3 paź 2019

Uniwersalny krem do pielęgnacji twarzy, ciała i dłoni z witaminą C z aceroli od Bielendy.

Witam,



Zazwyczaj używam i lubię kremy do twarzy, które są tylko przeznaczone do twarzy. Uniwersalne, czyli te 2 w 1 lub 3 w 1 już schodzą na drugi plan. W te wakacje poznałam uniwersalny odżywczy krem do twarzy i ciała z witaminą C od Bielendy i jestem nim zachwycona. Używałam go na przemian z innymi z racji, że jest bardzo pojemny i wydajny. Jak sprawdził się i nadal sprawdza zapraszam na krotką jego recenzję.


Uniwersalny krem do pielęgnacji twarzy, ciała i dłoni z WITAMINĄ C z aceroli, to idealny sposób na pielęgnację skóry szarej, zmęczonej i wymagającej odnowy.

Krem przyjemnie i delikatnie pachnie, szybko się wchłania, nie lepi się i nie klei. Idealnie nadaje się do stosowania na dzień i na noc. Pozostawia na skórze subtelny egzotyczny zapach.

Działanie
Krem zawiera cenne składniki odżywcze, rewitalizujące i regenerujące, a przy tym łatwo przyswajalne dla skóry. Dzięki temu poprawia jej wygląd i kondycję, pielęgnuje, sprawia, że dzień pod dniu odzyskuje ona komfort i równowagę. Zawartość wit. C i olejku z pomarańczy przywraca ciału nawilżenie, sprężystość i gładkość.

Efekt
Unikatowa, bogata w roślinne składniki aktywne formuła sprawia, że skóra dostaje to, co najlepsze, staje się miła i aksamitna w dotyku, a aplikacja jest czystą przyjemnością.

Stosowanie
Krem równomiernie rozprowadzić na skórze. Można stosować go często, tak na dzień, jak i na noc, za każdym razem, kiedy pojawi się taka potrzeba. Krem do całorocznej pielęgnacji.


Krem był ze mną już od dłuższego czasu, ale czekał na swoją kolej. No jestem nim bardzo zachwycona. Szybko się wchłania, jest lekki ale taki konkretny i treściwy. Skóra moja po nim mało co się błyszczy (czasem po typowo matujących kremach mam większy błysk). Tu odczuwam od razu dobre nawilżenie i odżywienie. Skóra staje się wygładzona i sprężysta. Witamina C rozjaśnia naskórek przez co ta skóra robi się przede wszystkim taka promienna i odświeżona. Krem idealnie wspólgra z makijażem, na dłużej się on trzyma w ciągu dnia i jest trwalszy. Świeżo i przyjemnie pachnie, w konsystencji jest aksamitny i przyjemnie się nim pracuje. Nie roluje się, nie pozostawia też żadnego białego nalotu.


Nie sądziłam, że 'zwykły' taki krem da się tak polubić. Do ciała także jest on przeznaczony, ale ja wolę go jednak do twarzy. Teraz gdy będę mieć jakiś dłuższy wyjazd będę pamiętać o tej lub innej wersji zapachowej tych kremów, bo za jednym zamachem nawilżymy całe ciało i przygotujemy buźkę pod makijaż.


Polecacie jakiś uniwersalny krem do pielęgnacji twarzy, ciała i dłoni?




pozdrawiam,

Donna

17 komentarzy:

  1. Mam go w zapasach. Będę musiała poszukać i wyjąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa co o nim powiesz :) po przetestowaniu.

      Usuń
  2. Zauważyłam, że Bielenda ma mnóstwo naprawdę dobrych produktów, muszę się zaopatrzyć w ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to prawda, Bielenda ostatnio miło mnie zaskakuje, coraz wiecej ma nowości ;)

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam zaufania do uniwersalnych kremów, bałam się, że się nie sprawdzą ani na twarzy ani na ciele. Fajnie, że ten się okazał ideałem pod makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak samo podchodzę, ze co jest do wszystkiego, to jest do niczego ;) ale ten krem mnie zaskoczył, wiec nie wszystko uniwersalne jest takie złe.

      Usuń
  4. Nieraz patrzyłam w jego stronę, ale nie potrafiłam się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go dostałam już jakiś czas do testów, tez nie wiem sama czy bym po niego sama sięgnełam ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobra, też ją lubię :) produkty do pielegnacji bardzo lubię.

      Usuń
  6. Nie przepadam za takimi kremami, które przeznaczone są zarówno do twarzy jak i ciała. Zwykle niestety mnie zapychają na buźce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam i też go lubię, ale dawno już nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tego kremu ale wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się być naprawdę ciekawy :) Może kiedyś się na niego skuszę bo wydaje się być idealnym rozwiązaniem na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...