10 paź 2013

Sól do kąpieli Be Beauty Spa o zapachu Bursztynu.

Witam,


Kto by tam patrzył na sól do kąpieli Be Beauty Spa o zapachu Bursztynu z Biedronki jak półki w drogeriach uginają się od innych lepszych soli ;) jednak ja czasami lubię sobie kupić jakiś nowy zapach z tych soli oferowanych przez Be Beauty. Do tej pory miałam może trzy jakieś sole z Biedronki i nie uważam je za jakiś gorszy produkt z tego względu, że kupiony w dyskoncie. Solom daje mocne +3 za zapachy i wydajność. 


Moja sól jest o zapachu bursztynu i jest to zapach właśnie taki jaki lubię na jesień. Słodki, ale nie mdły. Rozgrzewający i taki zapach kojarzy mi się z jesienią. 


Buteleczka ma dość spory otwór do wysypywania, sól jest średniej wielkości i intensywnie pachnie po odkręceniu zakrętki. W gorącej wodzie rozpuszcza się w miarę szybko i nadaje wodzie taki żółtawo-pomarańczowy kolor. Wydajność jest w porządku, zależy jak często ją używam, z reguły gdy moczę stopy w soli wlewam dwie zakrętki, czasem wystarczy jedna. Taka jedna buteleczka starcza mi nawet na kilka miesięcy. Sól zmiękcza naskórek na stopach i przygotowuje na nałożenie kremu. Nie oczekuję jakiejś specjalnej pielegnacji od soli dla mnie to jest taki sobie dodatek. 


Produkt nie szkodzi, a umila wieczorny relaks, gdy moje stopy dużo chodziły w dzień :D świetnie odpręża. Sól kosztuje grosze i można ją kupić w każdej Biedronce. 


Lubicie sole? jaki jest Wasz ulubiony zapach? :)



pozdrawiam,

Donna

15 komentarzy:

  1. Ja średnio lubię sole do kąpieli, poza tym planuję zmianę wanny na prysznic i będę musiała zrezygnować z soli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio właśnie tej używam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używam soli, ale mam nadzieję, ze kiedyś się skusze :) zapraszam do mnie kochana :) nowy post ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mnie nie przekonuje ten zapach ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię sole do stóp latem o orzeźwiającym zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam obecnie lawendową, już się kończy, pewnie niedługo kupię kolejną :)) Lotos by mnie kusił chyba najbardziej :)) Ale dziś kupiłam Olejek do kąpieli to póki co kupno soli odkładam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie po drodze mi do Biedry :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Często kupuję sole z BeBeauty, ale tego zapachu jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś podejdę do półki i wezmę każdy kolorek tej soli.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używałam lawendowej z Biedronki i też była super :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam z tej serii trawę bambusową :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię sole z Biedronki, stosuję głównie do stóp :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...