20 paź 2019

Naturalny rycynowy olej Dr. Feelgood na wzmocnienie włosów.

Witam,



W pielęgnacji włosów nie omijam olejowania. Przez okres ciepłych miesięcy ten zabieg poszedł nieco na bok, ale obecnie znów staram się systematycznie do niego wracać. Mój skalp jest suchy, ze względu na łuszczenie - dawka czegoś natłuszczającego jest zbawieniem. Choć samego tego tłustego uczucia nie lubię, tak przy zmywaniu i suszeniu już lubię te widoczne efekty. Włosy są miękkie, gładkie a sama skóra głowy jakby uspokojona. Mój aktualny olej jaki mam, to zwykły lub niezwykły olejek rycynowy. Zazwyczaj prostą buteleczkę można kupić w każdej aptece, ja posiadam jednak wersję organiczną. To Dr Feelgood Organic RAW.


Właściwości:
- pielęgnuje skórę twarzy i ciała oraz włosy
- pielęgnuje okolice oczu
- rewitalizuje i spowalnia proces starzenia się skóry
- wzmacnia włókna włosów
- nawilża i głęboko odżywia

Odkryj siłę natury, ukrytą w produktach Dr. Feelgood! Kosmetyki Dr. Feelgood zawierają maksymalną możliwą ilość bioaktywnych substancji, witamin i minerałów w naturalnej postaci. Przenikają one do najgłębszych warstw skóry, działając na nią kompleksowo. Szybko się wchłaniają i nie pozostawiają tłustego filmu. Kosmetyki Dr. Feelgood intensywnie nawilżają i zmiękczają skórę, przywracają jej elastyczność i przyczyniają się do wygładzenia zmarszczek. 
Oleje marki Dr. Feelgood nadają się do masażu całego ciała, można je też stosować wewnętrznie. Oleje, które nadają się do spożycia, oznaczono na etykiecie jako jadalne. Naturalne oleje Dr. Feelgood można dodawać do posiłków lub jeść łyżeczką. Naturalne substancje skutecznie zapobiegają powstawaniu wielu chorób, dzięki czemu stanowią ważny element zdrowego stylu życia. Marka Dr. Feelgood stawia na jakość swoich produktów. Wszystkie oleje produkuje się z owoców jednej, konkretnej rośliny w procesie tłoczenia na zimno, dzięki czemu nie traci się żadnych ważnych substancji. Zadbaj o swój wygląd i wnętrze z produktami marki Dr. Feelgood!


Olej znajduje się w przezroczystej butelce, co mnie cieszy, bo widzę na bieżąco jego zużywanie. Pomimo, że nie oszczędzam kiedy go nakładam, to nie widzę po nim, by coś z buteleczki szybko ubywało. Olej jak to olej jest tłustawy. Rycynowy ma to do siebie, że jest także taki średnio gęstawy. Przy aplikacji trzeba mieć cierpliwość, bo można poplątać warstwy włosów. Nie pachnie, a raczej zapach jest neutralny i nijaki. Czy przynosi efekty? Tak! Znany jest przecież z tego, że działa dobrze na włosy, wzmacnia je i regeneruje. Ja zauważam, że zaczyna mi rosnąć grzywka :) choć wolałabym, aby włosy się ogólnie zagęściły i zrobiły bardziej silne. Olej dobrze się zmywa, jeśli zrobimy to dwukrotnie. Ja zawsze tak myję, więc dla mnie to nic nowego. Jestem zadowolona, choć efekty nie przychodzą szybko, to wiem, że warto olejować włosy systematycznie.


Stosujecie olej rycynowy na włosy?
Jego właściwości znane są także jako odżywka do rzęs, czy ogólnie na skórę, bo dobrze nawilża, odżywia i pielęgnuje. 



 pozdrawiam,

Donna


13 komentarzy:

  1. Ostatnio zaniedbałam olejowanie włosów, muszę to koniecznie nadrobić. Oleju rycynowego jeszcze nie stosowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię go na brwi i rzęsy, ale niestety jestem mało systematyczna. Na włosy próbowałam, ale mnie strasznie przesuszył. Może dam mu jeszcze jedną szansę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nigdy nie miałam w rękach oleju rycynowego. Aż sama jestem zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten olejek, ale niestety regularnie go nie używam, a wiem, że gdyby tak było, toby moje włosy były w jeszcze lepszej kondycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To pierwszy olej- właściwie od niego zaczęłam przygodę z dbaniem o włosy:) Wracam czasami do niego i stosuję wyłącznie na skórę głowy i to w połączeniu z innym olejem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam olej rycynowy na rzęsy i często słyszę, że są długie jakby były przedłużane - a nigdy nie były :) Także polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niedawno do olejowania wróciła, nie robiłam tego dwa lata. I cieszę się, że znowu o tym sobie przypomniałam, bo włosy już wyglądają lepiej, a to dopiero początek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wcale nie olejuję włosów, ani tego nie lubię, ani moja czupryna nie wygląda jakby tego potrzebowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olej rycynowy ro cudowny kosmetyk o wielu obszernych właściwościach. Stosowałam go kiedyś jako odżywkę do rzęs. Do olejowania włosów wciąż próbuje się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno już nie olejowałam włosów. Muszę do tego wrócić. A może i rzęsy by nim potraktować?

    OdpowiedzUsuń
  11. Już dawno nie używałam oleju rycynowego :) Koniecznie muszę do niego wrócić :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...