26 mar 2018

4 Cienie do powiek Eyeshadow Delia Cosmetics.

Witam,



Co myślicie o niebieskich cieniach na powieki? Ja lubię kolor niebieski, odcienie granatu, kobaltu itp. ale szczerze to za niebieskimi cieniami nie przepadam. O ile podobają mi się takie makijaże u innych, to u siebie już źle się czuje z czymś niebieskim na oku. Nie wiem, może jakbym miała typową niebieską stylizacje, to niebieski makijaż by pasował. Na co dzień nie koniecznie widzę siebie z czymś niebieskim na oku. 4 cienie z 18 jakie są w ofercie Delii Cosmetics prezentują się pięknie, dlatego zapraszam na małą prezentację. Zamknięte są w plastikowych, ale w solidnych pojemniczkach.


Cienie do powiek Eyeshadow to:
- Miękkie i mocno napigmentowane cienie do powiek
- Wyjątkowo łatwe w aplikacji i bardzo trwałe
- Szeroka paleta 18 najmodniejszych kolorów: matowych, perłowych i satynowych pozwala dopasować makijaż do każdej okazji.


Cienie nie oddają tego co możemy zobaczyć na żywo. A na żywo dzieje się, oj dzieje. Są piękne, dobrze napigmentowane. Każdy z nich jaki posiadam jest inny. Od połysku do lekkiego matu. Kolory są intensywne, wyraziste. Czarny cień nawet mnie zauroczył, choć jest to bardzo odważny kolor na oku i może na dzień niezbyt pasuje, to już na wieczór na jakąś imprezę do mocniejszego podkreślenia oka czemu nie. 


Jasno niebieskie odcienie, kojarzą mi się z latami '90 kiedy to co druga dziewczyna malowała się na niebiesko, dlatego nie przemawiają do mnie takie odcienie teraz, aczkolwiek same w sobie kolory są urocze.


Co myślicie o takich kolorach?
Lubicie blue na oku? :D 




pozdrawiam,

Donna


8 komentarzy:

  1. wow! pigmentacja rzeczywiście mega! kolory też nie moje, zdecydowanie lepiej czuję się w beżach i brązach na powiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te cienie, ale nie są to kolory, które stosowałabym na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne kolory, ale nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy nie zostawiłam sobie tylko kolor czarny :) pozostałe dałam mamie ;) Ja jestem bardziej zwolennikiem nudziakowy kolorów

    OdpowiedzUsuń
  5. Źle czułabym się w takich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta czerń jest mega choć ja gustuję w brązach

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolorki Kochana :) bardzo odważne, a czary bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...