28 paź 2019

Krem-żel rozświetlający dla cery normalnej na dzień i na noc, C+Dpro Vitamin Energy 30+ od Lirene.

Witam,



Pomimo zimnej już dzisiejszej aury na zewnątrz, mnie dobry humor nie omija. W sercu odczuwam ciągle namiastkę lata i słonecznych dni. Tak jak dzisiejszy krem od Lirene, o którym chcę dziś napisać - bo on podobnie jest w tonacji słonecznej i orzeźwiającej. To nawilżający krem-żel rozświetlający dla cery normalnej na dzień i na noc, C+Dpro Vitamin Energy 30+. Lubię kremy od Lirene więc i ten doczekał się swojego poznania. Zapraszam Was kochani dzisiejszą recenzję.


Unikalny kompleks nowoczesnej formy witaminy Duo C w połączeniu z wit.Dpro chroni młodość skóry w wielu wymiarach:
• ROZŚWIETLENIE I UJĘDRNIENIE: wit. Duo C działa intensywnie rewitalizująco i rozświetlająco. Wit. Dpro odnawia barierę naskórkową. Skóra staje się promienna, jędrna i elastyczna.
• ZASTRZYK ENERGII I NAWILŻENIA: unikalny kompleks SkinRESTART rewitalizuje komórki skóry, zaś zamknięta w mikrokapsułkach witamina E zapewnia ochronę antyrodnikową. Skóra staje się pełna energii i witalności, odzyskuje zdrowy wygląd oraz odpowiedni poziom nawilżenia.


WIT. DUO C
Hybrydowe połączenie dwóch form witaminy C: 1. Aktywna forma lipofilowa, zapewniająca doskonałe wchłanianie. Działa odmładzająco, rozświetla cerę i chroni DNA komórek skóry, niwelując negatywne skutki promieniowania UV 2. Stabilna witamina C zamknięta w liposomach. Dociera do głębokich warstw skóry, stymulując syntezę kolagenu.

WIT. DPRO
Stymuluje syntezę receptora witaminy D, likwiduje skutki jej niedoboru w skórze, wzmacnia barierę naskórkową i utrzymuje odpowiedni stopień nawilżenia.

WITAMINA E
Znana i ceniona „witamina młodości”. Skutecznie walczy z oznakami starzenia oraz działa stabilizująco na witaminę C.

POMARAŃCZA 
Zawiera m.in. cukry, kwasy organiczne (cytrynowy), witaminy (C, P, A, B1, B2), pektyny, sole mineralne (K, Ca, P, Mg), flawonoidy, glikozydy flawonoidowe. Tak bogaty skład sprawia, że surowiec działa aromatyzująco, pobudzająco, bakterio- i grzybobójczo, przeciwtrądzikowo.

WICIOKRZEW 
Wyciąg kwiatowy o doskonałym działaniu bakteriostatycznym i przeciwgrzybiczym

KWAS HIALURONOWY
Występujący naturalnie mukopolisacharyd w tzw. istocie międzykomórkowej tkanki łącznej. Kwas hialuronowy w tkankach działa jako smar w stawach, galaretowata substancja spajająca oraz środek do zatrzymywania wody w przestrzeni śródmiąższowej. Pod tym względem jego możliwości są największe ze wszystkich pozostałych znanych w kosmetyce substancji

MANNITOL
Związek z grupy cukrów pochodzenia roślinnego. Posiada właściwości nawilżające


Lubię formy w produktach, które w swojej konsystencji są kremowo-żelowe, ponieważ one z reguły są lekkie i szybko się wchłaniają. Ten krem pomimo swojej wspomnianej lekkiej konsystencji, po zaaplikowaniu go na skórę, tworzył taką ochronną otoczkę. Nie rolował się, ale był wyczuwalny. Pod makijaż nanosiłam go mniej, niż pod wieczór, bo wtedy chciałam konkretniejszą pielęgnację. Dobrze nawilżał, naniesiony sam na skórę, nie przetłuszczał jej, bo tego się obawiałam (jest on do skóry normalnej, a ja mam tłustą). Mimo, to skóra tłusta także potrzebuje dawki nawilżającej. Krem posiada w swojej konsystencji zatopione małe pomarańczowe mikrokapsułki - to witamina E. To właśnie wyróżnia kremy od Lirene, że kremy są tak wzbogacone. Znam inne takie kremy (także od Lirene) z mikrokapsułkami i lubię je. One przy wklepywaniu rozpuszczają się i wtapiają razem z kremem w skórę. Może to dziwnie zabrzmi, ale ja po dosłownie kilku użyciach odczułam, jak moja szara i zmęczona skóra na twarzy nabrała zdrowego wyglądu i jakby była pełna energii. Do tego też była i jest promienna i taka gładka. Bardzo polubiłam ten krem, bo świetnie się u mnie spisuje. Zapach także jest na plus: cytrusowo-pomarańczowy, bardzo przyjemny i nie tylko na lato.


Kochani lubicie kremy od Lirene?



pozdrawiam,

Donna

16 komentarzy:

  1. Miałam chyba tylko jeden krem od Liren, ale byłam zadowolona. Tego nie znam, ale uwielbiam Witaminę C i kwas hialuronowy w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi serum całkiem dobrze się sprawdziło z tej linii

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ich kosmetyki, ale tego kremu jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od Lirene nie stosuję niczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam asortyment Lirene, a ten krem stosowała latem moja sis, podpytam jak się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przy najbliższej okazji przyjrzeć się tym z tej serii. Kiedyś z witaminą C były bardzo popularne. Kiedyś szukałam i nie mogłam nic znaleźć, a lubiłam takie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam, jest fajny ale na zimę dla mnie za lekki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię wszelkie cytrusowe, orzeżwiające zapachy, a rozświetlenie też by mi się przydało - więc rozejrzę się za nim podczas następnej wizyty w drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie stosowałam nic od Lirene, ale Twój wpis mnie do tego zachęcił. I szczerze, to chyba nigdy nie używałam kremów z mikrokapsułkami, a brzmi to ciekawie. Dzięki :)
    Konstancja

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam z tej serii ten krem i żel do mycia twarzy i bardzo je lubiłam. Dodatkowy plus za cudowny, cytrusowy zapach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko kiedy sięgam po produkty Lirene. Niemniej jednak lubię witaminę C w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lirene ostatnio miło mnie zaskakuje tymi swoimi nowościami. Jednak jedyne co czego mogę sie przyczepić, to opakowanie, na któym mogli troszkę lepiej popracować. Jednak i tak najważniejsze jest działanie kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj dawno nie używałam kosmetyków Lirene ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki skład jest zdecydowanie dla mnie. Moja cera potrzebuje rozświetlenia i wit C :)

    OdpowiedzUsuń
  15. znam ten krem doskonale, u mnie sie fajnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam i lubiłam. Podobało mi się to, że szybko się wchłaniał, pozostawiał skórę nawilżoną i ładnie rozświetloną, w dodatku super się sprawdzał pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...