11 paź 2013

Płyn micelarny do demakijażu oczu i twarzy BeBeauty.

Witam,


Nie wiem czy jeszcze jest bum na ten płyn micelarny 

BeBeauty z Biedronki, ale jak opanował do okoła blogi sama też chciałam go wypróbować. Jeden wygrałam w rozdaniu, drugi sama kupiłam no i zapas tylko dwóch płynów się zrobił. Ale czy jest taki wow jak go większość zachwala? :) zapraszam do krótkiej recenzji.



Moja opinia:

Tak, w moim odczuciu ten płyn jest bardzo dobry. Zmywa bardzo dobrze czarną kredkę, cienie. Nie muszę przyciskać wacika i trzeć mocno, bo makijaż ładnie jest zmywany. Zbiera również wszystko co się ze mnie świeci i dobrze oczyszcza oraz odświeża. Do tego butelka przezroczysta i widzi się ile jest do końca produktu. Wadą dla mnie jest to, że zawsze za dużo go sobie wyleję na wacik, ten otwór pomimo że jest mały to chlupnie mi z niego nawet jak robię to powoli. Po zmyciu czuję na skórze lepkość ale ona nie jest na długo, ważne ze płyn dobrze zmywa i nie piecze mnie po nim skóra. Jakiś większych zapasów na niego nie robię, jest okej i do tego tani jak barszcz. Widuję go dalej w Biedronce choć była akcja, że jest wycofany. Aktualnie jest na niego super promocja za 400 ml płacimy 7,99!


Pachnie dość fajnie, aczkolwiek dla mnie za intensywnie. Po tym jak używam czegoś bezzapachowego każdy nowy tonik/płyn jest dla mnie czymś do czego muszę się przyzwyczaić do zapachu. Ale nie jest źle, zapach w porządku. 

Skład: 


Kto używał a kto nie używał? 
Przyznać się kto zrobił z płynu zapasy? :P




pozdrawiam,

Donna

21 komentarzy:

  1. Co prawda to prawda! Zawsze człowiek nim chlapnie tak że wacik się topi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś mi do niego nie po drodze... Nie miałam go jeszcze muszę najpierw zapas tego co mam wykończyć. Ale kiedyś go wypróbuję. Dużo dobrego o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wiem, mnie ten płyn wciąż nie przekonuje. Myślałaś nad założeniem bloglovin dla swojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie myślałam o bloglovingu, słyszałam ale nie zastanawiałam się na tym, nie wiem o co chodzi itd.

      Usuń
  4. uzywałam ale jakoś strasznie mnie nie zachwycił żeby zapasy robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. od początku roku gości na mojej półce i póki co nie zamienie naa inny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam dwa w zapasie, ale jeszcze nie używałam. Ale mam wrażenie, ze płaciłam za niego 5,99...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena za taką jakość i pojemność niewiarygodna, wow!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie to ten płyn jest średni :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Blogosfera o nim huczy, a ja nie próbowałam :D Muszę się poprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś mieszane uczucia miałam, ale trafiłam na wiele produktów ostatnio podrażniających i stwierdzam, że jednak go lubię:) zakupiłam to duże opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapasy? Wczoraj kupiłam trzy opakowania po 400ml a w domu mam jeszcze dwie mniejsze sztuki :D Mój numer jeden do demakijażu oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go jeszcze, ale jak tak ciągle o nim czytam gdzieś na blogach, to chyba skuszę się na próbę

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię go bardzo, nie podrażnia i dobrze zmywa:) A dzisiaj muszę zahaczyć o Biedronkę i kupić większą wersję.. i przy okazji 3483048230 innych rzeczy:D

    OdpowiedzUsuń
  14. wkońcu go kupiłam i polubiłam, fajny bo przynajmniej nie podrażnia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam płynu z Ziaji i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie używałam tego płynu, ale mam i przetestuję na pewno! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie się nie sprawdził za dobrze, piekły mnie oczy

    OdpowiedzUsuń
  18. już raz go miałam, i teraz drugi raz zakupiłam na promocji :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używam do mojej wrażliwej cery micela Dermiki z serii Pure . Idealny. Nie podrażnia i co najważniejsze nie wysusza i tak już mojej wystarczająco suchej skóry

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...