13 paź 2013

Steven bawełniane rajstopy Laura cz.1.

Witam,


W lecie nawiązałam współpracę z firmą Steven, w końcu mogę śmiało zabrać się do przetestowania bawełnianych rajstop Laura, które na obecną jesienną pogodę bardzo dobrze się sprawdzają. Przesympatyczna Pani Aleksandra, która mi je przysłała do testów trafiła w mój gust, bo właśnie takie rajstopy lubię. Dodam, że jest to produkt polski. Rozmiar dla mnie S 1 czyli idealne do mojego wzrostu i figury.


Od producenta:

"Rajstopy damskie gładkie jesienno-zimowe z najwyższej jakości bawełny.Produkowane kilku stonowanych i melanżowych kolorach. Przytulne, miękkie, ciepłe i dobrze kryjące. Doskonale przylegają do nóg, sa elastycznie, ale nie uciskają. Dostepne w bardzo rozbudowanej rozmiarówce. Nawet kobiety w ciąży dopasują rozmiar dla siebie. Maja płaski, niewidoczny szew. Długo zachowują sprężystość i nie mechacą się".




Moja opinia:
Zdecydowanie wolę nosić tego typu rajstopy do kozaków czy botków. Rajstopy bawełniane są nie tylko ciepłe ale dobrze prezentują się na nogach, przylegają do skóry i są kryjące. Są też gładkie i miłe w dotyku. Dobrze uciskają w pasie, ale nie za mocno tym samym zakrywają nam mankamenty np. "boczki". Odcień to taki ciemny brąz (fot. z kom. wyszły jako szare), pasuje niemal że do wszystkiego. Rajstopy są wykonane z dobrej jakości i są mocne, więc nie musimy martwić się o zrobienie dziury (ja jestem na to świetnym przykładem, bo w jednych bawełnianych rajstopach przechodziłam kilka sezonów i nie zrobiło mi się żadne oczko czy większa dziura). Również bardzo dobrze się je pierze ja osobiście zawsze rajstopy piorę ręcznie do tego później jakiś pachnący płyn do płukania i to wszystko. Jeżeli ktoś tak jak ja dba o tą część garderoby to rajstopy mogą posłużyć na długo jeżeli są wykonane z dobrej jakości, a te takie właśnie są. Nie mechacą się jak sugeruje producent i tak właśnie jest również nie rozciągają się. Z rajstop jestem zadowolona i polecam na chłodniejsze dni. 

Kolor zależy od zrobienia zdjęcia w różnym świetle.
 


Dzięki tabelom możemy dla siebie wybrać dobry rozmiar wystarczy się zmierzyć i porównać wymiary, czyli Nasz wzrost w cm i obwód bioder też w cm. 


Materiały (tabele rozmiarów) dostałam dzięki uprzejmości Pani Aleksandry, kiedy to mogłam dla siebie wybrać sobie rozmiar. Firma bardzo profesjonalnie podeszła do mnie, dając możliwość wyboru rozmiaru. 






A czy Wy lubicie chodzić w rajstopach bawełnianych? 
Jeśli tak to jakie kolory wybieracie? :)




pozdrawiam,

Donna

19 komentarzy:

  1. Ja nie lubie bawelnianych raistop niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś też nie lubiłam, ale z wiekiem się to zmienia :)

      Usuń
  2. Ja ogólnie rzadko chodziłam w rajstopach, ale w tym roku na pewno się to zmieni, bo nie chcę marznąć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się że bawełniane rajstopy są cieplejsze niż np. jakieś rurki czy 'sztywne' jeansy :D

      Usuń
  3. Fajnie wyglądają, pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię jesienią i zimą do wysokich kozaczków! :) Wygodne rajstopki i sukienka to najwygodniejszy strój na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, też bardzo lubię do kozaków takie rajstopki ciepłe :)

      Usuń
  5. Zdecydowanie czarne :) inne kolory jakoś mnie nie przekonują :) te prezentują się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne nosiłam zawsze, ale tamtego roku to się zmieniło i teraz wybieram szarości, brązy, takie kolorki stonowane ciemne lubię :) a czarne mam tylko 2 pary :D

      Usuń
  6. chodzę w rajstopach :) właśnie muszę się zaopatrzyć w jakieś nowe na zimę

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie rajstopy bardzo fajnie wyglądają na nodze. a co najwazniejsze - sa ciepłe. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  8. gratki współpracy, rajstopy są świetne :)) szczególnie zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jetem bardzo zadowolona, szkoda, że nie mogę kupić w jednym miejscu kilku kolorów dla niższych kobiet w rozmiarze XL

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...