17 paź 2013

SENSITIVE eco style Balsam nawilżająco - wygładzający z Farmony.

Witam,


Już nie mogłam się doczekać, kiedy skończę moje zaczęte mazidła z lata by móc otworzyć coś nowego. Taką przyjęłam zasadę, że max 2, 3 mazidła mam otworzone - reszty nie tykam, aż do momentu nie skończywszy obecnych otworzonych.
Na okres jesieni postawiłam na dwa balsamy z Farmony, które otrzymałam do przetestowania. Ucieszyłam się, bo nie znałam tych nowości. 

SENSITIVE eco style Balsam nawilżająco - wygładzający
SENSITIVE eco style Balsam odżywczo - regenerujący


Balsamy nieco różnią się między sobą, jeśli jesteście zainteresowane moimi testami, zapraszam na poniższą prezentację jednego z balsamów, drugi za jakiś czas...


Od producenta:

SENSITIVE eco style Balsam nawilżająco - wygładzający opracowano do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, szczególnie bardzo suchej i szorstkiej.
Bogata formuła intensywnie i długotrwale nawilża, idealnie wygładza oraz poprawia elastyczność skóry. Lekka konsystencja sprawia, że balsam bardzo łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Dodatkowo przyjemny, delikatny zapach zwiększa uczucie komfortu.
Kwiat lotosu– wygładza i ujędrnia skórę oraz zapobiega jej wysuszeniu.
Kwas hialuronowy – zapewnia silne, natychmiastowe i długotrwałe nawilżenie oraz sprawia, że skóra staje się sprężysta i aksamitnie gładka.
Proteiny jedwabiu – tworzą na skórze film ochronny zatrzymujący wilgoć oraz doskonale wygładzają, zmniejszając szorstkość naskórka.
Inutec – naturalny prebiotyk, łagodzi i koi podrażnienia oraz chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych

SKŁAD
Aqua, Helianthus Annus Seed Oil*, Caprylic/Capric Triglyceride*, Glycerin**, Urea, Butyrospermum Parkii Butter**, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate*, Dimethicone, Sodium Hialuronate, Hydrolized Silk, Propylene Glycol, Nelumbo Nucifera Flower Extract**, Innulin**, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Ethylhexylglicerin, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, BHA, Parfum

* surowiec zaaprobowany przez ECOCERT
** surowiec pochodzenia roślinnego


Moja opinia:

Opakowanie proste, klasyczne nie wyróżniające się niczym specjalnym. Szata graficzna jak i opis z tył opakowania są proste i ogólnie w porządku. Etykieta czytelna i informująca już z daleka, że produkt jest ECO. 


Otwarcie jest na pstryczek, nie sprawiało problemu. Z początku używania idealnie balsam wydostawał się na zewnątrz, pod koniec możemy buteleczkę postawić do góry nogami, aby produkt spłynął i dal się lepiej wydostać. Tak więc w opakowaniu widzę same zalety bez wad. 


Konsystencja jest jak takie delikatne mleczko niż balsam. Lekka, aksamitna, szybko się wchłania ale jak każde mazidło potrzebuje kilka minut/chwil do całkowitego wchłonięcia. Nie lepi się, nie roluje i nie pozostawia tłustej warstwy, to plus bo to najbardziej lubię w kosmetykach do pielęgnacji ciała. Pachnie przyjemnie - przypomina mi zapach jakiegoś płynu do płukania tkanin czy jakiś kwiatowy delikatny, letni zapach kobiecych perfum. Sprawia, że chętnie po ten balsam sięgam nie tylko wieczorem ale czasami też w ciągu dnia, gdy chcę poczuć ten przyjemny zapaszek na skórze. Nie utrzymuje się on długo na ciele ale i tak jest delikatnie wyczuwalny dla nosa.


Jak na tę porę roku, gdy jest już chłodniej przy zbyt wysuszonej skórze może być za słaby, niemniej jednak dla mnie jest taki w sam raz. Skóra faktycznie po kąpieli i nałożeniu balsamu staje się super nawilżona, a po systematycznym używaniu też wygładzona i taka miękka, delikatna. Już po pierwszym użyciu bardzo polubiłam ten balsam i będzie mi go szkoda jak się skończy. Nie mniej jednak do przetestowania mam jeszcze balsam odzywczo-regenerujący. Wydajność owego produktu w moim odczuciu oceniam na dobrą, ma 250 ml pojemności i w zupełności wystarczy na miesiąc lub nawet dłużej, jeżeli używamy go codziennie. 


O drugim balsamie napiszę za jakiś czas :)

Po rześkim, odświeżającym, lekkim zapachu, konsystencji takiego mleczka i ogólnym samopoczuciu po użyciu tego balsamu stwierdzam, że lepiej by pasował na cieplejsze, letnie dni niż na porę jesienną. Ten jak i inne wersje zapachowe są dostępne w  sklepie Farmony. Swoją drogą muszę się kiedyś wybrać do sklepu stacjonarnego Farmony, który mieści się w Krakowie oczywiście z większym zapasem gotówki :D 




pozdrawiam,

Donna

25 komentarzy:

  1. Ładnie pachną te balsamy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha :) mi od razu sie ten nawilżajacy bardzo spodobał :D

      Usuń
    2. Muszę sobie kupić. :P Ale najpierw skończę swoje zapasy. :P

      Usuń
  2. Są całkiem dobre, wolałam zapach tego kwiatowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się kwiatowy lepiej podoba :) ale odżywczy też jest całkiem, całkiem

      Usuń
  3. Ciekawa jestem zapachów, bo zawsze one mnie bardzo interesują:). W sumie jeszcze nic nie miałam z Farmony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Farmony jestem bardzo zadowolona jeśli chodzi o kosmetyki i te do pielęgnacji jak i do włosów :)

      Usuń
  4. Ciekawią mnie ale najpierw muszę zużyć zapasy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym Ci napisać komentarz ale nie piszę w G+ :(

      Usuń
  5. Nie słyszałam o nich wcześniej, ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są to nowości, bo wczesniej ich na stronce Farmony nie widziałam, a oglądam od czasu do czasu więc jakoś to musiało teraz wejść na rynek niedawno - ale mogę się mylić.

      Usuń
  6. pierwszy raz widzę te balsamy, ale wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je w sumie też pierwszy raz zobaczyłam jak dostałam :)

      Usuń
  7. U mnie jeszcze ich nie widziałam, ale kusząca propozycja na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z zapachem pasują mi na lato :) bo jest taki orzeźwiający ale na zime też może być czemu nie :)

      Usuń
  8. Hmmm zastanawiamy się czy na teraz nie byłby dla naszych suchych skór za słaby? Lubimy jednak jak troszkę balsam natłuści jesienią i zimą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. duszo słyszałam dobrego o tych produktach i aż kusi by je przygarnąć do siebie kiedyś ;)
    fajny blog,ciekawe recenzje z pewnością będe zaglądać tu częściej..obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. koleżanka właśnie dzis mówiła mi o tej firmie, podobno jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  11. rzadko wybieram balsamy, moją ulubioną konsystencją są gęste masła

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz widzę te produkty;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam je i jestem z nich bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam ich :( ale mam nadzieję, że kiedyś wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...