29 paź 2013

Zakupy, nowości i przesyłki ;)

Witam,


Małe zakupy, kilka nowości i przesyłeczki z ostatnich dni. Nie przedłużam lecz zapraszam na wpis. 


Butów nigdy dość. Odświeżyłam kozaki na zimę, w CCC aktualnie ceny są tak niskie jak na buty przed sezonem zimowym. Chciałam zwykle, klasyczne, czarne kozaki. Ich cena to 129,99

 Kilka pierdółek w Pepco, głównie dział ze świeczkami: kolorowe pojemniczki na podgrzewacze po 2,99, które świetnie wyglądają jak zapali się tam mały podgrzewacz, filcowane podstaweczki 3,99, do tego i już można zmienić wystrój np. na biurku. 

Kubek z kotkiem no prawda że słodki :D Nawet nowym kubkiem można sobie poprawić samopoczucie ;) cena ok. 10 zł

Alpejskie mleczko zawsze rozpływa się w ustach, tym razem z Carmelem. Nie nacieszyłam się nim zbyt długo ups, od razu zostało pochłonięte. 

Moje współprace, a właściwie ich kontynuacja, bo z obiema firmami już miałam przyjemność współpracować kiedyś.  Dostałam do testów nowy dzbanek z Dafi, który już od kilku dni przechodzi testy. 


I dzisiejsza przesyłka od Bingo Spa. Tym razem, zostałam miło zaskoczona, ponieważ firma udzieliła mi bon na 50 zł i mogłam sama dokonać wyboru kosmetyków do testów z całej oferty, która jest w sklepie. Wybrałam coś czego nie miałam, ale o kosmetykach więcej jak przetestuję :)

To koniec.... :D




pozdrawiam,

Donna

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. no ja właśnie też! Jak tylko zobaczyłam to naszła mnie ochota! :D

      Usuń
  2. świetne kozaki:) lubię takie proste, klasyczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kozaki , faktycznie nie drogie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi, mi wczoraj mamusia przywiozła ptasie mleczko, już go nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kozaczki! Właśnie szukam czegoś podobnego, muszę lecieć do CCC :P.
    Nie jadłam jeszcze tego mleczka z karmelem! MUSZĘ koniecznie spróbować:)
    Przyjemnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. z dafi czekam na recenzje;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak miło ze strony bingo spa

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te kozaczki. I kubeczek z kotkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne buty ♥ ten dzbaneczek też dziś otrzymałam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super buty :) I też kupuję dodatki do pokoju w Pepco :)
    Zapraszam do mnie :) Nowa notka http://divoces.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kubek jest śliczny :) Ale zjadłabym ptasie mleczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zakupy:) podgrzewacze bardzo mi się podobają. I ciekawa ta oferta z bonem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne kozaki :)
    Do mnie też niedawno dotarł dzbanek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie ptasie mleczko też tak znika w ekspresowym tempie:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ptasie mleczko ! Mniam *.*
    Jestem ciekawa jak sprawdzi się maska do włosów z bingo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. maks a z bingo jest spoko :)) miłego testowania, gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Też testuję nowy dzbanek z DAFI ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne kozaki, w dodatku w super cenie :)
    świeczuszki i kubek również bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę współpracy z Bingo Spa :-)
    Kozaczki bardzo ładne, klasyczne, a takie lubię ostatnio :-) Ja czekam na swoje.. z allegro :D

    OdpowiedzUsuń
  20. super nowości, aż mi się zachciało czegoś słodkiego :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...