18 maj 2019

Jaka jest tajna broń szewca? Tadam.

Witam,



Jako osoba nosząca mały rozmiar buta często kupuję je na działach dziecięcych - nie da się ukryć, ale bardzo lubię balerinki, zwykłe tenisówki, a takie rozmiary (34-35-36) bez problemu dostanę właśnie na takich działach. W sezonie letnim takie obuwie lubię najbardziej, bo jest wygodne. Nie kupuję jakiś mega drogich marek, ważne jest dla mnie bym znalazła dla siebie odpowiedni rozmiar i ewentualnie kolor bez jakiś kokardek, cekinów, tylko zwykłe klasyczne białe lub czarne bez żadnych dodatków. Niestety takie tańsze tenisówki potrafią nieraz szybko się rozkleić. A to wkładka się przesunie lub szybko odklei, a to z boku coś pęknie. Hmm no różnie z tym jest. Ogólnie też stwierdzam, że dzisiejsze obuwie, staje się gorszej jakości niż kilkanaście lat temu - mam wrażenie, że buty są tak teraz produkowane i szyte, aby były tylko na jeden sezon, wiadomo dla producentów liczy się zysk, a dla klientów kupno nowych sztuk. A wizyta u szewca? młodsze pokolenie może zapytać - a kto to jest? Przecież teraz łatwiej kupić nowe rzeczy, niż uratować coś co może jeszcze posłużyć i być do użytku na dalsze dni. Dlatego dziś odpowiem na pytanie - jaka jest tajna broń szewca! :)


Ja z reguły jestem osobą, która dba o buty, czy ubrania i nigdy nie niszczę je do tego stopnia tak, aby zaraz po kupnie już wymieniać na coś nowego jak coś pęknie, czy rozpruje się. Zawsze staram się ratować coś i skleić niż wyrzucać. Niedawno poznałam nowy klej do butów sportowych Tadam, to klej który z pewnością uratuje niejedną moją balerinkę, czy tenisówkę tego sezonu.


TADAM to klej do butów sportowych o konsystencji żelu, bezbarwny i łatwy w użyciu.
✔ Trwały
✔ Przezroczysty
✔ Szybki
✔ Elastyczny

Szybko klei materiały najczęściej używane w produkcji butów, takie jak skóra, tkaniny i niektóre tworzywa sztuczne. Służy do napraw różnych części butów: czubków, brzegów, zapiętków, obcasów, podeszw i cholewek.


Przykłademogą być nowo zakupione tenisówki, kupione w galerii na tańszych stoiskach, ubrane były dosłownie dwa razy i już w środku odkleja się wkładka!!! Postanowiłam użyć kleju i od razu zaoszczędziłam na kolejnej parze tenisówek! Uważam, że taki klej warto jest mieć w swoim domowym 'warsztacie'


Jak Wy sobie radzicie przy odklejonych częściach w obuwiu?
Sięgacie po klej, czy jednak kupujecie nową parę?



pozdrawiam,

Donna


26 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć, że istnieje klej przeznaczony do klejenia butów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie wiedziałam, myślałam że są tylko takie uniwersalne ;)

      Usuń
  2. Staram się naprawiać buty, jeśli są tego warte ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj próbuję ratować, jeśli jest sens. Nie wiedziałam, że jest taki klej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Malutką stope masz! Generalnie, to wyrzucam bo na butach nie żałuję i zawsze mam ich całą szafę. A jak już kupuję to z pięć par na raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety malutką mam stopę i czasami ciężko coś kupić :D

      Usuń
  5. Zdecydowanie stawiam na nową parę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, rozumiem, ja tam wolę coś skleić jeśli jest nie zniszczone ;)

      Usuń
  6. Często kleje swoje buty, a raczej robi to mój mąż, niestety szybko je niszcze. Tego kleju nie znam używamy tradycyjej kropelki

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze koniecznie kupić. Przyda się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, warto mieć taki klej do butów, nie tylko sportowych ;)

      Usuń
  8. Nie lubię kupować nowych butów, dlatego ratuję te lekko zniszczone jak się da 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kupować buty, ale jestem zdania, że jak coś jest niezniszczone, a tylko pęknie, czy się rozpruje, to naprawiam :)

      Usuń
  9. przydał by mi się taki klej w domu! moje buty często zyją swoim życiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to prawda buty potrafią żyć swoim życiem :D

      Usuń
  10. Najczęściej nie oszczędzam na butach, stawiam na takie, które są dobrej jakości, żeby po dwóch razach ich nie wyrzucać. Ale jeśli już coś stanie się z butami, raczej staram się je naprawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam kilka takich co mają lepszą jakość, ale na letni sezon wolę kupić więcej, a tańszych :D

      Usuń
  11. Mam ten klej, używam i faktycznie się sprawdza. Buty do kickboxingu dwa lata temu nim skleiłem i trzyma do dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się, sam używam kleju Tadam i przyznam, że to bardzo dobry produkt. Niejedną parę butów nim już odratowałem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...