24 cze 2020

Czarna elegancja z Femmeluxefinery. Moje drugie zamówienie :)

Witam,



Najlepiej czuję się w kolorze czarnym, jest to jeden z moich ulubionych kolorów. Ostatnio jednak wybieram białe, jasne kolory ubrań na lato i ogólnie zmieniam garderobę na żywsze kolory, ale gdzieś tam w głębi czerń jest ze mną i mnie otacza. Czarny kolor jest dla mnie elegancki i klasyczny. Lubię go! Mówi się, że czarny wyszczupla i coś w tym jest, bo ubierając jasne spodnie, mam wrażenie że moje uda są szerokie, a w czarnym już tak tego nie widać, czarny kolor je maskuje ;) 

W moim drugim zamówieniu ze sklepu femmeluxefinery.co.uk wybrałam dwa piękne czarne stroje, bo mi się bardzo spodobały i wpadły mi od razu w oko. Jedna to sukienka o nietypowym kroju - dla mnie jest mega i tylko na specjalne wyjścia, a drugi wybór to luźny zestaw spodnie i bluzeczka równie o ciekawej strukturze w paseczki. Może czarny nie jest to typowy kolor na lato, ale czerń jest taka magiczna i tajemnicza - chyba poniekąd taka jak ja. Zapraszam Was kochani na prezentację moich nowych strojów. 

Sukienka mini Arabella - bardzo byłam jej ciekawa z jakiego będzie materiału, jak się będzie układać i czy nie wzięłam za dużego/małego rozmiaru. Wahałam się pomiędzy 34 a 36. Jednak wybrałam 36 i pasuje super. To moja pierwsza taka sukienka, którą się najszybciej ubiera i ściąga - a to dlatego, że wsuwamy ręce i zapinamy/rozpinamy zamkiem i gotowe! Zamek układa się na bok jednej nogi i tak jest poprawnie, ponieważ należy się kierować tym, żeby sukienka dobrze dopasowała się na bokach gdzie są zszycia. A ta pelerynka z tył jest imponująca. Dodaje takiego szyku i chyba to ona tu najbardziej zwraca uwagę. No cóż mogę powiedzieć, dla mnie sukienka jest bomba! 


A drugi wybór to dwuczęściowy zestaw Loungewear - Aloranna. Strój jest bardzo wygodny i idealnie do mnie pasuje rozmiarem S/M. Nogawki spodni okazały się być trochę za długie, ale podwinęłam je i nie widać nawet tego. W pasie i w biuście jest natomiast idealnie. Jedyny mankament to prześwitująca biała metka z tył na spodniach na pupie, dlatego ją obcięłam - była tam informacja w jakiej temperaturze należy prać, będę musiała zapamiętać. Komplecik ten mi się podoba, niby zwyczajny, prosty a jednak ma to coś w sobie eleganckiego. Uroku dodają te paseczki na materiale - hmm nie wiem jak to się nazywa.

  
 
 

Zapraszam do sklepu na inne inspiracje ubraniowe, może też coś czarnego fajnego upolujecie :

Oraz na kolejny wpis - będzie coś na wakacje!




pozdrawiam,

Donna

6 komentarzy:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...