21 paź 2013

Mały haul zakupowy.

Witam,


Mało kiedy pokazuje coś co sobie kupiłam do ubrania. Dziś maleńki haul zakupowy.


Weszłam do pierwszego lepszego H&M'u zobaczyłam, przymierzyłam i kupiłam. Najzwyklejsza kurtka z kapturem, bo o taką mi chodziło, aby miała kaptur. Podkreśla figurę, dobrze się w niej czuję i taka na co dzień myślę, że się sprawdzi gdy zawieje chłodniej. Kosztowała 149 zł. Na moje oko te droższe kurtki co kosztują w granicach 279 czy 350 itd. wzwyż niczym szczególnym się nie wyróżniają od tej za 149 ;) i tak ceny tych droższych na wyprzedażach spadną o połowę to tylko kwestia czasu :P Moja ma rozmiar 36. 



Gdybym nie przeglądała Wasze blogi, to bym nie wiedziała, że w Biedronce są zakolanówki. Udało mi się jeszcze kupić parę dni temu, choć wybór nie był jakiś rewelacyjny, bo po prostu towar był już wybrany. 


Na koniec musiało być coś z kosmetyków, czyli tym razem szampony, których nie miałam z Bingo Spa. Są duże, oby tylko się sprawdziły to będę zadowolona. Ich cena? musiałam aż sprawdzić na czytniku cen, bo nie wierzyłam przy półce sklepowej 2,49! Oszalałam? kupować coś po takiej cenie? - to nie w moim stylu, ale taka cena? najwyżej wypiorę w nich koc dla kota jeśli się zapieni haha :P Ale czytając opinie nt. owych szamponów zdania są podzielone - jedni zachwalają, drudzy niezbyt, że takie średniaczki - zobaczymy :)



A Wam co dobrego wpadło do koszyków? Oszczędzacie? Kupujecie? 




pozdrawiam,

Donna

18 komentarzy:

  1. Nie kuś zakupami! Ja oszczędzam :P
    Ostatnio jedynie zakupy spożywcze, ew chemikalia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka :) Zakolanówki uwielbiam, ale u innych, ja mam za grube nogi :P A szampony - ciekawa jestem jak się sprawdzą za tą cenę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też kupiłam sobie kurtkę w h&m :) lece po zakolanówki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się skusiłam na te zakolanówki w Biedrze, a co do kurtek - większość kupiłam w Cubusie i są nie do zdarcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie umiem oszczędzać :( no nie umiem !!! :(((

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobną kurtkę, kupiłam ją w tamtym roku równiez w H&M i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety kasa się mnie nie trzyma. Jakby te papierki same uciekały z mojego portfela!
    A u mnie nie było tych zakolanówek :(
    I w cale się nie dziwie że zakupiłaś te szampony! Za taką cenę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze! Przegapiłam zakolanówki w Biedronce ! :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszorzędne zakupki ... ja teraz oszczędzam :) mam kilka must have kosmetycznych, które muszę mieć, stąd trochę przystopowałam z zakupami, i dobrze, przynajmniej wykorzystam część moich kosmetycznych zasobów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też dzis kupiłam kurtkę, w pepco! za uwaga, uwaga----------- 50 ZŁ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kurtka i nawet nie droga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiałam kiedyś ten szampon jajeczny z Bingo, muszę do niego wrócić! Widzę, że zmienili mu opakowanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zakupy, kurtka jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...