9 maj 2019

Tlenowy Głęboko Nawilżający Krem na dzień (30% Tlenu) od O2skin.

Witam,



Kremów do twarzy na ten rok mam sporo, jeszcze kilka zaległych do recenzji, ale przygotowałam już kolejkę, więc nie jest źle. Dziś opowiem Wam trochę na temat Tlenowego Głęboko Nawilżającego kremu O2skin na dzień, który poznałam już jakiś czas temu. Markę wcześniej znałam właśnie z blogów, a pierwszy raz krem pojawił się u mnie w grudniu na spotkaniu blogerek. Jak się więc u mnie sprawdził? Pierwszy raz spotykam coś tlenowego w kosmetykach, bo w sumie innych tego typu tlenowych produktów nie kojarzę. A Wy?


Seria o2skin to specjalistyczne produkty dla kobiet, które oczekują widocznych rezultatów w krótkim okresie czasu. To produkty dla kobiet, których szara i zmęczona cera potrzebuje szybkiej regeneracji. To produkty dla kobiet, które potrafią znaleźć kosmetyk dostosowany do ich potrzeb.


Aktywne działanie dotleniające wyraźnie wygładza i rozjaśnia skórę, nadając jej promiennego blasku. Wygładza drobne zmarszczki, przywraca napięcie i zwiększa elastyczność skóry. Olej słonecznikowy, z bawełny oraz masło Shea zapewniają odpowiedni poziom nawilżenia. Ekstrakt z rumianku, owsa, alantoina i prowitamina B5 łagodzą wszelkie podrażnienia i pielęgnują skórę. Witamina E, elastyna, kolagen i hialuronian sodu przeciwdziałają oznakom starzenia. Chroni skórę twarzy przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, szczególnie przed promieniowaniem słonecznym. SPF 6 SODIUM HYALURONATE - kwas hialuronowy tworzy na powierzchni skóry warstwę silnie przyciągającą i wiążącą wodę. Dzięki temu mocno nawilża naskórek, w efekcie czego wygładza zmarszczki i sprawia, że skóra staje się bardziej elastyczna. Ułatwia przenikanie substancji aktywnych przez warstwę rogową naskórka. Kolagen - intensywnie nawilża i odżywia, a także delikatnie napina skórę. Elastyna – poprawia nawilżenie skóry, korzystnie wpływa na jej elastyczność i gładkość. Prowitamina B5 - regeneruje i koi skórę.

Składniki aktywne: 
Olej z nasion słonecznika, Masło Shea, Ekstrakt z rumianku i owsa, Olej z nasion bawełny, Kolagen, Elastyna, Sodium Hyaluronate, Alantoina.


Działanie:
Intensywne i głębokie nawilżenie skóry na poziomie komórkowym. Odżywienie skóry, zdrowy, młody wygląd oraz jedwabista gładkość. Poprawa jędrności i elastyczności skóry. Rozjaśnienie drobnych zmian i przebarwień skórnych oraz ogólna poprawa kolorytu cery.

Szczególnie polecany: 
Skóra sucha, skóra szara, zmęczona i pozbawiona blasku.

Sposób użycia:
Nanieś krem na oczyszczoną twarz i szyję omijając okolice oczu. Wmasuj zaczynając od szyi w górę. Stosuj codziennie rano.


Krem znajduje się w szklanym słoiczku, z ala srebrną zakrętką. Posiada także zabezpieczające sreberko. Jego konsystencja biała jest lekka i taka subtelna. Najprościej pisząc to jest też delikatna, jak taki śmietankowy mus. Dobrze się aplikuje na twarzy i rozsmarowuje. Kiedy nałożymy jej więcej tworzy taką białą powłoczkę, która przy masowaniu fajnie się wchłania. Ja lubię więcej jej aplikować, bo moja skóra wszystko ładnie wchłania i jest dobrze nawilżona, bez efektu błyszczenia przez jakiś czas. Nie czuję też żadnej lepkości na skórze. Co do zapachu hmm nie potrafię go opisać. Jest po prostu świeży, kremowy i przyjemy dla nosa. Krem ogólnie dobrze działa, jestem z niego naprawdę bardzo zadowolona. Podoba mi się, że poprawia on koloryt cery, wygładza, dotlenia ją i w ogóle kondycja skóry się polepsza. Plusem kremu jest również to, że nie zapycha i sprawdza się dobrze pod makijaż. Krem kosztuje 64,99 zł.


Ucieszyłam się też, że ostatnio będąc na spotkaniu blogerek, w upominkach znalazłam pozostałe produkty z tej firmy, które także z chęcią poznam i sprawdzę, czy są tak rewelacyjne jak ten krem na dzień. 

Znacie tlenowe kosmetyki od O2skin? 
Co u Was najlepiej się sprawdziło?



pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. Czytałam wiele recenzji o tej marce. Niczego jeszcze nie miałam. Ponoć sporo osób reaguje uczuleniem na produkt pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że pierwszy raz spotykam się z takim tlenowym kremem 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jakoś ich kremy w ogóle nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten krem ale oddałam go Mamie i wiem, że jest z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam o nim nie raz, ale nie kusi mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej marce wiele dobrego. Nie używałam jednak tego kremu ani nic innego. Mam dużo kosmetyków w zapasie. Ale nie wykluczam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tlenowe kosmetyki to hit. Od dawna kusi mnie ta marka i chcę poznać jej produkty. Ten krem mam na oku

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne składniki, wielka kumulacja wspaniałości w jednym niepozornym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki. Na razie zaczęłam używać kremu z zieloną herbatą. Może gdy skończę swój krem, zwrócę uwagę na Twoją propozycję. Ciekawi mnie jak się sprawdzi na mojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam jeden krem od nich i był naprawdę fajny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...