27 wrz 2018

Antyperspirant w kulce Nivea Men Deep roll-on 48 godz.

Witam,



Czy Wasi Panowie sami sobie robią męskie zakupy kosmetyczne, czy im w tym pomagacie? Lubicie dla nich wybierać coś z nowości? Ja nieraz lubię przeglądać co nowego w swojej ofercie ma Nivea i to nie ważne czy są to produkty damskie czy męskie. Lubię tą firmę od dawna, a najbardziej z niej pielęgnację ciała. Pozostając w klimatach męskich, ostatnio co wybrałam dla mężczyzny to nowy antyperspirant w kulce Nivea Men Deep roll-on 48 godz. Z tego co przeglądałam nie ma go jeszcze w ofercie znanej drogerii (ma być podobno w sprzedaży od października) ale dostępny jest już na iperfumy.pl


Antyperspirant Nivea Men Deep doskonale wchłania pot i neutralizuje nieprzyjemny zapach. Zapewni Ci codziennie uczucie świeżości i czystości.
Właściwości:
↬ skutecznie chroni przed poceniem
↬ chroni przed nieprzyjemnym zapachem
↬ zapewnia długotrwałe poczucie komfortu i czystości
Sposób użycia:
Aplikuj na czystą i suchą skórę pod pachami. Zanim się ubierzesz, poczekaj, aż wyschnie. Możesz powtórzyć aplikację kiedykolwiek w ciągu dnia.


Jest to antyperspirant w kulce. I choć dla kogoś może to być tylko kulka, to ja lubię zwracać uwagę na nowości i staram się wybierać dla kogoś zawsze coś innego i nowego. Antyperspirant Nivea Men Deep posiada 50 ml pojemności, czyli standardowo jak takie antyperspiranty w kulce. Jest to wersja, która posiada antybakteryjną formułę z aktywnym węglem. Coraz częściej można spotkać teraz kosmetyki czy pasty do zębów z 'węglem', więc fajnie, że i coś takiego męskiego do ochrony jest również z węglem (nie wiem, czy dla kobiet już coś takiego jest, ale będę śledziła). Antyperspirant ładnie męsko pachnie, jest to raczej zapach świeży. Podoba mi się, jak i mężczyźnie, który go używa. Nie było jakiegoś wybrzydzania odnośnie zapachu, po prostu usłyszałam "to jest to", czyli się spodobał. Na co dzień myślę, czy to do pracy biurowej czy fizycznej taki odświeżający zapach pasuje. Jak wiadomo, przy kulkach po aplikacji, trzeba nieco odczekać by kosmetyk się wchłonął, ale to nie duży problem. Po ok. tygodniu kiedy zapytałam jak sprawdza się antyperspirant usłyszałam, że "ok", chroni przed zapachem potu, pachy są suche, nie podrażnione i wszystko w porządku. Uff czyli mój wybór się sprawdził :)


Nie długo dzień chłopaka, macie dla swoich Panów małe drobnostki kosmetyczne? 



pozdrawiam,

Donna


6 komentarzy:

  1. U nas kulki nie sprawdzają się w ogóle ..

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie te zapachy się utelniają ale to akurat plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie są długotrwałe, ale początkowo ładnie pachną :)

      Usuń
  3. ja robię męskie zakupy a mój chłopak zawsze jest zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...