pokażę Wam tego na zdjęciu, ponieważ nie mam dobrego sprzętu, by wyostrzał z bliska oczy i ogólnie robienie krok po kroku makijażu.


Przy dobrym makijażu nie powinnyśmy zapominać o bazie, ja przyznam się, że nie używam jej zawsze. Ale kiedy jej użyje, zdecydowanie makijaż dłużej i lepiej wygląda. Jest po prostu piękniejszy. Wygładzająca baza pod makijaż Satin Dermacol okazała się być dla mnie rewelacyjna. To co mi się w niej podoba, to że dobrze matuje - a na tym mi najbardziej zależy. Dodatkowo też wygładza drobne zmarszczki. Świetnie przygotowuje skórę do nałożenia makijażu i zwiększa jego trwałość. Plusem jej jest także to, że jest to produkt hipoalergiczny. Moja wersja o pojemności 10 ml, jest malutka ale wydajna. Jest też z wersją 20 ml i 30 ml. Pamiętajcie o bazach, jeśli chcecie mieć trwały makijaż na cały dzień.


Z powyższych kosmetyków znałam wcześniej tylko pomadkę do ust. Natomiast po poznaniu tej całej gromadki, jestem na tak - jeśli chodzi o dzienne/wieczorne wykonywanie makijażu tymi kosmetykami. Jedynie podkład musi poczekać, by opalić sobie lepiej skórę, ale reszta produktów zdecydowanie polecam, jeśli zależy Wam na trwałym i naturalnym makijażu. Każdy też znajdzie odpowiedni odcień dla siebie, czy to właśnie podkładu, pudru, czy pomadek. Oferta jest na tyle bogata, że to plus dla marki, że daje taką szeroką możliwość wyboru kolorów/odcieni. 



 pozdrawiam,

Donna

7 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dermacol znam, niewiele miałam od nich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. te pomadki mnie korcą:D lubię taki długotrwały efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam okazji używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o widzisz... bardzo ciekawy zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dermacol planuję od dawna, ale wolałabym nie brać jednak w ciemno koloru podkładu...W każdym razie coś dobrze kryjącego mnie interesuje i te kolory do ust z błyszczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ich klasyczny sceniczny podklad :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...