1 paź 2013

Rozczarowanie świeczkami + fot. z kiciusiem :D

Witam,


Z racji, że często palę różne podgrzewacze w kominku, dodaję kilka kropel olejku eterycznego czy palę kadzidełko żywiczne więc kupuję tych podgrzewaczy hurtowo. Do tej pory byłam raczej zadowolona z tego rodzaju małych świeczuneczek. Ostatnio dostałam pewne podgrzewacze ciut większe od tych takich małych. Kupione były w Niemczech i niestety okazały się bubelkiem. Świeczka nie wypala się do końca, no szkoda bo dużo jej zostaje w środku co mogło się jeszcze wypalić. Opakowanie wcześniej wyrzuciłam (i nie powiem Wam na jakiej firmie się nacięłam i która robi małe oszustwo) wiem, że zapach to opium i świeczki naprawdę przepięknie pachną. 


Świeczek było zdecydowanie więcej tu tylko garstka.


Dla porównania mały standardowy podgrzewacz (którego można sobie wsadzić w .... i ten większy)

Podgrzewacze tej samej wielkości, które raz kupiłam w Ikei do końca się wypaliły i paliły się równomiernie w środku, a nie taka tylko dziura w dół jak przy tych.
Czy Wy też tak czasem naciełyście się na świeczkach tego typu? Które macie sprawdzone i które polecacie? :)

Na koniec my :)

Kicius Morgana :)




pozdrawiam,

Donna

9 komentarzy:

  1. Pierwszy raz się spotykam z takim świeczkowym bublem.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znoszę, jak świeczki nie wypalają się do końca!

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, fakt, nie warte zachodu świeczki, a Ty wyglądasz słodko z kiciusiem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. slodka kicia :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię takich oszustw :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak czasami ze świeczkami z ikei (tymi w szklanych słoiczkach) - kupuję zestaw i np. jedną muszę zeskrobywać ze ścianek, bo połowa zostaje, a reszta pali się normalnie. Podgrzewaczy już dano nie używałam :)
    Piękna ta Twoja Morgana! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na podgrzewaczach i na zapachach tego typu się nie znam;p wolę perfumidła do psikania ;p ps kotek boski:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio raczę się żurawinowymi zapachami :)
    Słodki kociak <3

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia z kiciusiem wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...