5 paź 2019

Projekt denko cz. 74.

Witam,



Uwielbiam przygotowywać projekty denko, bo tym samym otwieram nowe produkty i poznaje kolejne nowości. Tym razem uważam, że zużywanie też nieźle mi poszło i trochę wyrzucę znów pustych opakowań. Zapraszam Was kochani na kolejne moje denko.


1. Dove ogórkowe mydełko w kostce i mydło stacja mydełko dla dzieci - uwielbiam takie mydełka i zawsze są u mnie jakieś w łazience. Z Dove mam już niezły kolejny zapas na jesień i zimę.

2. Damage Repair do włosów zniszczonych od Toni&Guy - maska była rewelacyjna, jej piękny zapach bardzo lubiłam, świetnie rozczesywała włosy po myciu, były one gładkie, miękkie i sprężyste. Chętnie poznam inne wersje tych masek do włosów. Recenzja

3. Dove odżywka do włosów i glinkowy żel pod prysznic - produkty do włosów z Dove (ze względu na łuszczący skalp) lubię mniej niż te do pielęgnacji ciała. Ogólnie to uwielbiam Dove, za zapach jak tą kremowość

4. Suchy szampon dla brunetek FRESH REVIVE z formułą 3 w 1 od Nivea i Olejek w balsamie Kwiat pomarańczy i olejek Awokado - suchy szampon raczej na nie, balsam na tak. Recenzja, Recenzja

5. Sól do stóp ze skłonnościami: opuchlizna, obrzęki BingoSpa - polubiłam i chętnie do tej soli jeszcze powrócę Recenzja

6. Sól Greenum Sunlight - pachnący umilacz Recenzja

7. Spray Tresemme - niestety nie poznałam go w czasie transportu został rozlany 

8. Allergoff produkty na alergię, bez zapachu, delikatne do wrażliwej skóry. Powlekający krem do ciała i emulsja do kąpieli leczniczych.

9. Tonik esencja nawilżająca Marion 

10. Żel do powiek ze świetlikiem i herbatą - mój ulubieniec

11. Pasta do zębów Ecodenta o niej napiszę jeszcze coś więcej w recenzji

12. Seria Balance T-zone od Floslek - były to moje kolejne opakowania z tej serii, ale więcej już do nich nie wrócę. Recenzja

13. Deo Cd to opakowanie akurat zużyła mama, skoro oddała mi puste opakowanie tzn. że produkt się sprawdził

14. Krem do rąk Joanna był w porządku, w kolejce czekają już inne wersje zapachowe

15. Delikatny złuszczający peeling enzymatyczny Fenomen C Perfecta - był ok, ale wolę peelingi drapaczki

16. Zapach Ciszy - kremy w płynie, byłam na nie, a olejki wykorzystałam do domowych peelingów Recenzja

17. Serum Kerabione fajne do olejowania włosów i są wydajne, lubię i jeszcze powrócę.



Moje denko tak się prezentuje. 
A jak jest to u Was?



pozdrawiam,

Donna


11 komentarzy:

  1. Bardzo udane denko :) Polubiłam się z peelingiem gommage od FlosLek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci poszło. Z Twojego denka chyba nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten żel Dove, bosko pachnie jest wydajny i nie podrażnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nic nie miałam z twojego denka, ale chętnie zapoznam się z dwójką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę sporo produktów Dove i Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oprócz Olejku w balsamie z Nivea nic więcej nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkty z Nivea miałam w innych wersjach i fajnie je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki Allergoff. Mają wiele świetnych produktów nie tylko do pielęgnacji skóry ciała i twarzy, ale także do pielęgnacji domu. Są ze mną od bardzo dawna.

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam kiedyś peeling z serii t-balance, jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  10. Floslek seria T-zone przywraca równowagę skórze, redukuje nadmiar sebum.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...