14 paź 2019

Szampon hipoalergiczny z serii Radical med nawilża i łagodzi podrażnioną skórę głowy.

Witam,



O ile jesień bardzo lubię, bo ma swoje uroki, tak kiedy mniej już słońca, tym bardziej o sobie daje znać moja wrażliwa skóra głowy i jej powracające się łuszczenie. W lecie tego tak nie odczuwam, ale kiedy następuje każda zmiana pory roku, mój skalp szaleje. Powróciłam znów do olejowania włosów i kończę wszystkie pozaczynane też wcierki, czy też toniki do skóry głowy itp. Przy tej pielęgnacji towarzyszy mi typowy szampon hipoalergiczny z serii Radical med.


Szampon hipoalergiczny to dermatologiczny, bardzo łagodny szampon przeznaczony dla najbardziej wrażliwej skóry głowy, szczególnie z problemami łuszczycowymi i egzemami. Oparty na bardzo delikatnej bazie, nie zawiera kompozycji zapachowej, soli (sodium chloride) i siarczanów: SLES, SLS. Dzięki specjalnie dobranym składnikom szampon działa łagodząco i wspomagająco na procesy regenerujące skóry, niweluje podrażnienia, zmniejsza uczucie swędzenia, pielęgnuje włosy nie naruszając bariery hydrolipidowej.

Działanie:
- szampon intensywnie nawilża skórę głowy i włosy nie powodując ich przetłuszczania,
- zapewnia optymalne pH skóry,
- nadaje włosom połysk i zdrowy wygląd,
- nie podrażnia nawet bardzo wrażliwej skóry głowy.

Na mokre włosy nanieść niewielką ilość szamponu i delikatnie masować skórę głowy aż do uzyskania piany. Pozostawić na 2-3 minuty, a następnie dokładnie spłukać. W razie potrzeby czynność powtórzyć. Stosować 2-3 razy w tygodniu.

Składniki aktywne:
Aktywny kompleks łagodząco – nawilżający Pro-Skin Balance, proteiny jedwabiu, kompleks witamin A, E, F, ekstrakt z aloesu, kwas mlekowy.


Jest to szampon, który naprawdę pomaga przy chorej i wrażliwej skórze głowy. Jest bardzo łagodny i delikatny. Dobrze się pieni (za drugim razem, kiedy aplikujemy go na włosy) i szybko spłukuje. Zmywa i domywa nawet włosy po zastosowaniu wcześniej oleju. Szampon niweluje uczucie swędzenia. Jego konsystencja jest bezbarwna i bez zapachu. Wcześniej miałam także produkty z radicalu, ale ta wersja jest med, przez co jest jeszcze lepsza i skuteczniejsza w swoim działaniu. Używam go albo za każdym razem przy myciu, lub na zmianę z innym (błotnym) szamponem. Szampon należy też przytrzymać trochę na skórze głowy, czuję wtedy jak ta twarda łuska mięknie. Lubię to uczucie, bo czuję jak skóra głowy się oczyszcza i oddycha. Zawsze zazdroszczę osobom, co mają skórę głowy bez żadnych łusek i łuszczycy. Choć znam przypadki naprawdę ciężkich placków łuszczycowych to porównując z moimi to moje to pikuś, ale uwierzcie jest to bardzo uciążliwe i mało komfortowe dla mnie. Szampon hipoalergiczny nie zawiera SLES ani SLS, dlatego kto unika tego w szamponach, może bez problemu używać właśnie tą wersję.


Myślę, że ten szampon zagości u mnie na dłużej, choć w zapasach mam sporo innych, ten będzie jako koło ratunkowe przy kolejnych atakach łuszczycowych.

Jak radzicie sobie z wrażliwym skalpem?




pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. Ech, zaś ten aloes w składzie. Miałam już szampon z jego zawartością i zawsze wtedy swędziała mnie skóra głowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie mam problemów ze skórą głowy, ani z samymi włosami, ale dobrze, że szampon spełnił Twoje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam problemy ze skórą głowy i już dawno zamierzałam kupić ten szampon, dobrze, że mi o nim przypomniałaś, na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. na szczęście dawno nie miałam problemów ze skórą głowy! ale jak pisze wyżej Iwona, aloes bywa zdradliwy w kosmetykach i nie każdemu on odpowiada. W samych kosmetykach go lubię, ale w szamponach i odżywkach jakoś mi nie służy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście nie mam problemu ani z nadwrażliwością skalpu, ani z łuszczycą. Walczę natomiast z nadmiernym przetłuszczaniem się włosów. Z tego, co piszesz szampon dobrze oczyszcza, ale w moim przypadku takie bez dodatków sls niestety nie zdają egzaminu. Strasznie plączą mi się po nich włosy, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym produkcie, ale raczej po niego nie sięgnę - mam swoich ulubieńców, których na razie będę się trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam że marka Radical ma w ofercie taki szampon. Co prawda jakiś dużych problemów z wrażliwa skórą głowy nie mam, ale może kiedyś go wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o szamponach z tej serii, że są naprawdę dobre. Ja na szczęście nie mam problemów z włosami czy skórą głowy a tego typu szamponów jeszcze nie miałam okazji testować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam i czytałam sporo o tej marce szamponów, muszę koniecznie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za polecenie tego szamponu, u mnie ostatnio skalp zwariował i dokucza mi w tylnej części.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...