3 paź 2013

Projekt denko cz. 13.

Witam,


Wyrobiłam się - koniec miesiąca minął, nowy zaczęty, a u mnie już pełno pustych opakowań. Nie to nie jest z ostatniego miesiąca denko, tylko z tych produktów które mi się pokończyły i uzbierały. W sumie miałam poczekać z denkiem bo kilka produktów mam prawie że na wykończeniu ale trudno poczekają do następnego a ja przynajmniej będę mieć więcej miejsca bo wyrzucę te pustaki :)


Mydełka dove i mydło specjalne z Barwy - mydełka bez zarzutów, z Barwy sprawdziło się nawet do mycia buzi, nie podrażniało. A dove to hit i nie zamienię na żadne inne. 

Aloe Vera żel - Żel na upalne dni idelnie koił zaczerwienieną skórę po słońcu, dobrze pielęgnował i o nią dbał. Lubię produkty z aloesu. Recenzja

Dove Hair Optimising - ochrona gwarantowana - kupię tym razem inne wersje zapachowe. Recenzja

Kolagenowy żel do mycia twarzy - hit nad hitami, bardzo mi szkoda że już sięgnął dna, bo produkt jest fenomenalny. Mega wydajny i pięknie pachnący. Myślę, że w przyszłości go zakupię ale w najbliższych miesiącach muszę odpuścić ze względu na spory zapas żelków do mycia twarzy. 

Pure & Basic Żel i peeling pod prysznic - produkty zakupione w Niemczech przyjemnie się je stosowało, peeling okazał się kremowy miał ostre drobinki, ale ich było bardzo mało, za słaby jak na peeling ale skóra była miękka i pachnąca za to żelek z końcem go polubiłam za orzeźwiający zapach, ogólnie daje oceną dobrą ale nie och i ach. 

Peeling do ciała tutti frutti jeżyna i malina Farmona - tak kupię ale inną wersję. Super i ostry zdzieraczek do tego pachnący mmm ale mało wydajny.  Recenzja

Zapach - okazał się słabiutki, na wakacje wystarczył. 

Dermopielęgnacja antycellulitowa - Pharmaceric C - super produkty i naprawdę działały przy systematyczności i przestrzeganiu kilku zasad żywieniowych + picie wody + trochę ruchu kosmetyki dla mnie pozytywne.  Recenzja


TTO GEL oczyszczający żel do twarzy L'ambre - taki sobie, nie był zły ani też czymś specjalnym nie zachwycił. Opakowanie na plus Recenzja


Radical kuracja S.O.S do włosów suchych i łamliwych - z pewnością kupię na pewno. Świetnie wygładzało i regenerowało moje włosy, nie były takie sianowate i matowe. Recenzja

Błotna maska do twarzy z kolagenem od Bingo Spa - bardzo wydajna, często po nią sięgałam może kiedyś wrócę do niej... może :) - Recenzja


Krem Lirene Ratunek - przyjemny i dobrze działa. 

Próbki i maseczki - jest tego niewiele :)


Idę poprzeglądać Wasze denka.



pozdrawiam,

Donna

14 komentarzy:

  1. oo namiziałaś się przez miesiąc, tyle pustych opakowań widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo kosmetyków zużyłaś. Ja nie lubię mydeł Dove...strasznie się ''rozćtapują'' ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego, u mnie denka nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Duże denko, maiłam tą maskę z Bingo Spa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O to jest konkretne denko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no dużo tego, ciekawe są szczególnie produkty Pharmaceris:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam antyperspiranty Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  8. duze denko.. ja malo zuzywam.. choc w tym m-cu chyba bede miala kumulacje.. sporo tubek blisko dna mam

    OdpowiedzUsuń
  9. wow niezle denko ;D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No pięknie powykańczałas wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ten żel aloesowy w ogóle się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne denko :) radical mnie zainteresował, miałam mgiełkę z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...