20 paź 2013

Maska do włosów ze spiruliną i keratyną BingoSpa.

Witam,


Kolejna maska do włosów jaką udało mi się przetestować z Bingo Spa była ze spiruliną i keratyną. Kupiłam z czystej ciekawości. Czy zakup był zadowalający? 

Przedstawiam poniżej w mojej prezentacji 
Maskę do włosów ze spiruliną i keratyną BingoSpa.


Od producenta:

"Maska BingoSpa z keratyną i spiruliną przeznaczona do pielęgnacji włosów cienkich i łamliwych.
Keratyna jest głównym budulcem łodygi włosa, odpowiedzialnym za właściwości fizykochemiczne włosów a także ich wygląd, kondycję i jakość. Najważniejsza strukturalna część łodygi włosa, - czyli kora - jest zbudowana ze skręconych włókienek keratyny związanych ze sobą poprzecznymi wiązaniami dwusiarczkowymi. Keratyna wchodzi również w skład zewnętrznej osłony włosa, której stan odpowiedzialny jest za połysk, gładkość i wrażliwość włosów na działanie różnych szkodliwych czynników zewnętrznych. Keratyna posiada skład aminokwasów podobny do ludzkiego włosa, dzięki temu wykazuje wysokie powinowactwo do keratynowych struktur włosa i jest cenną substancją aktywną o działaniu kondycjonującym i regenerującym.
Przewaga hydrolizatu keratyny nad innymi związkami o podobnym działaniu polega na jego zdolności do wnikania w głąb i trwałego wiązania się z łańcuchami keratynowymi włosa, dzięki czemu poprawia się ich wygląd i właściwości: wytrzymałość mechaniczna, sztywność, podatność na skręcanie i układanie. Spirulina morski wodorost o bogactwie składników odżywczych regeneruje włókna włosów, zapobiega ich łamaniu i rozdwajaniu końcówek, dodaje im objętości i sprężystości, hamuje wypadanie włosów"



Sposób użycia: 
Maskę BingoSpa  dokładnie rozprowadzić na całej długości włosów oraz wmasować w skórę głowy, pozostawić na 5-10 min., a następnie dokładnie spłukać. 

Składniki:

Moja opinia:
Przy kupnie kierowałam się przede wszystkim tym, że tej maski jeszcze nie miałam, a chcę przetestować i poznać wszystkie jakie Bingo Spa ma w swojej ofercie. Z tej maski jestem ciut mniej zadowolona niż przy poprzedniej z drożdży. Konsystencja biała taka kremowa, podobna jak przy większości masek z Bingo. Wydaje się być lejąca ale nie spływa z włosów, jedynie może przeciekać przez palce w trakcie nakładania. Na opakowaniu pisze o 5 minutach na trzymanie jej, ja stosowałam na trochę dłużej jak miałam czas. Jeśli używam jej raz na tydzień to jest w porządku, ale kilka razy w tygodniu gdy nakładałam po myciu - niestety obciążyła mi włosy i zamiast lepiej, było gorzej z kondycją moich włosów. Stawały się przyklapnięte i były takie piórkowate. Ogólnie maska dobrze wygładza włosy, w słońcu widzę jak ładnie się błyszczą i są bardzo miękkie w dotyku. Zapach, którego nie umiem opisać, nie jest jakiś specjalnie ładny, no i utrzymuje się u mnie prawie cały dzień na włosach, ale da się go znieść. Po masce moje włosy szybko i sprawnie się rozczesywały :)


Opakowanie i ochrona w postaci takiej przezroczystej pokryweczki jest takie same przy wszystkich maskach z Bingo. Ze względu na pojemność 500 ml zawsze nakładam więcej maski i nie żałuje jej sobie, aby dokładnie ją rozprowadzić na włosach. Jest bardzo wydajna. 


 Zużyje maskę do końca, bo jej już dużo nie zostało i jej podziękuję. Fajnie było ją poznać i ale nie kupię jej więcej. 




pozdrawiam,

Donna

17 komentarzy:

  1. A ostatnio chciałam zrobić zakupy w Bingo - będę wiedziała której maski unikać na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach pewnie jest niefajny ze względu na spirulinę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej lubię tą z 12 składnikami i 40 składnikami aktywnymi! Najlepiej się u mnie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam masek z bingo, ale dobrze wiedzieć żeby tej unikać...szkoda,że się nie sprawdziłą

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe mają te maski muszę przyznać :)
    Miałam jedną ale niestety zapach był dla mnie zbyt "duszący" i niestety było tak również przy odżywce bodajże z kolagenem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja zdanie na jej temat jest takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od tego mamy blogi, żeby wiedzieć, czego unikać :) Teraz już wiem, czego nie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam nic z BingoSpa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dopiero ostatnio kupiłam pierwszą maskę z Bingo, strasznie ciężko z ich dostępnością stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Całe szczęście, że jej nie wzięłam. Ja mam drożdzową i z 40 aktywnymi składnikami. Obydwie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. i właśnie dlatego lubię takie wpisy, bo wiem, że sięgnę po inna;]

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuje za opinie. Byłam zdecydowana żeby ją przetestować, ale chyba zdecyduje się na produkt profesjonalny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki za info :)) a co polecisz z pilomaxu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie osobiście pomogła maska regenerująca do włosów ciemnych, zniszczonych i suchych :) jest bardzo dobra i nie obciąża włosów :)

      Usuń
  14. Czyli taka przeciętna, to ja też jej podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bingo Spa jak każdy chyba producent kosmetyków ma lepsze i gorsze produkty. Ponadto to co się u jednej dziewczyny sprawdza - u innej juz nie koniecznie. W każdym razie jeśli ktoś się nie zniechęcił do firmy, bloguje i chce kosmetyki sprawdzić taniej - to zapraszam na stronę http://naturica.pl/wspolpraca-z-blogerkami Mamy stałe rabaty dla blogerek oraz Rozdawajkę - blog z konkursami :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...