7 cze 2020

Luksusowa woda perfumowana dla kobiet Tiffany&Co - Tiffany&Co Intense.

Witam,



Do mojej perfumowej zapachowej rodzinki dołączyły niedawno nowe luksusowe perfumy dla kobiet Tiffany&Co - Tiffany&Co Intense. Skrycie marzyłam o tym zapachu już od dłuższego czasu i moje marzenie się spełniło :) Zapach idealnie pasuje na obecne czerwcowe letnie dni, bo jest przede wszystkim świeży, kwiatowy i na cieplejszy czas jest właśnie doskonałym odświeżającym kobiecym zapachem na jakieś większe wyjścia. Jest to wersja zapachu wyrazistsza od dostojnie eleganckiego zapachu Tiffany & Co. z 2017 r. Jakbym miała opisać go w kilku słowach, to na pewno jest to uwodzicielsko-czarujący, ale zarazem i przede wszystkim kwiatowy, delikatny i łagodny zapach, dla kobiety odznaczającej się wyrafinowaną elegancją do noszenia na co dzień i na specjalne okazje. Mi ten zapach bardzo kojarzy się z czystym, przestrzennym, jasnym salonem kosmetycznym Spa, gdzie większość rzeczy jest szklanych, otoczone białymi kwiatami lub pachnącą perfumerią, gdzie wchodząc do środka czujemy już przy wejściu czysty i przyjemny kwiatowo-kobiecy aromat. Dodam też, że sama marka Tiffany & Co. jest bardzo znana i zdecydowanie najbardziej luksusową i ekskluzywną jubilerską marką na świecie. Poznać ją można od razu przez miętowo-turkusowy kolor, przez którego się wyróżnia. Woda perfumowana dla kobiet Tiffany & Co. Tiffany & Co. Intense także była zapakowana w miętowy elegancki kartonik, przez co perfumy te wybornie i znakomicie nadają się na luksusowy prezent dla ukochanej kobiety. Zobaczcie jak flakonik przecudownie mienił się słońcu, kiedy zabrałam go do jasnych kwiatów. Połyskiwał i błyszczał szklaną-turkusową barwą. 


Nuty zapachowe jakie tu spotykamy to:
Głowa: liść mandarynki, różowy pieprz
Serce: irys
Podstawa: piżmo, bursztyn, benzoina
Grupy zapachów: orientalne, kwiatowe

 

Zacytuje także ciekawą historię tego zapachu:
Firma Tiffany & Co. słynie z luksusowej diamentowej biżuterii, a uczucie dotyku wyselekcjonowanych kamieni na skórze mają przywoływać również zapachy tej marki. Wyjątkiem nie jest woda perfumowana Tiffany & Co. Intense, zaprezentowana w roku 2018. Diament przypomina również sam flakon z kultowymi niebieskimi akcentami i srebrnym pierścieniem wokół szyjki, który także odwołuje się do jubilerskiej tradycji marki.

Jak widzicie flakonik tego zapachu jest przepiękny, na żywo prezentuje się zdecydowanie lepiej, bo zdjęcia nie oddają jego uroku. Może się wydawać, że jest prosty, klasyczny, ale kiedy przypatrzymy mu się lepiej flakon przypomina czarujący diament i piękną miętowo-turkusowa jakby bryłę. Jest to zapach mega optymistyczny, który inspirowany jest siłą, radością i czystą esencją. Na początku gdy go powąchałam pierwszy raz, był jakoś mało wyczuwalny, ale cały czas mnie intrygował, posiadał 'to coś' i to 'wow'. Mega mi się podoba i tak myślę, że nadchodzące wakacje 2020 będą kojarzyć mi się właśnie z tym letnim zapachem. To nie jest zwyczajny zapach, gdzie jak większość pachnie bergamotką, jaśminem, wanilią. Tu nuty zapachowe są zupełnie inne jak tajemniczy irys, orzeźwiająca mandarynka, różowy pieprz, a także zmysłowe piżmo, bursztyn i benzoina. Całość jest przefantastyczna, myślę, że tak pachnie kobieta sukcesu! Perfumy dostępne są w perfumerii Notino w wersji 30ml, 50ml i 75 ml. Ja ten zapach przeznaczam na większe wyjścia, spotkania, bo w tych chwilach lubię wyróżnić się zapachem dookoła, oraz czuć na sobie taką świeżość i czystość - ten zapach mi to zapewnia, a do tego jest taki elegancki. 


Jestem ciekawa, czy znacie już perfumy Tiffaniego i jak Wam się podoba ten flakonik? Macie już swoją perełkę na cieplejsze letnie dni z kategorii luksusowych zapachów? Buziaki :* 




pozdrawiam,
Donna 

13 komentarzy:

  1. piękna buteleczka, tak załamane szkło kojarzy się z kryształem. chciałabym poznać ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę nie moje nuty zapachowe, ale flakonik śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nuta mandarynki natychmiast mnie przyciąga, nuta irysa wyzwala pozytywne skojarzenia, zaś nuta orientalna zaciekawia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo, rzeczywiście piękne wygląda. Firmy nie znałam i niestety nie mam żadnych luksusowych perfumów :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Och to cos dla mojej mamy. Już wiem co jej kupię na urodziny

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie flakonik tak średnio mi się podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  7. No ko perfumy wyglądają luksusowo

    OdpowiedzUsuń
  8. flakonik nie do końca w moim guście ale za to nuty już jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna butelka, perfumy są bardzo ciekawie skomponowane z tego co czytam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sam flakon wygląda obłędnie i dla niego mogłabym zamówić ten zapach. Nuty wydają się interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  11. buteleczka jest przepiękna ciekawi mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sama butelka mi się podoba, ale i kompozycja ciekawa, chętnie wybiorę się do drogerii i zapoznam z tym zapachem :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...