12 paź 2013

Fotkowy mix # 3

Witam,


Mix z ostatniego tygodnia czy jakoś tak z ostatniego. Dni lecą jak szalone, więc nie wiem jak Wy, ale ja czasami nie nadążam za otaczającą nas rzeczywistością wszystko zdecydowanie za szybko się dzieje. Zostawiam Was z galerią zdjęć.









* Ustalanie co najpierw otworzyć co później, sprawdzanie dat ważności - a to tylko 1/4 zapasów.
* Pieczemy domowy chlebek, gdzieś w trasie, świeczkowy klimacik i piękny zachód słońca.
* Poznajecie tą Panią? ;) + pyszna latte z Hellady.
* Gorąca czekolada w Coffe heaven w Bonarce krk - byłam niewyspana.
* Piana jest!!! - Be Beauty płyn do kąpieli daje radę :) gifcik ze spotkania blogerek pierwsze testy :)
* W autokarze, a podłoga w biedronce przy kasie, dodam że była bardzo brudna. Poczta pełna słońca chcę takie autko na zimę :D
* Morgana <3 dwa światy z tym kotem wszędzie wskoczy i zawsze ciekawski na wszystko z góry, nie odpuści żadnego drzewa.




pozdrawiam,

Donna

20 komentarzy:

  1. Masz szalonego, drzewnego kota:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny mix, ile kosmetykow :o *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia:) Jaki zapas kosmetyków!! :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. jak wszystko poskładałam na podłodze, wtedy sobie uświadomiłam ile tego mam :o

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) urozmaicony, trochę meczący ale bardzo przyjemny :)

      Usuń
  6. Spore zapasy, ja moje trochę zredukowałam i staram się teraz kupować 'z głową' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzbierało się tego nie da się ukryć - coś dostanę, coś wygram a z kupowaniem też staram sie powstrzymywać ale nie zawsze mi sie to udaje :(

      Usuń
  7. W pierwszej chwili pomyślałam, że to to projekt denko :D :D :D
    Cudne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. denko bedzie ale nie teraz :D kiedyś na pewno z tych kosmetyków oby mi sie udało to zuzyć :)
      dziekuję :)

      Usuń
  8. świetny mix, nabrałam ochoty na kąpiel w wannie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...